Olen niin lapsellinen

Anonyymi-ap

Miksi en voi olla normaali? 😥

17

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot hullu niin siksi

    • Anonyymi

      Osaat reflektoida itseäsi. Se on avain siihen, että sinusta tulee joskus tasapainoinen aikuinen.

    • Anonyymi

      Normaali on sinällään hauska käsite.

    • Anonyymi

      Sun kannattaa hakeutua hoitoon. Sulla on pää pipi

    • Anonyymi

      Olet jo normaali. Jokainen aikuistuu omaan tahtiin.

    • Anonyymi

      Kannattaa kouluttaa itseään, hoitaa kokonaisvaltaisesti terveyttään, jättää teinien vaatteet nuorisolle, lopettaa ylitsevuotava valittaminen jos teet sitä, opetella tunnesäätelytaitoja ja vuorovaikutustaitoja, sekä ottaa vastuu elämänsä suunnasta alkaen tästä päivästä.

      Sitä on aikuistuminen, menneistä oppiminen ja ymmärrys, että kukaan ei voi/aio/pysty "pelastaa" sinua vaan itse täytyy tehdä tarvittavat muutokset ajattelussa ja toiminnassa.

      • Anonyymi

        Tuossa kirjoituksessa oli pelkkää hyvää asiaa. Kannattaa lukea se useampaan kertaan ja noudattaa sen antamaa tietoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kirjoituksessa oli pelkkää hyvää asiaa. Kannattaa lukea se useampaan kertaan ja noudattaa sen antamaa tietoa!

        Quite bitter being. ^


      • Anonyymi

        Allekirjoitain kaiken muun, mutta jokainen saa mielestäni pukeutua miten lystää. Aikuisuus ei tarkoita typistettyä itseilmaisua, tärkeintä on oppia oman kehon mittasuhteet jotta vaatteet istuvat hyvin ja tuntuvat mukaville, ja toteuttaa itseään kuten parhaaksi näkee. Pukukoodilliset tapahtumat ovat sitten asia erikseen.


      • Anonyymi00016

        Hanki sinäkin oikeasti elämä. Tuo järjestelmällinen rikollisuus palstan kautta paistaa. Uhreja on monia. Siis täällä päivittäin olevat on ihan sekasin. Sinäkin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kirjoituksessa oli pelkkää hyvää asiaa. Kannattaa lukea se useampaan kertaan ja noudattaa sen antamaa tietoa!

        Hienosti sossukkahorokka vastaa itselleen


      • Anonyymi00019

        Susta halutaan vaan eroon. Menit liian pitkälle. Mikään ei oikeuta sun tekoja. Joten... Kasva sinä itse aikuiseksi.


      • Anonyymi00020

        Saaksä jotain rahaa palstailusta. Kuuluuko sun vaativaan verkostotyöhön. Hahahhhhahahah🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      ei, ketään ole alempi arvoinen, jollei ole psykopaatti, tai, tehnyt jotain,

      todella pahasti väärin,

      eikä, ketään sivistyneistä valtioista, ole sellainen henkilö, juurikaan,


      jotenkin, kaikkia, sivistyneitä valtiota, on autettava, joka viikko uskomattomalla,

      urakalla, että selviämme, näistä kaikista, painajaisista, mitä

      sivistyneiden valtioden täysin ajattelemattomat ihmiset ovat aikaan saaneet,


      ja, käytän kaiken valtani ettei sinulle käy, mitenkään,

      maailmassa on jo liian paljon vääryyttä kohdistettu, niihin,

      jotka, eivät ole sitä millään tavalla ansainneet,


      mutta, kun maailmassa on vääryyttä ja rikoksia, yllin kyllin,

      niin, ihmiset, koittavat etsiä aina helpointa syyllistä,


      vaikka, siellä ei ole mitään syyllisiä, pelkkiä ihmiskunnan mielettömyyden

      uhreja, vain,


      ja, pidän sinusta uskomattoman paljon,

      ja, sen, vuoksi en halua että sinulle käy mitenkään,


      ei, sydämeni kestä vain sitä, että kun maailmassa on mielettömyyttä ja,

      tyhmyyttä, niin sen uhri olisi sinä,


      sivistyneet, kaikki, valtiot, saavat etsiä uhrinsa, sivistymättömien maiden

      joukosta, ei venäjästä, tai, ukrainasta,


      ja, siltikin rauha sielläkin olisi toivottavaa täysin,

      ja, täysin kannatettavaa,


      pelkään vain että menetän sinut,

      ja, olet ainoani,

      ja, kaikkien siviistyneiden valtioden, on, jo nyt jo viimeistään tajuttava,

      että, ne oikeat syylliset, ovat, aivan jotain muuta,



      kuin, me kaksi,


      N

      • Anonyymi

        Me kaksi juurikin niin....


      • Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kaksi juurikin niin....

        Olet normaali heppu, mutta haiset kuin peppu
        Eppuna on hyvä olla, muutoin kuin tunkiolla


    • Anonyymi

      💕💕😊😊💕💕

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe