27-24 v pari hämeenlinnasta etsii vanhempaa mukavaa ja reilua miestä kolmanneksi .
Vanhempi mies
16
1461
Vastaukset
- Anonyymi
53v ois kiinnostunut..190/88//
Taikka olisitteko kiinnostunut myös naisen seurasta?
Meillä paikka. Täälähän ois hämeenlinnan syrjäkylältä vanhempi mies, mitä tarkotatte "reilulla" laittakaa viestii vaikka KIK ripa987654
- Anonyymi
sitä että vieraamme olisi avokätinen ;)
Kik kisuille
- Anonyymi
Kuinka vanhaa?
- Anonyymi
Täältä mies mukaanne Hml seudulta. Kik hierovaori
- Anonyymi
Saako molempia naida ja antaa suuseksiä €€€€
- Anonyymi
Periaatteessa joo ,mut lähinnä ihan hetero juttua ollaan ettimässä .
- Anonyymi
Ette paria olisi vailla?
- Anonyymi
Paris vailla olen kesämökille
Moi, täällä kokenut kestävä isolla varustuksella halukas kimppaileen ottakaa yhteyttä jos natsaa
- Anonyymi
Ei natsaa
- Anonyymi
Moi , täällä olis hml mukava mies,joka olis kiinnostunut kik Seepra12
- Anonyymi
Kuis vanha on vanha?
- Anonyymi
12 v.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup221980- 1351952
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81162Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3661137- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 62929
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45886- 2821