Tyksissä vaarantuu jo potilaitten henki kun ne ei ehdi hoitaa kaikkia.
Kuka ottaa vastuun. Purra.orpo vai varha.
Vanhukset ei saa vanhainkoti paikkaa, se maksaa
Muistakaa varhain porukka kuka tai ketkä ovat rakentaneet Suomen ja hyvinvointivaltion.
Just ne vanhukset joita nyt kaltoinkohdellaan. Toivottavasti joskus kun purra ja orpo ovat vanhoja niin kokevat samanlaisen kohtelut ehkä sit ymmärtävät
TYKS ja potilaat
3
164
Vastaukset
- Anonyymi
Käyn toistuvasti ICT tehtävissä useissa terveydenhuoltoalan laitoksissa. Työkulttuuri on uskomattoman välinpitämätön ja laiska sekä vastuuton. Suurin ongelma on laiska henkilökunta, joista monet pitäisi irtisanoa. Lisärahoitus ei auta, kun henkilökunta oleskelee, saikuttelee ja hoitaa omia asioitaan työaikana. Asia korjaantuu, jos henkilökunnalta vaaditaan työntekoa palkkansa vastineeksi. Ei ole sen vaikeampaa. Yksityisellä sektorilla suurin osa henkilökunnasta olisi jo saanut potkut.
- Anonyymi
Itse irtisanouduin Varhasta, koska en voinut olla sellaisessa työyhteisössä. Työvuorojen aikana ei ollut oikeastaan mitään tekemistä, niin tuli aika pitkäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse irtisanouduin Varhasta, koska en voinut olla sellaisessa työyhteisössä. Työvuorojen aikana ei ollut oikeastaan mitään tekemistä, niin tuli aika pitkäksi.
Ymmärrän hyvin sinua. Kahvioissa notkuminen vaikuttaa olevan tärkein työ ja omien asioiden hoitaminen, sekä netissä surffailu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768323Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692694- 76968
- 12930
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742