Maksaako Iisalmen kaupunki jollekin taholle katujen hiekottamisesta vai kenen vastuulla se on? Sellasia vaarapaikkoja ympäri kaupunkia, muutama hiekan hitunen siellä täällä. Kyllä saa henkensä edestä kulkea!
Jäiset kadut, missä hiekotus?
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa tänään ihmettelin, kaupungin omat alueet todella liukkaita ja hiekoittamatta. Yksityisten hoidossa olevat kiinteistöt näytti kyllä parhaansa tekevän 👍
- Anonyymi
Miksi minulla ei ole ongelmia liukkauden takia?
Ei kyllä ole nastoja kengissä eikä mitään liukumisen estoa.
Hankkikaa sellaiset kenkiin niin ei ole liukasta. - Anonyymi
Ei oo liukasta, hyvin pärjää
- Anonyymi
Tänään hiekoittivat tehokkaasti. Eilen oli liian aikaista, koska kelejä ei tiedä miten ne kehittyy. Jos hiekoittaa liian aikaisin, niin ne painuvat lumen kanssa piiloon, ilman vaikutusta. Usein lumipinta on paljon pitävämpi, kuin liukkaaksi aurattu.
- Anonyymi
Ne papanat ovat hirmuisen kalliita, Halpahallista olen ostanut jo monta pussillista.
Sisälle kantautuvat ja mattoon hierautuessaan muuttuvat pölyksi ja yskittävät.
Mistä lie savesta tehty.
Hyvä puoli on, että vanhakin jaksaa kaksi pussia autoon kantaa, huono puoli on taas kun lähtevät kovalla tuulella kuivan jäätikön päältä tuulen mukaan.
Mieli tekisi tilata autokuorma hiekoitushiekkaa mutta se maksaa ja paska rytkösen laskun kanssa menee kuukauden eläke ja jää vielä Savon Voiman rosvomaksu maksamatta. - Anonyymi
Eipä näkyny ihmisiä missään, kun ei uskalla liikkua. Jäätä täynnä koko kaupunki, hiekottaminen nyt on mitä on. Ei taida kaupungilla olla rahaa että tiet olisivat kunnossa eikä.tarttis kiven hituja etsien kulkea, että pysyy joten kuten pysyyssä. Mut hei, rahaa riittää yrittäjäkylään ja sen suunnitelmiin. Oisko nekin rahat vaikka meihin kuntalaisiin?
- Anonyymi
Kevyt sepelillä hiekottavat 😁. Tuuli vie 😬🤕😱. Heko heko 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onpas sulla lystiä 🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912