Savisaari golf

Anonyymi-ap

Joko into laantui sirpa karpilta vai eikö enää ketään saatu höynäytetyksi lehden sivuille golf mannekiineiksi. Kertoisivat reilusti jos unelmista tuli vain toteutumattomia haaveita? Valtuustossa ei ole asiasta mitään esityslistalla.

11

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Maalittamisessa kyse on järjestelmällisestä häiritsemisestä, joka tapahtuu usein sosiaalisessa mediassa. Maalittamisessa tarkoitus on mustamaalata, häpäistä ja muuttaa toisen ihmisen toimintaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ihmiskaupassa on kyse hyötyä laittomasti alistetussa asemassa olevien ihmisten työpanoksesta eri tavoin, ei makseta sovittua palkkaa, työhön ei anneta asianmukaisia suojavarusteita, ei kerrota työntekijälle totuutta työn vaarallisuudesta. Tässä vähän alkua, joten ei kannata puhua maalittamisesta.

• Anonyymi
        UUSI

Totuuksia.

• Anonyymi
        UUSI

Miten ilkeet höpöttää maalittamisesta jos sinusta tosiasioita luet? Sulle on kerrottu lukuisia kertoja, MAKSA VELKASI, ja lopeta kieroilu. Itse olet itsesi mustamaalannut ja häpäissyt ja jos toimintasi muuttuisi, olisi vain vastakkainen suunta, REHELLISYYS.

• Anonyymi
        UUSI

Onko maalittamista jos tuo julki erään tunnetun tyypin yllyttävän muita väkivallantekoihin häntä häiritseviin ihmisiin?

• Anonyymi
        UUSI

Jos itse kaikin keinoin työntyy lehtiin esiintymään "pyörän keksineenä", luulisi olevan itsetuntoa kestää mielipiteetkin.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä kun eivät pääse ihmisten rahoja hukkaamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Maalittamistako, naurattava väite. On kai oikeus tietää kun asiasta on niin paljon mainostettu??? Ei pidä aliarvioida ihmisiä!

• Anonyymi
      UUSI

Tämä kaikkihan kertoo ihmisten kykenemättömyydestä sopeutua jo olemassa oleviin harrastus mahdollisuuksiin. Pätemisen tarve on kyltymätön ja kuitenkin lahjat ei riitä, ei edes ole luontoa nostaa käsiä reilusti pystyyn.

• Anonyymi
      UUSI

Arvon golf-porukka, nyt iltalääke ja päätyynyyn, klo on 22.54.

• Anonyymi
      UUSI

Maalittajan tarkoituksena on ”saada aikaan henkilöön tämän työtehtävien tai yhteiskunnallisten tehtävien vuoksi kohdistuva” ”järjestelmällinen häirintä”.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4753
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3848
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      3336
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3081
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2914
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2578
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2040
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1913
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108