Jos Satonen valitaan Kelan pääjohtajaksi, niin se ei saa perustua siihen, että Satonen on perussuomalainen. Sama koskee Saarikkoa. Häntä ei saisi valita tehtävään siksi, että hän on kepulainen. Valittavan pitää olla kyvykkäin tehtävään.
Virkamiehen valintakriteerit on määritelty Suomen perustuslaissa. Siellä ei ole mainintaa poliittisesta kannasta. Sen takia poliittinen virkanimitys on perustuslain vastainen. Näin on.
Kelan pääjohtajavalinta ei saa olla poliittinen
12
340
Vastaukset
Satonen on Kokoomuslainen
- Anonyymi
Sitä voi ihmetellä, että miksi yrityksien etuja ajava Kokoomuslainen haluaa julkisen puolen organisaation johtajaksi. Mikä on oikeasti homman takana? Yritetäänkö tuonkin kautta pyrkiä ajamaan yritysmaailman ja sijoittajien etuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi ihmetellä, että miksi yrityksien etuja ajava Kokoomuslainen haluaa julkisen puolen organisaation johtajaksi. Mikä on oikeasti homman takana? Yritetäänkö tuonkin kautta pyrkiä ajamaan yritysmaailman ja sijoittajien etuja?
Kokoomus haluaa lakkauttaa koko julkisen terveydenhuollon,
jonka se on jo raunioittanut. Sinne meni veronmaksajien rahat
ja lääkärillepääsy !
Kai se on jatkumo samalle tuholle, että kokkare pääsisi Kelan pääjohtajaksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi ihmetellä, että miksi yrityksien etuja ajava Kokoomuslainen haluaa julkisen puolen organisaation johtajaksi. Mikä on oikeasti homman takana? Yritetäänkö tuonkin kautta pyrkiä ajamaan yritysmaailman ja sijoittajien etuja?
Hynää, eikä vastuuta mistään.
Rahat pörriäisille, siitähän on kyse.
Ministeripesti päättyy ja tulot "romahtaa". - Anonyymi
Mitä eroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus haluaa lakkauttaa koko julkisen terveydenhuollon,
jonka se on jo raunioittanut. Sinne meni veronmaksajien rahat
ja lääkärillepääsy !
Kai se on jatkumo samalle tuholle, että kokkare pääsisi Kelan pääjohtajaksi ?Missä tuon vasun kyvyt ? Miinat pois rajalta ja putinin sydänystävä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008699646.html
- Anonyymi
Pyritkö sinä ap ennätysten kirjaan kirjoittamalla eniten sääntöjen vastaisia avauksia suoli24 palstoille???
- Anonyymi
Khihi buaah!
- Anonyymi
Eihän täällä mitään sääntöjä ole, kuka vaan saa kirjoittaakin mitä tahansa sontaa, kenenkään puuttumatta asiaan.
- Anonyymi
Vois kysyä myös, miks Persuja ja Kokoomusta kiinnostaa hallinnoida " vassaripunikkiviherpiiperhipsteriläistä" Yleä, hmm?
- Anonyymi
se palkka pitää puolittaa niin ei ole poliittinen palkkiovirka !
- Anonyymi
Kela johtajan valinta on mahapoliittinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483