Mikä känni paras?

Anonyymi-ap

Mikä känni olisi paras?

a) Immos-känni
b) Vornas-känni
c) Hakkarais-känni

Itse ehkä suosin tuota C-vaihtoehtoa, jos kännätä pitäisi. Siinä ollaan pitkään humalassa ja voi nukahtaa helposti, kuten vaikka moottoripyöräjengin sohvalle.

37

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kännääminen menee niin vaikeaksi, että noista täytyy valita, alan absolutistiksi.

• Anonyymi

Minun kaveri ei ota vahvaa viinaa eikä känniä . Tulee ihan raivopääksi ja tietää sen itsekin . Siks Trump Kin on absolutisti .

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siinä vaan maksa joutuu koville että pysyy selvänä.

• Anonyymi

A ja b obat tottuneelle käyttäjälle

• Anonyymi

Minä en ole suunnittelemassa lentomatkaa, jolla voisin räyhätä heti kentällä.

Minulla ei ole asettakaan, jolla paukutella kapakoitten edustoilla, mutta moottoripyörä minulla on niin kuin Hakkaraisellakin.

C-vaihtoehto on siis kuin valettu minulle.

• Anonyymi

Noista jos pitäisi valita, valinta olisi Hakkaraiskänni, siis C.
      Sillä kai joutuisi pienimpiin vaikeuksiin.
      Immosella ja Vornasella tuntuu olevan kusta päässä sen verran, ettei siihen nesteeseen pitäisi mennä enää etanolia sekoittelemaan, tulevat siitä coctailista aggressiivisiksi ja pohjimmainen kusipääperusluonne tulee korostetusti esiin.

Hakkarainen on vaan perushölmö, joka on kuitenkin ikäännyttyään järkiintynyt eikä Hakkarainen muutenkaan ole koskaan ollut tuollainen isottelijaluonne kuin vaihtoehdot A ja B, joille ei järkeä näytä tyhmään päähän kertyvän edes iän myötä.

• Anonyymi

Persunaamari:

Kolme kaljaa, kolmella kossulla

• Anonyymi

Sellainen Keskikänni on paras. Uskaltaa lähteä vaikka natsimarssille puheita pitämään.

• Anonyymi

Vaihtoehto C

• Anonyymi

Avaajan kanssa samaa mieltä; hakkaraiset toimii minulla parhaiten.

• Anonyymi

0,69 Immosta on perusarvo, jos haluaa munata itsensä.

• Anonyymi

0.9 mg litrassa eli 1,57 promillea. Harvakseltaan käyttävälle sopiva, vakikäyttäjälle yhtä kuin nolla promillea.

• 1-2 lasillista viiniä hyvää matsia katsoessa klo 21 jälkeen, ja koko ajan mielessä pitäen, että kohta pitää mennä nukkumaan, ja ei ole kiva, jos silmät ummistaessa alkaa päässä pyöriä.

• Anonyymi

Mää-mä-ä-ä-kin äänestän persuja, kun olen tällainen aivoton lammas. Oho sori tuli fakta.

• Anonyymi

Sori tosta? Äänestä kokoomusta suoraan, miksi välikäsiä?

t: Audi-Jartsa

• Anonyymi

Punikkien kiljukänni? Kaulapaska rinnuksilla ja oikea housussa?

• Anonyymi

Ei tuo hakkaraiskännikään kummoiselta kuulosta, kun paska oli kirkon sakastiin jäänyt rosvoilureissulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo hakkaraiskännikään kummoiselta kuulosta, kun paska oli kirkon sakastiin jäänyt rosvoilureissulla.

Resupekka persut antoivat Hakkaraiselle sulan hattuun kirkkoon paskomisesta

• Anonyymi

Aion pysyä kalsarikännissä.

Sen verran siitä poikkean, että vedän ulkovaatteet päälle siksi aikaa kun haen lisää juomaa.

• Anonyymi

Persuryyppäämiene on taitolaji. Kuin nuoralla kävelisi. Immonen ja Peltokangas osaavat ryypätä ja örveltää persueliitin mielen mukaisesti. Ei seurauksia eikä rangaistuksia. Hakkaroinnin ja Vornastelun suhteen persueliitin linja on: Se ei meille käy! Ja potkut tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuryyppäämiene on taitolaji. Kuin nuoralla kävelisi. Immonen ja Peltokangas osaavat ryypätä ja örveltää persueliitin mielen mukaisesti. Ei seurauksia eikä rangaistuksia. Hakkaroinnin ja Vornastelun suhteen persueliitin linja on: Se ei meille käy! Ja potkut tulee.

Kapakassa jos käyn, niin kavereiden kassa ryypätään aina naiset kauniiksi.

Immoskännissä ryypätään niin, että jopa vihreät naiset näyttävät riittävän hyviltä, että ne vedetään karaokelavalle.

Itse en ole koskaan kyennyt ryyppäämään niin paljoa, että vihreiden naisedustaja näyttäisi edes siedettävältä.

Matkaa siis Immosasteelle on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapakassa jos käyn, niin kavereiden kassa ryypätään aina naiset kauniiksi.

Immoskännissä ryypätään niin, että jopa vihreät naiset näyttävät riittävän hyviltä, että ne vedetään karaokelavalle.

Itse en ole koskaan kyennyt ryyppäämään niin paljoa, että vihreiden naisedustaja näyttäisi edes siedettävältä.

Matkaa siis Immosasteelle on.

Mutta kai sä sen verran pytyt ryyppäämään, että ite muutut sen verran siedettävän näköseksi, että uskallat omaa peiikuvaas kattella? Purran naama on kuin petolinnun perse.

• Anonyymi

Mites d) eli Peltokangas-känni? Reipas karaokekänni, Eduskunnan läppäri ja hallintovaliokunnan paperit hukkaan ja baarissa kauhea rähinä päälle.

• Anonyymi

nousu humala ?

• Anonyymi

YMCA kuullessa sammuu 🤣🤣🤣

• Itse pidän sellaisista seitinohuista persu-kännistä. Mutta onkohan sellaista olemassa?

• Anonyymi

Persu tahtoo heti pään täyteen. Ei persuna olemista muuten kestä.

• Anonyymi

Peltokangas-känni? Ihan "seitinohuissa" siinä vain istut kaverien kanssa karaokepubissa, kunnes alat hirveän älämölön kanssa etsimään "varastettua" reppua, jossa oli monen tonnin arvoiset kännykät ja kikottimet. Kunnes reppu löytyy tasan siitä samasta paikasta ja asennosta, johon olit sen itse unohtanut. Syttä suvakkien ja median ajojahtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peltokangas-känni? Ihan "seitinohuissa" siinä vain istut kaverien kanssa karaokepubissa, kunnes alat hirveän älämölön kanssa etsimään "varastettua" reppua, jossa oli monen tonnin arvoiset kännykät ja kikottimet. Kunnes reppu löytyy tasan siitä samasta paikasta ja asennosta, johon olit sen itse unohtanut. Syttä suvakkien ja median ajojahtia.

Sen päälle körmähtäminen kämpillä ja seuraava työpäivä rokulissa.

• Anonyymi

Purra känni paras,siiten Halla aho

• Anonyymi

Riikka-huppeli? Nousuhumala laadukkaalla punaviinillä jouluaaton aatosta helmikuun alkuun välillä pienet uhriutumiskyynelet tirauttaen.

• Anonyymi

Purran PerSkänni , ainakin joka viikonloppu testaa.

• Anonyymi

Kirjoita juoppohullun käsikirjan jatko-osa.

• Anonyymi

Vanha Alkon mainosjuliste: Jos otan, niin otan ja otan koko ajan.

• En kykene kännäämään noiden vaihto ehtojen tapaan.Sillä koen olevani normaali kansalainen.Mikäli minussa löytyisi öyhöttäjän,rasistin tai muuten vaan kusipään piirteitä silloin tilannne olisi toki toinen.

• Anonyymi

Hmmmm.vaikea sanoa, kunhan tulee nousu humala Riikan tapaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1871
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      225
      1620
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      300
      1106
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      909
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      865
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      794
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      765
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      656
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      643
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      602
    Aihe