vuoden haluan tehdä töitä ja olla lähisukulaisteni kanssa. En halua tehdä töitä yhdenkään sellaisen kanssa, jonka takia menetin aikoinaan vakituisen työpaikan.
Seuraavat monet
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän lähestyy vielä kerrankin, tulee saamaan henkisesti turpaan. Miksi en saa elää omannäköistäni elämää, tehdä töitä ja olla yksin töiden jälkeen! Mistä minua rangaistaan? Älkää enää ikinä ns. mainostako ketään! Haaveilen joskus päin punaisia valoja kävelemisestä! Se sama tunne kuin olisi niissä vieraissa työpaikoissa, joissa oli ahdistunut koko työpäivän ajan!
- Anonyymi
Sen tunteen saa aikaan kaikki kautta rantain kertominen, joutuupa sitä kokemaan missä tahansa! Mitään niin ahdistavaa ja stressaavaa en ole koskaan kokenut, kuin kauan jatkunut pakottaminen sietämään sellaista toimintaa mitä inhoan sydämeni pohjasta? Miksi en saa tehdä mitään töitä ilman täysin tarpeetonta jankkaamista tiettyyn henkilöön liittyen! Haluatte minun voivan huonosti jatkuvasti ja haluatte että menetän elämänhaluni lopullisesti! Siihen se kaikki johtaa jos pysyvää hiljaisuutta ei tule!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tunteen saa aikaan kaikki kautta rantain kertominen, joutuupa sitä kokemaan missä tahansa! Mitään niin ahdistavaa ja stressaavaa en ole koskaan kokenut, kuin kauan jatkunut pakottaminen sietämään sellaista toimintaa mitä inhoan sydämeni pohjasta? Miksi en saa tehdä mitään töitä ilman täysin tarpeetonta jankkaamista tiettyyn henkilöön liittyen! Haluatte minun voivan huonosti jatkuvasti ja haluatte että menetän elämänhaluni lopullisesti! Siihen se kaikki johtaa jos pysyvää hiljaisuutta ei tule!
Koska haluan vakituisen työpaikan voin hoitaa mummoja, mutta en koskaan paljon nuorempaa! Haluan vain ja ainoastaan tehdä töitä, eikä mitään sellaista mikä ei sinne kuulu! Haluan elää rauhassa, koska muuten voi käydä että sairastun vakavasti! Kauheaa stressiä kokenut jo liian monen vuoden ajan ja siksi ei ole minkäänlaista jaksamista tutustua edes ikäisiini ihmisiin. Tuntuu siltä, että olen elänyt keskellä painajaista jo vuosien ajan ja se tunne vahvistuu aina ovesta ulos lähtiessäni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluan vakituisen työpaikan voin hoitaa mummoja, mutta en koskaan paljon nuorempaa! Haluan vain ja ainoastaan tehdä töitä, eikä mitään sellaista mikä ei sinne kuulu! Haluan elää rauhassa, koska muuten voi käydä että sairastun vakavasti! Kauheaa stressiä kokenut jo liian monen vuoden ajan ja siksi ei ole minkäänlaista jaksamista tutustua edes ikäisiini ihmisiin. Tuntuu siltä, että olen elänyt keskellä painajaista jo vuosien ajan ja se tunne vahvistuu aina ovesta ulos lähtiessäni!
Pitäisiköhän sinun mennä suihkun kautta nukkumaan ja aloittaa huomenna uusi päivä super mielenkiintoisessa elämässäsi, eikä leikkiä palstoilla. Elämässä on paljon muutakin...
Esim. Hyvät kyydit tähän aikaan tiistai yötä ilman huolta huomisesta;)
Joillain näin, siellä ilmeisesti noin.
Höhöhö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878