Tämä yksipuolinen uutisointikin kaatuis ja olikarkkiemme !?
Yle, ala pyörittää mainoksia, niin MTV monopoli kaatuu,valtion tukirahoineen ja se laillista !?
7
253
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaa minulle, että yle muutettaisiin mainosrahoitteiseksi sillä silloin pakkovero jäisi pois. En jäisi kaipaamaan tuollaista vihervasemmistolaisten pesää tippaakaan.
- Anonyymi
Persu voisit pitää pääsi kiinni! Ei missään nimessä mainoksia, niitä tulee ihan tarpeeksi muilta kanavilta!!
- Anonyymi
No vastaaja,sitten sulle kelpaa myös, sosialismi armeijammekin lopettaminen,ressukka !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu voisit pitää pääsi kiinni! Ei missään nimessä mainoksia, niitä tulee ihan tarpeeksi muilta kanavilta!!
Et siis vieläkään osaa kirjoittaa ainoatakaan kommenttia ilman, "mutta kun persut" ulinaa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis vieläkään osaa kirjoittaa ainoatakaan kommenttia ilman, "mutta kun persut" ulinaa. 😂
Jaha, taas yks persu ilmoittautui ulisemaan! Ja me muut tiedämme että te persut vihaatte Yleä ja demareitakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, taas yks persu ilmoittautui ulisemaan! Ja me muut tiedämme että te persut vihaatte Yleä ja demareitakin!
Omasta yksinkertaisuudestasihan sinä kerrot, kun näet kaikki jotka ovat sinua vastaan persuiksi. 😂 Tuolla logiikalla persuja siis on äkkiä laskettuna 65% kansasta. 😂
- Anonyymi
MTV on kuin isot yritykset, sosialismi rahaa saa anomalla,jonka käyttöä ei yleensä tarkisteta !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161