Onko kenelläkään kokemusta tuosta Axolaina lainavertailupalvelusta? Mulle myytiin lainavertailun yhteydessä joku maksuturva vakuutus tietämättäni vaikka mikään pankki ei edes myöntänyt lainaa. Oletin, että tietenkään maksuturva ei astu voimaan jos lainoja ei myönnetä mut nyt perivät maksuja vaikka ei ole minkäänlaista lainaakaan.
Axolaina ja maksuturva
7
836
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma joku vedätys
- Anonyymi
Axolainalta tulee viestejä ja puheluita ihan hulluna. Kuumottava tuo vakuutus ja varmaan joku huijaus. Hyvä selvittää ainakin.
- Anonyymi
Kaikkeen sitä ihmiset sortuukin. Kaikki nuo kulutusluottopalvelut ovat tarpeettomia. Älä edes koskaan käy niiden sivuilla. Elämänlaatu paranee huonattavasti.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Asiakaspalvelu ei osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin, jonka lisäksi pommittavat markkinointia minkä ehtivät.
- Anonyymi
Juu, sama juttu.. just irtisanoin.. mietin
Pitääkö maksaaa ne vai jätänkö maksamatta..- Anonyymi
Riippuu luottotietojen tarpeellisuudesta. Tuskin kannattaa maksaa
Itellä sama keissi. En muista tehneeni tällaista maksuturvasopimusta. Lähetin AXOlle viestiä ja heidän mukaan olen lainahaun yhteydessä tehny sopimuksen. Pyysin heiltä kaikki dokumentit koskien sopimusta jotta voin kuluttajalautakunnalle lähettää nämä ja vaadin hyvitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863