Miksi maksamme tyhjästä useita satoja vuodessa. Minä en katso juurikaan tv:tä joskus kolmosen uutiset. Parempi osapuoli katsoo satunnaisesti sen salattu elämä. Mökillä ei edes ole telkkaria. Radio joskus kuuluu olisiko suomipop. Vuodesta toiseen turhasta maksua.
Sanokaa yksikin syy miksi meidän perhe rahoittaa Yleä.
10
141
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä tyhjästä maksa,
sinä vain et katso tv:tä,
ja se on sinun oma asiasi.
Moni, moni muu katsoo.- Anonyymi
Telkkarissa on paljonkin katsottavaa,
ja Ylen ylläpitämisessä on kysymys
kansallisesta turvallisuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telkkarissa on paljonkin katsottavaa,
ja Ylen ylläpitämisessä on kysymys
kansallisesta turvallisuudesta.Vihervasemmistolaisuudesta verojen pakkomaksu Lue. Ylevero ei ole kansalliselle turvallisuudelle mitään hyötyä. Sinä toki voit kertoa mitä turvallisuutta yksipuolisen politikoiva yle sinulle tuo?
- Anonyymi
Vero on maksimissaan 160 euroa vuodessa.
- Anonyymi
Yleveron kritiikki tulee vahvasti äärioikealta. Poliittiselta laidalta, jolla ei tulotason puolesta ole ongelmia maksaa. Ongelma heillä on se, että Yle tekee heidän oman rasistisen agendan ajamisen äärimmäisen vaikeaksi. En katso minäkään ohjelmia, mutta olen valmis maksamaan triplasti Yleveroa, jotta Perussuomalaiset pidetään aisoissa ja puolueen lukuisat rikokset päivän valossa.
- Anonyymi
Eli suoraan sanottuna: persut ja kokoomus pelkäävät paljastuvansa.
- Anonyymi
😂 "triplasti" jolla ei ole varaa muutenkaan elämään ilman yhteiskunnan tukea. 🤭
Käy minulle. Jos vihervasemmisto maksaa triplasti yleveroa se voidaan silloin kahdeltakolmasosalta poistaa. Ylevero siis voidaan sopia maksettavaksi esim vaaliuurnilla käydessämme ja vihervasemmistoa äänestävät allekirjoittavat siis samalla äänestyslipukkeellaan ylen pakkoveron Triplasti itselleen. 👍
- Anonyymi
Siinä on taustalla sellainen laki yleisradioverosta.
- Anonyymi
Ainakin kaksis syytä, kun katsotte sen ohjelmia ja maksatte MTV3:kin miljoona tukiaisia !? Maksatte lisäksi sosialismi Armeijamme aseet ja kulut !?
- Anonyymi
Aloittaja hei, ne kolmosen uutisetkaan eivät ole Ylen tarjontaa vaan MTV:n!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263056Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252098Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141640Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71348- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381216- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902