Oon katellut tollasta A4 1,8 tfsi multitronic vm 2010. 240 tuhatta jo ajettu, minkälaisia kokemuksia paljonko tolla on vie mahollista päästä?
A4 1,8 tfsi multitronic
5
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kristallipalloa mistä katsoa. Varaudu korjaamaan kaikkea mahdollista.
- Anonyymi
Kokemusta ei tuosta ole mutta lue Audi palstaa niin tiedät enemmän. Hurjia tarinoita vain olen kuullut ennen vuoden 2013 koneista. Kaksoishdettu, siis tfsi varsinkin.
- Anonyymi
Noin yleisesti, automaatti vaihdelaatikko vaatii öljynvaihdon 60000 km välein. Jos ei ole tehty noin niin mitä tahansa voi sattua. Se kun ei kuulu huolto ohjelmaan niin harvoin on tehty.
- Anonyymi
15v vanha ja 240 t km niin tuo Audi on jo valmistajan mielestä täysin romutus kunnossa.
Eli kaikki on teknisesti loppu. Ja isot kalliit remontit edessä. Siis koko moottori ja vaihdelaatikko. Hintaa tuollaisessa on aivan liikaa, se pitäis myydä oikeasti n tonnin hintaan eli ”romuna”.- Anonyymi
Kone on aika iso riski, olettaen että autosta maksaa yhtään enempää. Pitäisi jotenkin yrittää selvittää milloin tehty jakoketju- ja öljynkulutusrempat ja viekö kone tällä hetkellä öljyä. Multitronic on käsittääkseni ihan ok, kunhan öljyt on vaihdettu säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627