Juttuja Mielentalosta

Anonyymi-ap

Kallonharppaajat ilmeisesti poistatti vanhan ketjun. Eimuuta kun uutta putkeen.

14

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna minulle armahduksesi, ole minulle romanttinen puoskari

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha ketju on tallella!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11845433/juttuja-moision-sairaalasta

https://yle.fi/aihe/a/20-41667

Serotoniinivajeesta ei ole löydetty tieteellistä näyttöä. Tämän myöntää jopa tunnettu masennuslääkkeiden puolestapuhuja, professori Erkki Isometsä.

Erkki Isometsä, puheenjohtaja, Käypä hoito -työryhmä:
        ”No siis välittäjäainemuutoksia, jonkinlaisia poikkeavaisuuksia, löydetään masennuspotilailta paljon, mutta tänä päivänä aika harva uskoo, että ne itsessään on kovin olennainen masennuksen syy.”

Aku Kopakkala:
        ”Harvoja asioita on niin selkeästi osoitettu, että serotoniinin puutteesta aivoista masennus ei johdu.”

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0e20a2a1-648c-4b00-9714-45cf87e4b671

mirtatsapiini ja agomelatiini, voivat olla tehokkaita vaihtoehtoja monille potilaille. "SSRI-lääkkeet ovat monelle hyvä ja toimiva vaihtoehto, mutta osalle ne aiheuttavat haittoja, kuten unettomuutta, painonnousua ja seksuaalisen halun heikkenemistä. Näissä tapauksissa voimme harkita vaihtoehtoja", Korhonen selittää.

• Anonyymi

Julkinen terveydenhuolto best

• Anonyymi

Vitut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut

Olet oikeassa. Bravo

• Anonyymi

Psykiatria ei ole oikea tiede. Se on pseudotiedettä. Hyvä huomioida

• Anonyymi

Psyk.lääkkeet tuhoavat elämänlaadun ja aiheuttaa itsetuhoisuutta.

• Anonyymi

siellä mun rakas ♥️♥️♥️🥲😛😛😛😛😛

• Anonyymi

PANNAANKO LISÄÄ SÄHKÖÄ?

• Anonyymi

Thank god siinä on junarata vieressä. Ei noita käypä-hoito puoskareiden sikailuja vaan kestä

• Anonyymi

"Poskille nousi puna, ja kuin vaivihkaa, ilmassa alkoi tuoksahtelemaan hullun kehitysmaa-tason puoskarin jäykistynyt muna". Laadukkaan psykiatrisen hoidon pitää olla JÄMÄKKÄÄ, mutta myös riittävän IHANAA. Näillä eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      120
      3734
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      575
      3221
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      98
      1949
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1434
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1394
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      103
      1193
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      46
      1151
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      125
      1132
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1119
    Aihe