Vielä saan hetken nautiskella yksin fantasioiden... 54vbiukm
Yksin hyvää kotona
7
325
Vastaukset
- Anonyymi
Moi,mitenkä fantasiot,onko kiihokkeena mitä..?kuvat,filmit,sukkikset..!?t.61ukm
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Aloitin juuri kun yksin jäin kotio, kattelen videota jossa miesten ryhmä orgiat. Yhtä naivat vuoron perään viisi miestä suuhun ja anaaliin. Ukm 64v
- Anonyymi
Mistä kaukaa olet? Ukm 64v
- Anonyymi
Täällä olis 53v bi ukm kanssa
- Anonyymi
Kulli kovana muistelen miten kesällä sain korkata nuoremman ukm. M55v
- Anonyymi
Heinolassa löytyy varmaan seraakin...mutta saatat olla liian iäkäs jo tietyn "kultamuna-pippeli" setän kriteereihin?
Se viihtyy erikoisen hyvin homojen suosimalla eli tällä seksi-palstalla vaikka s24 - HETEROSEKSUAALIEN PALSTA olisi luonnollisin valinta ilmoitella ainakin, tulokset on sitten eri juttu - kuten tällä sivustolla!?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545375
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263224- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429