Miksi en voi olla normaali? 😥
Olen niin lapsellinen
17
500
Vastaukset
- Anonyymi
Oot hullu niin siksi
- Anonyymi
Osaat reflektoida itseäsi. Se on avain siihen, että sinusta tulee joskus tasapainoinen aikuinen.
- Anonyymi
Normaali on sinällään hauska käsite.
- Anonyymi
Sun kannattaa hakeutua hoitoon. Sulla on pää pipi
- Anonyymi
Olet jo normaali. Jokainen aikuistuu omaan tahtiin.
- Anonyymi
Kannattaa kouluttaa itseään, hoitaa kokonaisvaltaisesti terveyttään, jättää teinien vaatteet nuorisolle, lopettaa ylitsevuotava valittaminen jos teet sitä, opetella tunnesäätelytaitoja ja vuorovaikutustaitoja, sekä ottaa vastuu elämänsä suunnasta alkaen tästä päivästä.
Sitä on aikuistuminen, menneistä oppiminen ja ymmärrys, että kukaan ei voi/aio/pysty "pelastaa" sinua vaan itse täytyy tehdä tarvittavat muutokset ajattelussa ja toiminnassa.- Anonyymi
Tuossa kirjoituksessa oli pelkkää hyvää asiaa. Kannattaa lukea se useampaan kertaan ja noudattaa sen antamaa tietoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kirjoituksessa oli pelkkää hyvää asiaa. Kannattaa lukea se useampaan kertaan ja noudattaa sen antamaa tietoa!
Quite bitter being. ^
- Anonyymi
Allekirjoitain kaiken muun, mutta jokainen saa mielestäni pukeutua miten lystää. Aikuisuus ei tarkoita typistettyä itseilmaisua, tärkeintä on oppia oman kehon mittasuhteet jotta vaatteet istuvat hyvin ja tuntuvat mukaville, ja toteuttaa itseään kuten parhaaksi näkee. Pukukoodilliset tapahtumat ovat sitten asia erikseen.
- Anonyymi00016
Hanki sinäkin oikeasti elämä. Tuo järjestelmällinen rikollisuus palstan kautta paistaa. Uhreja on monia. Siis täällä päivittäin olevat on ihan sekasin. Sinäkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kirjoituksessa oli pelkkää hyvää asiaa. Kannattaa lukea se useampaan kertaan ja noudattaa sen antamaa tietoa!
Hienosti sossukkahorokka vastaa itselleen
- Anonyymi00019
Susta halutaan vaan eroon. Menit liian pitkälle. Mikään ei oikeuta sun tekoja. Joten... Kasva sinä itse aikuiseksi.
- Anonyymi00020
Saaksä jotain rahaa palstailusta. Kuuluuko sun vaativaan verkostotyöhön. Hahahhhhahahah🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
ei, ketään ole alempi arvoinen, jollei ole psykopaatti, tai, tehnyt jotain,
todella pahasti väärin,
eikä, ketään sivistyneistä valtioista, ole sellainen henkilö, juurikaan,
jotenkin, kaikkia, sivistyneitä valtiota, on autettava, joka viikko uskomattomalla,
urakalla, että selviämme, näistä kaikista, painajaisista, mitä
sivistyneiden valtioden täysin ajattelemattomat ihmiset ovat aikaan saaneet,
ja, käytän kaiken valtani ettei sinulle käy, mitenkään,
maailmassa on jo liian paljon vääryyttä kohdistettu, niihin,
jotka, eivät ole sitä millään tavalla ansainneet,
mutta, kun maailmassa on vääryyttä ja rikoksia, yllin kyllin,
niin, ihmiset, koittavat etsiä aina helpointa syyllistä,
vaikka, siellä ei ole mitään syyllisiä, pelkkiä ihmiskunnan mielettömyyden
uhreja, vain,
ja, pidän sinusta uskomattoman paljon,
ja, sen, vuoksi en halua että sinulle käy mitenkään,
ei, sydämeni kestä vain sitä, että kun maailmassa on mielettömyyttä ja,
tyhmyyttä, niin sen uhri olisi sinä,
sivistyneet, kaikki, valtiot, saavat etsiä uhrinsa, sivistymättömien maiden
joukosta, ei venäjästä, tai, ukrainasta,
ja, siltikin rauha sielläkin olisi toivottavaa täysin,
ja, täysin kannatettavaa,
pelkään vain että menetän sinut,
ja, olet ainoani,
ja, kaikkien siviistyneiden valtioden, on, jo nyt jo viimeistään tajuttava,
että, ne oikeat syylliset, ovat, aivan jotain muuta,
kuin, me kaksi,
N- Anonyymi
Me kaksi juurikin niin....
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
Me kaksi juurikin niin....
Olet normaali heppu, mutta haiset kuin peppu
Eppuna on hyvä olla, muutoin kuin tunkiolla
- Anonyymi
💕💕😊😊💕💕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579