Muistattekos kun...

Anonyymi-ap

Helsingin kaupunki myi sukuoikeutensa Koiviston Autolle? Mutta kuka oli HelBin suvun päämies?

18

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko ainakin sukuoikeusparoni ollut itse Jussi Pajunen?

      • Anonyymi

        Oliko sukunimi Helsingin Bussiliikenne ja Pajunen on vain toinen nimi?


    • Anonyymi

      Aloitus on huumoria vakavalla asialla. En hyväksy.

      Pekka ja Lauri kaatoivat erittäin haitalliset sukuoikeudet. Sen hyväksyn.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne sukuoikeudet kaatanut oikeasti Suomessa lainsäädäntövaltaa käyttävä eduskunta,
        vaikka muutama kajahtanut muuta itselleen ovat uskotelleet niin kauan, että ovat itsekin alkaneet hokemaansa uskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne sukuoikeudet kaatanut oikeasti Suomessa lainsäädäntövaltaa käyttävä eduskunta,
        vaikka muutama kajahtanut muuta itselleen ovat uskotelleet niin kauan, että ovat itsekin alkaneet hokemaansa uskomaan.

        Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!

        On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!

        On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!

        Väkevä YLISTYS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!

        On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!

        No ei varmaan Hissu Hietalahden kirjeet paljoa painaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!

        On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!

        Olivatko Pekka ja Lauri Lal:in ja Mh:n jäseniä tuolloin? Montako terminaalia he olivat rakentaneet tai ylläpitivät? Miksi Mh:n olisi pitänyt kohdella heitä jäseninään? Mh oli ja on yksityinen oy. Ei se ABC oikein tykkäisi, jos ST1 ilmoittaisi, että se tuo omat mittarit ABC:n pihalle.
        Kaiken kaikkiaan on hyvä, että lupamenettely loppui ja on vapaa kilpailu; valitettavasti
        hyvän ajatuksen pilaa OB ja Capman jatkuvalla saalistushinnoittelulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä MUTTA: paroneillahan oli suunnitelma kuinka poliitikot ja viranomaiset KIRISTETÄÄN JATKAMAAN sukuoikeuksia. Satakunnan Liikenne jo sovelsikin suunnitelmaa Pirkanmaan elyyn 2011: Kari Hietalahden allekirjoittamalla kirjeellä vaadittiin Satakunnan Liikenteelle uusia yksinoikeuksia tai liikenne Tampere-Pori välillä loppuu kokonaan. Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä. Oli myös sovittu että mahdolliset uudet toimijat kampitetaan sulkemalla heidät MH:n ulkopuolelle. Ilman Onnibussia paronien juoni olisikin onnistunut! Kiitos Pekan ja Laurin että heillä oli rohkeutta ja kykyä tulla alalle eivätkä he olleet MH:sta riippuvaisia!

        On siis päivänselvää että ilman Pekkaa ja Lauria paronit olisivat onnistuneet jatkamaan sukuoikeuksiaan!

        "Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä."

        Juuri tuon takia Masi viittasi kintaalla syksyllä 2011 Laurin neuvolle tarjota liikennettä 11-tielle 1.1.2012 alkaen. Niinpä Lauri joutui perustamaan Onnibussin ja tarjoamaan itse liikennettä 11-tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paronit olivat sopineet että KUKAAN MUU EI TARJOA reitille liikennettä."

        Juuri tuon takia Masi viittasi kintaalla syksyllä 2011 Laurin neuvolle tarjota liikennettä 11-tielle 1.1.2012 alkaen. Niinpä Lauri joutui perustamaan Onnibussin ja tarjoamaan itse liikennettä 11-tielle.

        Tuossahan tuo nähdään, jopa Onnibusin perustaja on jäänyt Lauri-uskovaisten mielissä unohduksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan Hissu Hietalahden kirjeet paljoa painaneet.

        Mutta se olisi painanut jos SatLin lupahakemus yksinoikeusvaateella olisi jäänyt ainoaksi hakemukseksi. Eihän Ely 11-tietä ilman liikennettä olisi jättänyt - SatLi olisi saanut jatkaa yksinoikeuksin. Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se olisi painanut jos SatLin lupahakemus yksinoikeusvaateella olisi jäänyt ainoaksi hakemukseksi. Eihän Ely 11-tietä ilman liikennettä olisi jättänyt - SatLi olisi saanut jatkaa yksinoikeuksin. Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta.

        Mutta että KARI HIETALAHDEN kirjoittaman kirjeen painoarvo ei ollut kummoinen, vaikka joskus Vintiöissäkin esiintyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se olisi painanut jos SatLin lupahakemus yksinoikeusvaateella olisi jäänyt ainoaksi hakemukseksi. Eihän Ely 11-tietä ilman liikennettä olisi jättänyt - SatLi olisi saanut jatkaa yksinoikeuksin. Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta.

        "Onneksi kuitenkin tuli yksi tervehenkinenkin reittilupahakemus, Onnibussilta."
        Totta, ja siellä, 11-tiellä edelleen huristelevat Onnibus-autot raskain kuormin.
        Ylistetään Lauria!!!Ylistetään!!!


    • Anonyymi

      Muistattekos että...
      Tänään perjantaina 17.1 klo 18 alk. olis Pub Parisissa sovintokaljat tarjolla Ari Kähärälle jos saa iltalomaa ja pääsee paikalle, mutta tervetuloa te parooniporukatkin.
      Tarjotaan teillekin ja AKT liittymiskaavakkeita on myös mukana.

      Hanurilan Hymyweikot

    • Anonyymi

      Oliko sta paroni

      • Anonyymi

        Suomen turistiauto oli Helsingin Bussiliikenteen tavoin Helsingin kaupungin omistama. STA oli osa samaa sukuoikeussukua kuin Helsingin bussiliikenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen turistiauto oli Helsingin Bussiliikenteen tavoin Helsingin kaupungin omistama. STA oli osa samaa sukuoikeussukua kuin Helsingin bussiliikenne.

        No, leikki leikkinä. Halsingin kaupungilla ei koskaan ollut sukuoikeuksia, eikä valtiovallan myöntämiä liikennelupia.


    • Anonyymi

      Muistattekos kun...että kohta tulee lakot kuljetusalallekin.
      Siankusta tarjolla lakkoporteilla rikkureille ruiskutettavaksi ja munat tärpätillä voidellaan tarvittaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      58
      7857
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5941
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      72
      5446
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5323
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      109
      4657
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      110
      2379
    7. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1261
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      5
      1213
    9. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      40
      1067
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

      Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      47
      1042
    Aihe