Jos Satonen valitaan Kelan pääjohtajaksi, niin se ei saa perustua siihen, että Satonen on perussuomalainen. Sama koskee Saarikkoa. Häntä ei saisi valita tehtävään siksi, että hän on kepulainen. Valittavan pitää olla kyvykkäin tehtävään.
Virkamiehen valintakriteerit on määritelty Suomen perustuslaissa. Siellä ei ole mainintaa poliittisesta kannasta. Sen takia poliittinen virkanimitys on perustuslain vastainen. Näin on.
Kelan pääjohtajavalinta ei saa olla poliittinen
12
302
Vastaukset
Satonen on Kokoomuslainen
- Anonyymi
Sitä voi ihmetellä, että miksi yrityksien etuja ajava Kokoomuslainen haluaa julkisen puolen organisaation johtajaksi. Mikä on oikeasti homman takana? Yritetäänkö tuonkin kautta pyrkiä ajamaan yritysmaailman ja sijoittajien etuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi ihmetellä, että miksi yrityksien etuja ajava Kokoomuslainen haluaa julkisen puolen organisaation johtajaksi. Mikä on oikeasti homman takana? Yritetäänkö tuonkin kautta pyrkiä ajamaan yritysmaailman ja sijoittajien etuja?
Kokoomus haluaa lakkauttaa koko julkisen terveydenhuollon,
jonka se on jo raunioittanut. Sinne meni veronmaksajien rahat
ja lääkärillepääsy !
Kai se on jatkumo samalle tuholle, että kokkare pääsisi Kelan pääjohtajaksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hynää, eikä vastuuta mistään.
Rahat pörriäisille, siitähän on kyse.
Ministeripesti päättyy ja tulot "romahtaa". - Anonyymi
Mitä eroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus haluaa lakkauttaa koko julkisen terveydenhuollon,
jonka se on jo raunioittanut. Sinne meni veronmaksajien rahat
ja lääkärillepääsy !
Kai se on jatkumo samalle tuholle, että kokkare pääsisi Kelan pääjohtajaksi ?Missä tuon vasun kyvyt ? Miinat pois rajalta ja putinin sydänystävä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008699646.html
- Anonyymi
Pyritkö sinä ap ennätysten kirjaan kirjoittamalla eniten sääntöjen vastaisia avauksia suoli24 palstoille???
- Anonyymi
Khihi buaah!
- Anonyymi
Eihän täällä mitään sääntöjä ole, kuka vaan saa kirjoittaakin mitä tahansa sontaa, kenenkään puuttumatta asiaan.
- Anonyymi
Vois kysyä myös, miks Persuja ja Kokoomusta kiinnostaa hallinnoida " vassaripunikkiviherpiiperhipsteriläistä" Yleä, hmm?
- Anonyymi
se palkka pitää puolittaa niin ei ole poliittinen palkkiovirka !
- Anonyymi
Kela johtajan valinta on mahapoliittinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423