Eli mun kysymys on se et ns helpottuks menkat ku muutitte pois kotoo tarkotan siis sitä et saitte ostaa just niit suojii mitä halusitte ja ei tarvii pelätä et joku kuulee ku vaihtaa siteen. Haluun vaa tietää.
Kysymys niille jolla on menkat ja asuu yksin
Anonyymi-ap
1
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joku voi ajatella noin, ei siinä mitään väärää ole, jos sitä miettii.
Itse kun olin nuori, en miettinyt tuollaisia, ihan samalla tavalla vaihdoin siteen, olin missä tahansa. En miettinyt kuuleeko joku, mitä siellä vessassa teen.
Kaikilla naisilla ja naiseksi tulevilla kun ne kuukautiset kuitenkin on. Se on normaali asia, eikä sitä tarvitse hävetä eikä pelätä.
Alussa voi toki olla vaikeampaa, mutta siitä tulee niin normaali asia vuosien varrella, ettei siihen kiinnitä huomiota sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960