Sanokaa yksikin syy miksi meidän perhe rahoittaa Yleä.

Anonyymi-ap

Miksi maksamme tyhjästä useita satoja vuodessa. Minä en katso juurikaan tv:tä joskus kolmosen uutiset. Parempi osapuoli katsoo satunnaisesti sen salattu elämä. Mökillä ei edes ole telkkaria. Radio joskus kuuluu olisiko suomipop. Vuodesta toiseen turhasta maksua.

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä tyhjästä maksa,
      sinä vain et katso tv:tä,
      ja se on sinun oma asiasi.
      Moni, moni muu katsoo.

• Anonyymi

Telkkarissa on paljonkin katsottavaa,
        ja Ylen ylläpitämisessä on kysymys
        kansallisesta turvallisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telkkarissa on paljonkin katsottavaa,
        ja Ylen ylläpitämisessä on kysymys
        kansallisesta turvallisuudesta.

Vihervasemmistolaisuudesta verojen pakkomaksu Lue. Ylevero ei ole kansalliselle turvallisuudelle mitään hyötyä. Sinä toki voit kertoa mitä turvallisuutta yksipuolisen politikoiva yle sinulle tuo?

• Anonyymi

Vero on maksimissaan 160 euroa vuodessa.

• Anonyymi

Yleveron kritiikki tulee vahvasti äärioikealta. Poliittiselta laidalta, jolla ei tulotason puolesta ole ongelmia maksaa. Ongelma heillä on se, että Yle tekee heidän oman rasistisen agendan ajamisen äärimmäisen vaikeaksi. En katso minäkään ohjelmia, mutta olen valmis maksamaan triplasti Yleveroa, jotta Perussuomalaiset pidetään aisoissa ja puolueen lukuisat rikokset päivän valossa.

• Anonyymi

Eli suoraan sanottuna: persut ja kokoomus pelkäävät paljastuvansa.

• Anonyymi

😂 "triplasti" jolla ei ole varaa muutenkaan elämään ilman yhteiskunnan tukea. 🤭
        Käy minulle. Jos vihervasemmisto maksaa triplasti yleveroa se voidaan silloin kahdeltakolmasosalta poistaa. Ylevero siis voidaan sopia maksettavaksi esim vaaliuurnilla käydessämme ja vihervasemmistoa äänestävät allekirjoittavat siis samalla äänestyslipukkeellaan ylen pakkoveron Triplasti itselleen. 👍

• Anonyymi

Siinä on taustalla sellainen laki yleisradioverosta.

• Anonyymi

Ainakin kaksis syytä, kun katsotte sen ohjelmia ja maksatte MTV3:kin miljoona tukiaisia !? Maksatte lisäksi sosialismi Armeijamme aseet ja kulut !?

• Anonyymi

Aloittaja hei, ne kolmosen uutisetkaan eivät ole Ylen tarjontaa vaan MTV:n!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      141
      1845
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe