Sanokaa yksikin syy miksi meidän perhe rahoittaa Yleä.

Anonyymi-ap

Miksi maksamme tyhjästä useita satoja vuodessa. Minä en katso juurikaan tv:tä joskus kolmosen uutiset. Parempi osapuoli katsoo satunnaisesti sen salattu elämä. Mökillä ei edes ole telkkaria. Radio joskus kuuluu olisiko suomipop. Vuodesta toiseen turhasta maksua.

10

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä tyhjästä maksa,
      sinä vain et katso tv:tä,
      ja se on sinun oma asiasi.
      Moni, moni muu katsoo.

• Anonyymi

Telkkarissa on paljonkin katsottavaa,
        ja Ylen ylläpitämisessä on kysymys
        kansallisesta turvallisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telkkarissa on paljonkin katsottavaa,
        ja Ylen ylläpitämisessä on kysymys
        kansallisesta turvallisuudesta.

Vihervasemmistolaisuudesta verojen pakkomaksu Lue. Ylevero ei ole kansalliselle turvallisuudelle mitään hyötyä. Sinä toki voit kertoa mitä turvallisuutta yksipuolisen politikoiva yle sinulle tuo?

• Anonyymi

Vero on maksimissaan 160 euroa vuodessa.

• Anonyymi

Yleveron kritiikki tulee vahvasti äärioikealta. Poliittiselta laidalta, jolla ei tulotason puolesta ole ongelmia maksaa. Ongelma heillä on se, että Yle tekee heidän oman rasistisen agendan ajamisen äärimmäisen vaikeaksi. En katso minäkään ohjelmia, mutta olen valmis maksamaan triplasti Yleveroa, jotta Perussuomalaiset pidetään aisoissa ja puolueen lukuisat rikokset päivän valossa.

• Anonyymi

Eli suoraan sanottuna: persut ja kokoomus pelkäävät paljastuvansa.

• Anonyymi

😂 "triplasti" jolla ei ole varaa muutenkaan elämään ilman yhteiskunnan tukea. 🤭
        Käy minulle. Jos vihervasemmisto maksaa triplasti yleveroa se voidaan silloin kahdeltakolmasosalta poistaa. Ylevero siis voidaan sopia maksettavaksi esim vaaliuurnilla käydessämme ja vihervasemmistoa äänestävät allekirjoittavat siis samalla äänestyslipukkeellaan ylen pakkoveron Triplasti itselleen. 👍

• Anonyymi

Siinä on taustalla sellainen laki yleisradioverosta.

• Anonyymi

Ainakin kaksis syytä, kun katsotte sen ohjelmia ja maksatte MTV3:kin miljoona tukiaisia !? Maksatte lisäksi sosialismi Armeijamme aseet ja kulut !?

• Anonyymi

Aloittaja hei, ne kolmosen uutisetkaan eivät ole Ylen tarjontaa vaan MTV:n!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      128
      2315
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2053
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      2010
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1764
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1276
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1110
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe