Onko kenelläkään kokemusta tuosta Axolaina lainavertailupalvelusta? Mulle myytiin lainavertailun yhteydessä joku maksuturva vakuutus tietämättäni vaikka mikään pankki ei edes myöntänyt lainaa. Oletin, että tietenkään maksuturva ei astu voimaan jos lainoja ei myönnetä mut nyt perivät maksuja vaikka ei ole minkäänlaista lainaakaan.
Axolaina ja maksuturva
10
1588
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma joku vedätys
- Anonyymi
Axolainalta tulee viestejä ja puheluita ihan hulluna. Kuumottava tuo vakuutus ja varmaan joku huijaus. Hyvä selvittää ainakin.
- Anonyymi
Kaikkeen sitä ihmiset sortuukin. Kaikki nuo kulutusluottopalvelut ovat tarpeettomia. Älä edes koskaan käy niiden sivuilla. Elämänlaatu paranee huonattavasti.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Asiakaspalvelu ei osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin, jonka lisäksi pommittavat markkinointia minkä ehtivät.
- Anonyymi
Juu, sama juttu.. just irtisanoin.. mietin
Pitääkö maksaaa ne vai jätänkö maksamatta..- Anonyymi
Riippuu luottotietojen tarpeellisuudesta. Tuskin kannattaa maksaa
Itellä sama keissi. En muista tehneeni tällaista maksuturvasopimusta. Lähetin AXOlle viestiä ja heidän mukaan olen lainahaun yhteydessä tehny sopimuksen. Pyysin heiltä kaikki dokumentit koskien sopimusta jotta voin kuluttajalautakunnalle lähettää nämä ja vaadin hyvitystä.
- Anonyymi00008
Miten tää asia sulla lopulta ratkes? Mulle tuli nyt kanssa tämmösestä vakuutuksesta lasku vaikka en oo semmosta ees tehny
- Anonyymi00007
Mulle tuli sama. Nyt tahtoisin tietää tarviiko tota laskua edes maksaa jos peruu koko vakuutuksen kun tämä on tietämättä solmittu. Ja miten muut joilla sama kokemus on tän asian hoitaneet??
- Anonyymi00009
Eiks tuo pulju ole joku itänaapurin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es402272Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271188
- 251124