Lääkäri vastasi, että voi! On se Väyrysen sekoilu ollut ikävä ajanjakso Suomelle, mutta toisaalta taas esti Väyrysen pääsyn mihinkään vastuulliseen tehtävään. Jäätteenmäellä naama kukki ja se pätkä eduskunnasta naurattaa vieläkin, se höpinä kahdesta korvasta ja selitys, kuulen fakseja;-)))) Kepu on komedia puolue!
Väyrynen eilen Politiikka - Suomi ohjelmassa kysyi voiko vatutukseen kuolla.
16
202
Vastaukset
- Anonyymi
Väyrynen änkyröi jo silloin ja vehkeili ryssien kanssa Suomea vastaan.
- Anonyymi
Oli maame parasta aikaa.
- Anonyymi
Väyrysestä saisi hyvä komedia-sarjan telkkariin. Suomen paras pelle.
- Anonyymi
Väyryspaavosta presidentti Suomeen , niinkuin koomikostakin tuli Ukrainaan.
Ei mitään spedeilyä , vaan prerssaksi !
- Anonyymi
Pääsy yhteen televisio- tai radio-ohjelmaan ei vain nykypäivänä riitä mihinkään.
- Anonyymi
Moni kuoli ainakin Sipilän vatulointeihin, jota Berner vauhditti. Todellinen tuhokaksikko
- Anonyymi
Väyrynen - jo 70 vuosikymmentä valtakunnan pellenä!
- Anonyymi
Väyrynen on ollut lähellä Kharonia useasti.
- Anonyymi
Ossilla on sama ongelma ja vastaus on: kyllä voi.
- Anonyymi
Väyrynen on perustamassa uutta puoluetta, Ääni Kuuluu Venäjälle eli ÄKV puoluetta. Talibanit on kiinnostuneita Paavon uudesta puolueesta.
- Anonyymi
Olisiko lääkärin viesti mennyt vihdoin Väyryselle perille asti.
- Anonyymi
Ehkä tänään Paavolla tuli helpotus housuun.
- Anonyymi
On niin vaikeeta Paavolla, kun Ukraina ei hyväksy Väyrysen näkemystä siitä, että Ukraina ei ole itsenäinen vaan osa venäjää.
- Anonyymi
Väyrystä närästää.
- Anonyymi
Väyrysellä on niin vaikeeta, ei pysynyt edes neuvostoliitto pystyssä, kävi kuin VKKn nakkikioskille, nurin män ja nakit pilalla.
- Anonyymi
Ossilla ei ole ketään kenelle soittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611