Joko into laantui sirpa karpilta vai eikö enää ketään saatu höynäytetyksi lehden sivuille golf mannekiineiksi. Kertoisivat reilusti jos unelmista tuli vain toteutumattomia haaveita? Valtuustossa ei ole asiasta mitään esityslistalla.
Savisaari golf
11
225
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Maalittamisessa kyse on järjestelmällisestä häiritsemisestä, joka tapahtuu usein sosiaalisessa mediassa. Maalittamisessa tarkoitus on mustamaalata, häpäistä ja muuttaa toisen ihmisen toimintaa.
- AnonyymiUUSI
Ihmiskaupassa on kyse hyötyä laittomasti alistetussa asemassa olevien ihmisten työpanoksesta eri tavoin, ei makseta sovittua palkkaa, työhön ei anneta asianmukaisia suojavarusteita, ei kerrota työntekijälle totuutta työn vaarallisuudesta. Tässä vähän alkua, joten ei kannata puhua maalittamisesta.
- AnonyymiUUSI
Totuuksia.
- AnonyymiUUSI
Miten ilkeet höpöttää maalittamisesta jos sinusta tosiasioita luet? Sulle on kerrottu lukuisia kertoja, MAKSA VELKASI, ja lopeta kieroilu. Itse olet itsesi mustamaalannut ja häpäissyt ja jos toimintasi muuttuisi, olisi vain vastakkainen suunta, REHELLISYYS.
- AnonyymiUUSI
Onko maalittamista jos tuo julki erään tunnetun tyypin yllyttävän muita väkivallantekoihin häntä häiritseviin ihmisiin?
- AnonyymiUUSI
Jos itse kaikin keinoin työntyy lehtiin esiintymään "pyörän keksineenä", luulisi olevan itsetuntoa kestää mielipiteetkin.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kun eivät pääse ihmisten rahoja hukkaamaan.
- AnonyymiUUSI
Maalittamistako, naurattava väite. On kai oikeus tietää kun asiasta on niin paljon mainostettu??? Ei pidä aliarvioida ihmisiä!
- AnonyymiUUSI
Tämä kaikkihan kertoo ihmisten kykenemättömyydestä sopeutua jo olemassa oleviin harrastus mahdollisuuksiin. Pätemisen tarve on kyltymätön ja kuitenkin lahjat ei riitä, ei edes ole luontoa nostaa käsiä reilusti pystyyn.
- AnonyymiUUSI
Arvon golf-porukka, nyt iltalääke ja päätyynyyn, klo on 22.54.
- AnonyymiUUSI
Maalittajan tarkoituksena on ”saada aikaan henkilöön tämän työtehtävien tai yhteiskunnallisten tehtävien vuoksi kohdistuva” ”järjestelmällinen häirintä”.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882