Työttömistä valtio ei saa paljonkaan hyötyä. Työttömistä on lähinnä kuluja, kun syövät muiden maksamia verovaroja, kun työttömille joudutaan maksamaan tukia.
Työssä käyvä ja työtä tekevä maksaa sentään veroja
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suomessa on vaalivilppiä älkää edes menkö äänestämään aivan turhaa touhua. Itse lopetin politiikan seuraamisen kun kaikki puolueet on paskoja eli kumartelee EU ja ei välitä kansasta. Suomessa politiikan tekeminen on ihan turhaa. Se kun tuhoavat tämän maan kokonaan ei edes jaksa enää kiinnostaa. Ainoa mitä teen että käytän hyväksi tätä maata pumppaamalla Kelasta rahaa en aio rakentaa tätä paska maata ollenkaan, miksi rakentaa maata jota päättäjät tuhoavat koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882