Ajatelkaa niitä pieniä itkeviä lapsia niiden työttömien turkistarhaajien kodeissa!

Anonyymi-ap

"Ajatelkaa niitä pieniä itkeviä lapsia niiden työttömien turkistarhaajien kodeissa, jotka ovat ilman työtä ja syrjäytyvät!"

Ensimmäinen kansalaisaloite laitettiin yli kymmen vuotta sitten ikuiselle siirtymäajalle...

Siirtymäaika jatkuupi vain

Ja muista:

"Ajatelkaa niitä pieniä itkeviä lapsia niiden työttömien turkistarhaajien kodeissa, jotka ovat ilman työtä ja syrjäytyvät!"

Empatia kuuluu turkistarhaukseen

12

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hallituksella ei ole empatiaa . Tekevät muitakin työttömiä liukuhihnalta !

      • Anonyymi

        Marinin hallituksen aikaan tehtiin lisään edelliseeni

        Turkis ja ilmasto piti kieltää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin hallituksen aikaan tehtiin lisään edelliseeni

        Turkis ja ilmasto piti kieltää

        Niinpä. Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin kun puun polttaminen piri kieltää naisten hallituksen toimesta


        Toimivat öljy yms kattilat romuksi


    • Anonyymi

      No lapset ovat jo täysi-ikäisiä tuosta tuon vetoomuksen antamisesta.

      Oha ne nelikymppiset aikamiespojat umpisurkea näky supitarhan hämyssä. Ei tullut muuta opeteltua, kuin silakkatahnan pursotus verkon läpi...

    • Anonyymi

      Ajatelkaa!

    • Anonyymi

      yritys toimintaa vaikeutetaan, joloin alojen kaatuminen saadaan näyttämään luonoliselta kehitykseltä,

    • Anonyymi

      Turkikset menevät hyvin kaupaksi Venäjällä ja Kiinassa ja muualla Aasiassa!

      Turhaa saivartelua lopettaa tuottava liiketoiminta!

      • Et ota huomioon veronmaksajain tukea, siis 74 000 000 euroa/vuosi mitä nämä #"nälkää näkevät" saavat vuosittain!

        Vai miten siellä Hullujen Huoneella (HH) tämän ymmärrätte?


    • Anonyymi

      NaisHallituksella ei ollut empatiaa . Tekevät muitakin työttömiä liukuhihnalta

      Turkis ja turve piti kieltää

      Nyt sähköautojen myyjätkin työttömiä

    • Anonyymi

      Minä nautin, kaikki meni kuten halusin.
      Sijoitin suuria summia Mongolian ja Kiinan turkistarhaukseen kun siellä ei mokomat asetukset sun muut ole haittana ja kulut on murto-osa.
      Pikku murusia lahjoitin eläinsuojelijolle että nostavat haloon pohjoismaisten tarhojen ongelmista, eettisyydestä sun muusta joutavasta.
      Nyt saa myydä turkista Aasian kasvaville markkinoille täyttä häkää h*levetin hyvällä voitolla.
      Kiitoksi kaikille jotka saitte alan lähes nolliin Euroopassa.

      ylpeänä voin kertoa että tässä eräs tarhani vilahtaa minuutin jälkeen.
      https://www.youtube.com/watch?v=xN4K6H7bbaA


      Uusin rahoitus projektini on keinokuituvaatteista irtoava mikro ja nanomuovi.
      Kun saadaan riittävästi mikromuovista"tiedostavia" ihmisiä niin turkisten ja nahkan menekki kasvaa jälleen.

    • Anonyymi

      Ruotsinkielisten jatkuvaa valitusta.
      Tarhaus ei lopu ikinä, elleivät svedut saa satojentuhansien korvauksia.

      • Anonyymi

        Ounasjoki asiassa eräät haki korvauksia siitä kun voimalaitoksia ei tehty ja jäi saamatta korvaukset maapohjasta.

        Kyllä menetys täytyy korvata kun ei saanut korvauksia. 8)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe