Helsingin kaupunki myi sukuoikeutensa Koiviston Autolle? Mutta kuka oli HelBin suvun päämies?
Muistattekos kun...
18
413
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko ainakin sukuoikeusparoni ollut itse Jussi Pajunen?
- Anonyymi
Oliko sukunimi Helsingin Bussiliikenne ja Pajunen on vain toinen nimi?
- Anonyymi
Aloitus on huumoria vakavalla asialla. En hyväksy.
Pekka ja Lauri kaatoivat erittäin haitalliset sukuoikeudet. Sen hyväksyn.- Anonyymi
Eiköhän ne sukuoikeudet kaatanut oikeasti Suomessa lainsäädäntövaltaa käyttävä eduskunta,
vaikka muutama kajahtanut muuta itselleen ovat uskotelleet niin kauan, että ovat itsekin alkaneet hokemaansa uskomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne sukuoikeudet kaatanut oikeasti Suomessa lainsäädäntövaltaa käyttävä eduskunta,
vaikka muutama kajahtanut muuta itselleen ovat uskotelleet niin kauan, että ovat itsekin alkaneet hokemaansa uskomaan.Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!
On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!
On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!Väkevä YLISTYS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!
On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!No ei varmaan Hissu Hietalahden kirjeet paljoa painaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!
On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!Olivatko Pekka ja Lauri Lal:in ja Mh:n jäseniä tuolloin? Montako terminaalia he olivat rakentaneet tai ylläpitivät? Miksi Mh:n olisi pitänyt kohdella heitä jäseninään? Mh oli ja on yksityinen oy. Ei se ABC oikein tykkäisi, jos ST1 ilmoittaisi, että se tuo omat mittarit ABC:n pihalle.
Kaiken kaikkiaan on hyvä, että lupamenettely loppui ja on vapaa kilpailu; valitettavasti
hyvän ajatuksen pilaa OB ja Capman jatkuvalla saalistushinnoittelulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!
On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!"Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä."
Juuri tuon takia Masi viittasi kintaalla syksyllä 2011 Laurin neuvolle tarjota liikennettä 11-tielle 1.1.2012 alkaen. Niinpä Lauri joutui perustamaan Onnibussin ja tarjoamaan itse liikennettä 11-tielle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä."
Juuri tuon takia Masi viittasi kintaalla syksyllä 2011 Laurin neuvolle tarjota liikennettä 11-tielle 1.1.2012 alkaen. Niinpä Lauri joutui perustamaan Onnibussin ja tarjoamaan itse liikennettä 11-tielle.Tuossahan tuo nähdään, jopa Onnibusin perustaja on jäänyt Lauri-uskovaisten mielissä unohduksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan Hissu Hietalahden kirjeet paljoa painaneet.
Mutta se olisi painanut jos SatLin lupahakemus yksinoikeusvaateella olisi jäänyt ainoaksi hakemukseksi. Eihän Ely 11-tietä ilman liikennettä olisi jättänyt - SatLi olisi saanut jatkaa yksinoikeuksin. Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se olisi painanut jos SatLin lupahakemus yksinoikeusvaateella olisi jäänyt ainoaksi hakemukseksi. Eihän Ely 11-tietä ilman liikennettä olisi jättänyt - SatLi olisi saanut jatkaa yksinoikeuksin. Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta.
Mutta että KARI HIETALAHDEN kirjoittaman kirjeen painoarvo ei ollut kummoinen, vaikka joskus Vintiöissäkin esiintyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se olisi painanut jos SatLin lupahakemus yksinoikeusvaateella olisi jäänyt ainoaksi hakemukseksi. Eihän Ely 11-tietä ilman liikennettä olisi jättänyt - SatLi olisi saanut jatkaa yksinoikeuksin. Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta.
"Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta."
Totta, ja siellä, 11-tiellä edelleen huristelevat Onnibus-autot raskain kuormin.
Ylistetään Lauria!!!Ylistetään!!!
- Anonyymi
Muistattekos että...
Tänään perjantaina 17.1 klo 18 alk. olis Pub Parisissa sovintokaljat tarjolla Ari Kähärälle jos saa iltalomaa ja pääsee paikalle, mutta tervetuloa te parooniporukatkin.
Tarjotaan teillekin ja AKT liittymiskaavakkeita on myös mukana.
Hanurilan Hymyweikot - Anonyymi
Oliko sta paroni
- Anonyymi
Suomen turistiauto oli Helsingin Bussiliikenteen tavoin Helsingin kaupungin omistama. STA oli osa samaa sukuoikeussukua kuin Helsingin bussiliikenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen turistiauto oli Helsingin Bussiliikenteen tavoin Helsingin kaupungin omistama. STA oli osa samaa sukuoikeussukua kuin Helsingin bussiliikenne.
No, leikki leikkinä. Halsingin kaupungilla ei koskaan ollut sukuoikeuksia, eikä valtiovallan myöntämiä liikennelupia.
- Anonyymi
Muistattekos kun...että kohta tulee lakot kuljetusalallekin.
Siankusta tarjolla lakkoporteilla rikkureille ruiskutettavaksi ja munat tärpätillä voidellaan tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767