Luonnollisesti se ei yllätä ketään, kepulandiassa tuet on pilanneet tuotannon ja raaka-aineet on kovin huonoja. Piimävelli ei ollut testissä ja olisi voinut pudottaa voittajan kakkoseksi. Tai Inkeroisen pellavarouhe, sitä ei muualla saa käyttää ihmisravintona ja ei siksi ollut testissä mukana.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010967805.html
Maailman huonoin perinneruoka löytyi Suomesta, tarkemmin pohjoissuomesta Kepulandiasta!
13
261
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen ruoka ei ole kovin arvostettua maailmalla. Samoin säälivät meidän rakka-aineita, kelpasivat viennissä ainoastaan venäjälle.
- Anonyymi
Näitä inhoamme myös me suomalaiset. Tai ainakin S- ja K-kaupat:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010817836.html Veripalttu ja puolukkahillo, vesi herahtaa kielelle pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
Olet tunnettu huonosta mausta, moni kepulainen on.
Anonyymi kirjoitti:
Olet tunnettu huonosta mausta, moni kepulainen on.
Et ole kuitenkaan huomannut minun pitävän kepuleita viidentenä kolonnana?
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Et ole kuitenkaan huomannut minun pitävän kepuleita viidentenä kolonnana?
Olet oikeassa, pyydän anteeksi ajattelematon virhettäni. Olin täysin väärässä.
- Anonyymi
Piimävelli on rikos ihmiskuntaa vastaan. Karstulassa asui paljon rikollisia.
- Anonyymi
Muistan, kun koulussa pakotettiin syömään piimävelliä. Itkin ja lopulta oksensin.
- Anonyymi
Yksi kahjo vaihtoi piimävellin pellavarouheeseen, korosta, että hänellä on vakavia ongelmia mielenterveytensä kanssa ja oli ehdokkaana VKK puolueessa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972