Tiettyjen kulutusluottojen ja pikavippien korot voi saada takaisin. Monen yrityksen korot ovat olleet laittomia ja nyt niitä on oikeusteitse saatu asiakkaille takaisin. Ja nimenomaan takaisin voi saada LAITOTTOMIA korkoja. Itsellä ulosotossa olevia velkoja sain oikeusteitse takaisinpäin, mutta lainojen ei tarvitse olla ulosotossa. Nyt tarjoan omakohtaista kokemusta ja tietoa, että kuinka asiaa voi lähteä hoitamaan. Jos asiakkaalla on voimassa oleva kotivakuutus, niin asiat menevät nopeammin läpi, mutta kotivakuutus ei ole välttämätön. Voidaan keskustella asiasta puhelimitse tai sähköpostilla jos asia kiinnostaa. Tässä vielä IS uutinen aiheesta https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010773065.html
Apua kulutusluottojen ja pikavippien laittomien korkojen takaisin perintään
20
205
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mahdollista saada ulosottoon asti ehtineitä laittomia korkoja takaisin, jos velallinen ei oikeudessa aikoinanaan vastustanut velkojan vaatimusta eikä maksutuomion jälkeenkään kuuden kuukauden kuluessa vaatinut takaisinsaantia?
- Anonyymi
On mahdollista. Tässä on kyse nimenomaan tietynlaisten lainojen korkojen takaisin saannista. Itse olen saanut isojakin summia takaisin, sillä kerkesin maksamaan pitkään ns. laittomia korkoja. Nyt autan samanlaisessa tilanteessa olevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mahdollista. Tässä on kyse nimenomaan tietynlaisten lainojen korkojen takaisin saannista. Itse olen saanut isojakin summia takaisin, sillä kerkesin maksamaan pitkään ns. laittomia korkoja. Nyt autan samanlaisessa tilanteessa olevia.
Voitko hieman avata juridisia pykäliä, vai onko tämä sinulle puhdasta bisnestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisinsaantia onkin haettava jo 30 päivän kuluessa maksutuomiosta. Mutta vaikka ulosotto olisikin sinänsä pätevä maksutuomioineen, niin voiko hakea pätevästä ulosotosta huolimatta velkojalta vahingonkorvausta laittomista koroista, vai päättyykö korvausvaatimusten esitysmahdollisuus ulosottoon joutumisen jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ohjaan tuossa uutisessakin olevalle Kim Hakalalle ihmiset, jotka haluavat lähteä oikeusteitse näitä korkoja hakemaan. Itse olen Hakalan kautta näitä korkoja saanut takaisin. Monet lainan myötntäjät ovat siis veloittaneet laittoman korkeita korkoja. Ensin täytyy selvittää mistä kaikkialta lainoja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisinsaantia onkin haettava jo 30 päivän kuluessa maksutuomiosta. Mutta vaikka ulosotto olisikin sinänsä pätevä maksutuomioineen, niin voiko hakea pätevästä ulosotosta huolimatta velkojalta vahingonkorvausta laittomista koroista, vai päättyykö korvausvaatimusten esitysmahdollisuus ulosottoon joutumisen jälkeen?
ulosotosta huolimatta laittomia korkoja voi hakea takaisin oikeuden kautta. Ja tällä toimenpiteellä ei siis itse lainaa saa mitätöityä, vaan vain jos kyseisen luoton korot ovat laittomat. Näihin luotonantajiin kuuluu paljon yrityksiä, joten tarvitaan aina listausta mille luotonantajille velat on. Kotivakuutus korvaa lakimiehen kulut ja asiat on nopeampaa kuin jos ei ole kotivakuutusta. Jos kotivakuutusta ei ole, niin silloin ei voida tehdä sovittelua ja joutuu odottamaan oikeuden päätöstä. Nämä päätökset ovat menneet järjestäen kuluttajan hyväksi ja tällöin hävinnyt osapuoli maksaa lakimiehen kulut. Minulla kotivakuutus on korvannut kaikki lakimiehen kulut näissä tapauksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ulosotosta huolimatta laittomia korkoja voi hakea takaisin oikeuden kautta. Ja tällä toimenpiteellä ei siis itse lainaa saa mitätöityä, vaan vain jos kyseisen luoton korot ovat laittomat. Näihin luotonantajiin kuuluu paljon yrityksiä, joten tarvitaan aina listausta mille luotonantajille velat on. Kotivakuutus korvaa lakimiehen kulut ja asiat on nopeampaa kuin jos ei ole kotivakuutusta. Jos kotivakuutusta ei ole, niin silloin ei voida tehdä sovittelua ja joutuu odottamaan oikeuden päätöstä. Nämä päätökset ovat menneet järjestäen kuluttajan hyväksi ja tällöin hävinnyt osapuoli maksaa lakimiehen kulut. Minulla kotivakuutus on korvannut kaikki lakimiehen kulut näissä tapauksissa.
Lainan pääoma ja lakisääteinen viivästyskorko pitää maksaa aina takaisin, vaikka lainafirman korot olisivatkin olleet laittomia. Tästä on olemassa korkeimman oikeuden päätös. Ja sovittua lainakorkoa saa periä vain puoli vuotta iainan eräännyttämisen jälkeen. Sen jälkeen korko muuttuu lakisääteiseksi viivästyskoroksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainan pääoma ja lakisääteinen viivästyskorko pitää maksaa aina takaisin, vaikka lainafirman korot olisivatkin olleet laittomia. Tästä on olemassa korkeimman oikeuden päätös. Ja sovittua lainakorkoa saa periä vain puoli vuotta iainan eräännyttämisen jälkeen. Sen jälkeen korko muuttuu lakisääteiseksi viivästyskoroksi.
Pääoma ja lakisääteiset korot pitää hoitaa. Jos on maksanut pitkään ns. laittomia korkoja, niin niitä saa hoidettua oikeusteitse takaisin vaikka takautuvasti. Näitä on siis saatu oikeusteitse hoidettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääoma ja lakisääteiset korot pitää hoitaa. Jos on maksanut pitkään ns. laittomia korkoja, niin niitä saa hoidettua oikeusteitse takaisin vaikka takautuvasti. Näitä on siis saatu oikeusteitse hoidettua.
Mutta kun ulosotossa peritään vain laillisia korkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ulosotossa peritään vain laillisia korkoja.
Nämä laittomat korot peritään luotonantajilta. Nämä lainat voi olla ulosotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ohjaan tuossa uutisessakin olevalle Kim Hakalalle ihmiset, jotka haluavat lähteä oikeusteitse näitä korkoja hakemaan. Itse olen Hakalan kautta näitä korkoja saanut takaisin. Monet lainan myötntäjät ovat siis veloittaneet laittoman korkeita korkoja. Ensin täytyy selvittää mistä kaikkialta lainoja on.
Paljonko tuo Hakala maksaa välityspalkkiota sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tuo Hakala maksaa välityspalkkiota sinulle?
ei maksa minulle mitään. Hän hoitaa minun velka-asioita
- Anonyymi
Se takaisinperintä vetää jäätävät palkkiot. 33 %. Päivittyykö Ferrari?
- Anonyymi
mitkä palkkiot? Asiakas saa maksetut korot itselleen kokonaan. Kotivakuutus tai hävinnyt osapuoli maksaa asianajan kulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitkä palkkiot? Asiakas saa maksetut korot itselleen kokonaan. Kotivakuutus tai hävinnyt osapuoli maksaa asianajan kulut.
Ei maksa. Kotivakuutuksessa on omavastuu ja yleensä merkittävä sellainen ja riita-asiassa vastapuolikaan ei automaattisesti maksa kaikkea. Halutessaan ei maksa mitään eikä myöskään korvauksia. Asianajokulut erääntyy sinulle silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maksa. Kotivakuutuksessa on omavastuu ja yleensä merkittävä sellainen ja riita-asiassa vastapuolikaan ei automaattisesti maksa kaikkea. Halutessaan ei maksa mitään eikä myöskään korvauksia. Asianajokulut erääntyy sinulle silti.
Minulla on neljä tapausta jo mennyt kotivakuutuksen piikkiin ilman mitään omavastuuta. En siis ole joutunut itse maksamaan asianajajan kuluja. Kotivakuutukseen sisältyy oikeusturvavakuutus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla jokainen velkoja joka on viety eteenpäin, niin on halunnut sovitella asian ja on maksanut tietyt maksetut korot takaisin. Lakimiehen laskut on mennyt vakuutusyhtiölle ja mennyt kotivakuutuksen piikkiin
- Anonyymi
Oot siis ”huippujuristi” ja ruinaat jotain suomi24 luusereita? Et töihin menoa ole miettinyt? Tuolla koulutuksella luulisi saavan.
- Anonyymi
En ole juristi. Olen tutustunut Hakalaan, kun hän on hoitanut minun tapauksia asian tiimoilta. Jos pystyn auttamaan muita ylivelkaantuneita, niin onko se sinulta pois?
- Anonyymi
Taidat itse olla Haksla ja Heikkilä. Perut kovia palkkioita. Häpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601