Tunnustan oon melkonen Naomi -fani, asiakas ollut jo vuosii ja lukenu hänen kaksi aiempaa kirjaa.
Äsken luin sivuiltaan että uus kirja valmis ja olin ihan että jee, mahtavaa!
Se eka oli tosi koskettava, pystyin paljon samaistuun, mulla vähän samanlaista kokemusta, ei niin rajuu tietty, mutta mua kiusattiin koulussa, oikeestaan koko yläasteen ajan, koska olen kanssa tosi herkkä ja tuntu että muut vaan kartteli mua eikä ne halunnee mua mukaan mihkään.
Siinä toisessa kirjassa oli ihana sukeltaa siihen hänen maailmaan, oon tosi onnessa etä toi on jatkoo, koska oisin vaan lukenu ja lukenu, tuntu orvolta kun se loppu, Ihanaa saada lukee noituudesta, ja vielä sellasen kirjoittamaa, missä on ite käynyt ja jonka tietää.
Näkijä - noita Naomilta taas kirja
17
441
Vastaukset
- Anonyymi
Wow. Minkä niminen ? Mistä saa?
Mä haluan myös.
Naomi on nii ihana ihminen.- Anonyymi
Toi uusin on Yasmica varjoliljojen metsä, hänen Facen sivulla näkyy olevan julkasua missä linkki. Laitoin meinaten juuri itselleni tilaukseen. Ne 2 aikaisempaa mulla jo on, tosi vähän tulee luettua mutta hänen kirjat on ihan must!
Sellaista kivaa viihdyttävää luettavaa ja tykkään kanssa aihepiiristä.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
- Anonyymi
Olisi varmaan kannattanut se eka lukea ensin, mutta ostin Prismasta tuon toisen jonka luin ensin ja vasta nyt menossa se hänen ensimmäinen. Hyviä kirjoja ja todella koskettavia runoja.
- Anonyymi
Mä en edes tiennyt, että voi olla noin hyviä kirjoja! Toisen sain loppuun eilen, ja nyt laitoin tilaukseen jo tuon uusimman.
Edellisen kirjan sillain että ihan kannesta kanteen, olen lukenut joskus kouluaikoina, ei ole sen jälkeen kirjat napannut.
Nyt luin suurella mielenkiinnolla! Ihan omanlaistaan tekstiä ja ihania vielä, kun kertoo asioista jotka kiinnostaa ja kun tuntee kuka on ne kirjoittanut.
Ihana noitanainen ja hyvä ennustaja, maltan tuskin odottaa että tuo uusin kirja tulee.- Anonyymi
Mäkin tunnen Naomin jo vuosien ajalta, niin taiteen kautta kuin että olen ollut asiakkaana, ne kirjat tunnistaa kyllä tekemikseen :) ;) hauska ja räväkkä persoona, jolle tuntuu kyllä kaiken aikaa sattuvan ja tapahtuvan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin tunnen Naomin jo vuosien ajalta, niin taiteen kautta kuin että olen ollut asiakkaana, ne kirjat tunnistaa kyllä tekemikseen :) ;) hauska ja räväkkä persoona, jolle tuntuu kyllä kaiken aikaa sattuvan ja tapahtuvan :)
Oon lukenut ne 2 ekaa, se olikin aika pitkä se toinen, 582 sivuu! Huh ja ihanaa!
Toivon että tuo uusin ehtii tulla ennen ko mun loma alkaa, Olen jo suunnitellut että meen mökille ja otan sinne mukaan. Haluun vaan nauttia hiljaisuudesta ja hyvästä kirjasta.
Runot ei ole ollut isommin mun juttu, mutta noi mitä Naomin lkirjoissa on, on HYVIÄ! Ja sopii sinne tekstiin just eikä melkein. Hyvä näkijä, hyvä kirjailija.
- Anonyymi
On kyllä ihan parasta! Olen aina tykännyt omanlaisistaan jutuista, mua ei ole viimeaikoina resonoinut oikeestaan mikään yhtä paljon, kun eräs todella "Queen"- sarja ja Naomin kirjat!
Ai että! Taattua Naomi - kirjallisuutta oli tää uusinkin, maltan tuskin odottaa jatkoo.- Anonyymi
Aion kanssa lukea ne, tuosta tuli mieleen että siitä ei ole kauaa, kun sanoin Naomille, hänen kuvastaan minkä näin fasessa, että on kuin joku kuningatar, tai joku papitar. Sopisi olla vaikka filmitähti.
- Anonyymi
koska matkustaa siriukselle ?
- Anonyymi
Jos olet siellä edelleen, kannattaa palata tänne maan päälle, missä hänkin toimii, vaikka enkelimäinen onkin. Oliko oma matkasi sinne kovinkin työläs...lääkitystä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet siellä edelleen, kannattaa palata tänne maan päälle, missä hänkin toimii, vaikka enkelimäinen onkin. Oliko oma matkasi sinne kovinkin työläs...lääkitystä...?
Hih!
- Anonyymi
Joo ei se sinne asti varmaan lähde asiakkaita tapaamaan, ole siellä keskenäs vaan.
- Anonyymi
Sitä on näköjään käyty kyttäämässä Naomin Facesivuilla, siellähän se hänen hauskja julkaisu se joku Siriukselta kaukaa,,,
kirjottaa kyllä hauskoja ja napsakoita julkaisuja, että kyllähän niitä kelpaakin lueskella. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on näköjään käyty kyttäämässä Naomin Facesivuilla, siellähän se hänen hauskja julkaisu se joku Siriukselta kaukaa,,,
kirjottaa kyllä hauskoja ja napsakoita julkaisuja, että kyllähän niitä kelpaakin lueskella.Kaikille kolmelle seuraajalleen :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille kolmelle seuraajalleen :(
Jaa. Oletko näköjään yksi heistä "kolmesta" kun noin kiinnostaa, ihan hänestä olevaan ketjuun piti tulla kommentoimaan?
Naomilla on eri sivuillaan melkoinen määrä seuraajia, itsekin kuulun heihin, koska on eittämättä yksi Suomen parhaista näkijöistä ja muutenkin mielenkiintoisimmista henkilöistä.
Tuolaisiasta kateellisista käyttää muuten nimitystä harmaannuttajat. Senkin luin jostain julkaisustaan tai oliko lehtihaastattelussa. Hyvin kuvaava nimitys. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille kolmelle seuraajalleen :(
Vi###ujako sulle kuuluu hänen seuraajat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886