Kuka tommoseen laatikoon menee ja tolla hinnalla?
Maahanmuuttaja tukien kanssa ehkä jos olis ratikka ja ostoskeskus vieressä.
Mutta oikeesti, on kyllä noi hinnat karaneet käsistä.
Toi on 4hk+k ja 95neliön laatikko.
Lamminrahkan asunto 65000 euroa, yhtiövastike 1600 kuussa ilman autopaikkaa
5
270
Vastaukset
- Anonyymi
Onko toi joku asumisoikeusasunto? Kynnysraha vain 65 tuhatta? Vai kirjoitusvirhe?
- Anonyymi
"Onko toi joku asumisoikeusasunto? Kynnysraha vain 65 tuhatta? Vai kirjoitusvirhe?"
Asumisoikeus. Mutta toi vastike on Tampereellakin kova . Kangasalan vuokrista ei oo
tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko toi joku asumisoikeusasunto? Kynnysraha vain 65 tuhatta? Vai kirjoitusvirhe?"
Asumisoikeus. Mutta toi vastike on Tampereellakin kova . Kangasalan vuokrista ei oo
tietoa.eikös toi ole kangasalaa tää lamminghetto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietoa.Kysyin, kun en löytänyt kämppää joka natsaa noihin tietoihin.
- Anonyymi
Kangasalan puolellahan se on .
Kuvista päätellen ahdas ja luotaantyöntävän näköinen ghetto .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512