Eli mun kysymys on se et ns helpottuks menkat ku muutitte pois kotoo tarkotan siis sitä et saitte ostaa just niit suojii mitä halusitte ja ei tarvii pelätä et joku kuulee ku vaihtaa siteen. Haluun vaa tietää.
Kysymys niille jolla on menkat ja asuu yksin
Anonyymi-ap
1
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joku voi ajatella noin, ei siinä mitään väärää ole, jos sitä miettii.
Itse kun olin nuori, en miettinyt tuollaisia, ihan samalla tavalla vaihdoin siteen, olin missä tahansa. En miettinyt kuuleeko joku, mitä siellä vessassa teen.
Kaikilla naisilla ja naiseksi tulevilla kun ne kuukautiset kuitenkin on. Se on normaali asia, eikä sitä tarvitse hävetä eikä pelätä.
Alussa voi toki olla vaikeampaa, mutta siitä tulee niin normaali asia vuosien varrella, ettei siihen kiinnitä huomiota sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26824960
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472185- 1971560
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381437- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84811Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776- 75698