Toivottaa teille hyvää huomenta ja kivaa perjantai päivää. 😊❤️⚜️✨♋
Haluan tänäänkin perjantaina
25
619
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta ja kivaa vkl😊👩🍒♥️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää huomenta ja viikonloppua 😊❤️⚜️✨❄️
Kiitos😊👩🍒♥️❄️nukuitko hyvin
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos😊👩🍒♥️❄️nukuitko hyvin
Nukuin liian vähän, mutta muuten ihan sikeästi. 😊 Odotan pääsyä päikkäreille 😊❤️ Nukuitko sinä hyvin? ⚜️✨❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Nukuin liian vähän, mutta muuten ihan sikeästi. 😊 Odotan pääsyä päikkäreille 😊❤️ Nukuitko sinä hyvin? ⚜️✨❤️
Ihan hyvin tuli nukuttua😊👩🍒♥️❄️
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin tuli nukuttua😊👩🍒♥️❄️
Se on mukava 🤗❤️✨⚜️ onkos suunnitemia? 😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se on mukava 🤗❤️✨⚜️ onkos suunnitemia? 😊
😊No ei nyt vielä suurempia ehkä vähän myöhemmin👩🍒♥️❄️
Anonyymi kirjoitti:
😊No ei nyt vielä suurempia ehkä vähän myöhemmin👩🍒♥️❄️
Niin 😊❤️ eipä mullakaan mitään. Koitan selvitä tästä työpäivästä. ✨⚜️😊
Mikä muuten olet horoskoopissa? 😊❤️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin 😊❤️ eipä mullakaan mitään. Koitan selvitä tästä työpäivästä. ✨⚜️😊
Mikä muuten olet horoskoopissa? 😊❤️Jousimies oon😊👩🍒♥️❄️mikä sinä
- AnonyymiUUSI
Kivaa päivää😊palataan myöhemmin 👩🍒♥️❄️🤗
- AnonyymiUUSI
Kuusysi toi yks symboli ;D. Jännää kuinka ihmisiä voidaan lokeroida tähtien asemoinnin perusteella. Suurin osa ihmisistä pitää astrologiaa hölynpölynä. Asian saisi parhaiten selville tieteellisellä tutkimuksella missä olisi mukana paljon ihmisiä. Koekaniinien horoskooppien olisi täytettävä tasaisesti kaikki 12 skooppia ja heidän psykologiaansa tulisi tutkia josko löytyisi tiettyjä piirteitä tiettyjen skooppien sisällä. Olisi kartoitettava ketkä olisivat astrologiaa seuraavia ja muodostaa vertailukohde heidän sekä ei-uskovien välillä.
En tiedä, ehkä sillä on joku merkitys että mihin vuodenaikaan syntyy. Mä itse tykkään enemmän psykologiasta ja persoonallisuustyypeistä, joita on 16 erilaista. Kyllä tuo rapu ♋ kuvaa minua kuitenkin melko hyvin. Ja sitten on muita asioita horoskoopissa kuten kuu, joka on minulla kaloissa. Nouseva merkki on vaaka.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En tiedä, ehkä sillä on joku merkitys että mihin vuodenaikaan syntyy. Mä itse tykkään enemmän psykologiasta ja persoonallisuustyypeistä, joita on 16 erilaista. Kyllä tuo rapu ♋ kuvaa minua kuitenkin melko hyvin. Ja sitten on muita asioita horoskoopissa kuten kuu, joka on minulla kaloissa. Nouseva merkki on vaaka.
Mitä tarkoittaa kuu kaloissa? Toivotin sulle eilen kauniita unia.Kirjoittelen sulle usein. Erikoista, että olet aina ollut samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kuu kaloissa? Toivotin sulle eilen kauniita unia.Kirjoittelen sulle usein. Erikoista, että olet aina ollut samaa mieltä.
Sitä, että kuu on ollut syntymä hetkellä kalojen tähdistössä.
"Kuu Kaloissa syventää emotionaalista ja intuitiivista puoltasi. Tämä asema antaa kyvyn kokea tunteet voimakkaasti ja ymmärtää muita syvällisellä tasolla"
- AnonyymiUUSI
Oot sä aika uniikki, jos näin voi tänne todeta, kiitos. Siksi kannattaakin säntillisesti visiteerata ja visertää hyvän mielen toivotuksia ketjuusi.
Nauttikaamme lisääntyvästä valosta ja viikonlopun antimista.
☕️⏰😄Täällä loistelee aurinko ☀️ ja on aika lämmintä+2 astetta. On jo kevään tuntua ilmassa, keskellä talvea. 😊
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin, hauskaa perjantaita! 😃🧼🫧🧁👩🦰
- AnonyymiUUSI
Mukavaa perjantaita ja myös viikonloppua sudelle. 😊
Sumu yllätti ja aurinko ☀️ piilossa.
Aamulla oli todella kaunis ilma, ehti hetken ihastella aurinkoa. ☀️Kiitos samoin. Hyvää päivää ja hyvää viikonloppua. Oli kyllä kaunis aamu. Pilvimatto on täälläkin nyt. 😊❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin. Hyvää päivää ja hyvää viikonloppua. Oli kyllä kaunis aamu. Pilvimatto on täälläkin nyt. 😊❄️
Kiitos. 😊 Viikonloppu menee kotona touhuten, viimeiset joulu jutut pois. 🎄
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 😊 Viikonloppu menee kotona touhuten, viimeiset joulu jutut pois. 🎄
Sitten on ollut paljon joulujuttuja, jos niitä vieläkin keräillään pois. 😃
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 563456
- 423167
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1642592Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212530- 232478
- 402401
- 412285
- 872199
- 281991
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä191926