Maksaako Iisalmen kaupunki jollekin taholle katujen hiekottamisesta vai kenen vastuulla se on? Sellasia vaarapaikkoja ympäri kaupunkia, muutama hiekan hitunen siellä täällä. Kyllä saa henkensä edestä kulkea!
Jäiset kadut, missä hiekotus?
45
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa tänään ihmettelin, kaupungin omat alueet todella liukkaita ja hiekoittamatta. Yksityisten hoidossa olevat kiinteistöt näytti kyllä parhaansa tekevän 👍
- Anonyymi
Miksi minulla ei ole ongelmia liukkauden takia?
Ei kyllä ole nastoja kengissä eikä mitään liukumisen estoa.
Hankkikaa sellaiset kenkiin niin ei ole liukasta. - Anonyymi
Ei oo liukasta, hyvin pärjää
- Anonyymi
Tänään hiekoittivat tehokkaasti. Eilen oli liian aikaista, koska kelejä ei tiedä miten ne kehittyy. Jos hiekoittaa liian aikaisin, niin ne painuvat lumen kanssa piiloon, ilman vaikutusta. Usein lumipinta on paljon pitävämpi, kuin liukkaaksi aurattu.
- Anonyymi
Ne papanat ovat hirmuisen kalliita, Halpahallista olen ostanut jo monta pussillista.
Sisälle kantautuvat ja mattoon hierautuessaan muuttuvat pölyksi ja yskittävät.
Mistä lie savesta tehty.
Hyvä puoli on, että vanhakin jaksaa kaksi pussia autoon kantaa, huono puoli on taas kun lähtevät kovalla tuulella kuivan jäätikön päältä tuulen mukaan.
Mieli tekisi tilata autokuorma hiekoitushiekkaa mutta se maksaa ja paska rytkösen laskun kanssa menee kuukauden eläke ja jää vielä Savon Voiman rosvomaksu maksamatta. - Anonyymi
Eipä näkyny ihmisiä missään, kun ei uskalla liikkua. Jäätä täynnä koko kaupunki, hiekottaminen nyt on mitä on. Ei taida kaupungilla olla rahaa että tiet olisivat kunnossa eikä.tarttis kiven hituja etsien kulkea, että pysyy joten kuten pysyyssä. Mut hei, rahaa riittää yrittäjäkylään ja sen suunnitelmiin. Oisko nekin rahat vaikka meihin kuntalaisiin?
- Anonyymi
Kevyt sepelillä hiekottavat 😁. Tuuli vie 😬🤕😱. Heko heko 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onpas sulla lystiä 🤣🤣
- Anonyymi
Tulkaapa tallaamaan Iisalmen katuja muuallekin kuin keskustaan, kaupungin päättäjät, miltäpä tuntuisi liukastella?
- Anonyymi
Ihan se on kivaa liukastella
- Anonyymi
Muuta Aavikolle asumaan, siellä on tarpeeksi hiekkaa.
- Anonyymi
Pitää olle kepun jäsenkortti, muuten ei hiekkaa tule.
- Anonyymi
Ei sitä Kekkosen aikaan kadut ollu liukkaita tammikuussa.
- Anonyymi
Ihminen muistaa menneisyydestä vain hyvät asiat.
- Anonyymi
Eipä tuo petterinkulmakaan viitsi pitää huolta pihoistaan. Kaatumisvaara heti ulko-ovella
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Oikein 👍 kuka niissä muutenkaan kehtaa edes asua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein 👍 kuka niissä muutenkaan kehtaa edes asua?
Kyllä siinä saa miettiä että missä meni pieleen jos jumittuu niihin vuokralle loppuelämäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä saa miettiä että missä meni pieleen jos jumittuu niihin vuokralle loppuelämäkseen.
Oletko kenties itsekkin siellä vuokralla? Kommenttisi perusteella olet.
- Anonyymi
Vuokrat uusimmissa asunnoissa sen verran korkeat että pitäisi kiinteistönhoito kuulua vuokraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi vuokralla kun taivasalla🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi vuokralla kun taivasalla🤣
Niin ja jokaisen oma asia on missä asuu.
- Anonyymi
Ei sitä hommia toina tehä. asukkaat hiekottakoot itse, jos ei halua liukastella. petterinkulmahan on maksuvelvollimen, jos liukastut heidän vastuullaan olevalla pihalla, jota ei ole hiekotettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä hommia toina tehä. asukkaat hiekottakoot itse, jos ei halua liukastella. petterinkulmahan on maksuvelvollimen, jos liukastut heidän vastuullaan olevalla pihalla, jota ei ole hiekotettu.
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21 vuotiaasta saakka ollut omakotitalo mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Niin epätasaisestikko ne hiekoittaa, kun katsoo noita lähitalon hiekoituksia, niin varmasti joka aamu kone pörrää hiekoittamassa, vaikka ei näyttäisi tarvitsevankaan. Olen ihmetellyt monta vuotta kuinka niillä on varaa hiekoittaa jatkuvasti, olipa keli mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että päätit sen tänne tulla kertomaan. Hieno juttu, että sinulla on omakotitalo. Ja toiset asuu vuokralla. Eipä se asumismuoto sinua autuaammaksi tee, ja aivan samalla tavalla voit sinäkin liukastua. Voi hyvin siellä omakotitalossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan ne gyproc-seinät nyt kuitenkaan se kaikkein tuottoisin sijoitusinstrumentti näillä seuduilla, mihin omat ja lainatut rahansa kiinni laittaa?
- Anonyymi
Minulla ollut jo lapsesta saakka iso talo ja rattori.
- Anonyymi
Mitenkäs tämä liittyy aloituksen liukkauteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se aina menee , jotku puhuu asiaa ja jotkut taas asian vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa siinä rattorissa on ketjut niin ei liukkaus haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa siinä rattorissa on ketjut niin ei liukkaus haittaa
Ostakaa nastoitetut kengät, älkääkä aina valittako. Jotkut hiekottaa
liian vähän, toiset liian paljon, mikä se sitten om jhyvä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostakaa nastoitetut kengät, älkääkä aina valittako. Jotkut hiekottaa
liian vähän, toiset liian paljon, mikä se sitten om jhyvä?Jokkaeselle oma vaskooli nii suap hiekkoo syytee sinne minne menee.
- Anonyymi
Hiekoitusmaksut. Useat kaupungit kerää mm. hulevesimaksuja, miksi eivät kerää hiekoitusmaksua?
- Anonyymi
*AATANA ET ON LIUKASTA NYT!
- Anonyymi
Eipä tartte erikseen lähteä järven jäälle luistelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tartte erikseen lähteä järven jäälle luistelemaan.
EI HIEKOTUSTA! KARJALA KADULLA IHAN *ITUN LIUASTA, VAROKER!!!
- Anonyymi
Käyttäkää talvikenkiä
- Anonyymi
Ei tässä olla kesäkengissä kuljettu!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä olla kesäkengissä kuljettu!!!
Varmasti purjehduskengissä
- Anonyymi
Kuka prkl tästä kuolevasta kaupungista oman asunnon ostaa? Vaan tappiolla pääset siitä eroon.
- Anonyymi
Entä jos olisi pannujauhatusta siemaillut kupillisen ennen luistelua, olisiko silloin pysynyt paremmin pystyssä vaikkei hieakkaakaan.
- Anonyymi
Päin persettä on hoidettu keskustasta lähiöihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058