Vol 69 Tarja mummun tarinat

Anonyymi-ap

Tarja mummeli niin uskomaton.

224

3181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan sillä hauskat videot jos tykkää katsella samaa juttua vuodesta toiseen..mitään uutta ja ihmeellistä mummu ei tuota..

• Anonyymi

Se on vaan niin että saa Sastamalan koukkuun.

• Anonyymi

Käynee täälläkin kun sivuaa aiheita joista puhutaan kuten tänäänkin.

• Anonyymi

Tottakai lukee kaikki ...lopettaisi sitten esim: jatkuvan tukan vääntelyn.Eiks A nyt voisi maksaa kampaajaa mummelille.

• Anonyymi

Tuo tukan lääppiminen lisää vaan muutenkin rasvaisen tukan rasvaisuutta! Ja muutenkin hiuksia katkeaa kun niitä haroo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tukan lääppiminen lisää vaan muutenkin rasvaisen tukan rasvaisuutta! Ja muutenkin hiuksia katkeaa kun niitä haroo!

Ei ole ihme että on lähmänen tukka kun monta kertaa saunoo pitkään eikä pese eikä edes kastele hiuksia!

• Anonyymi

No nyt ahdistaa jo vaikka lapset ei ole edes lähteneet vielä... paljostako lyödään vetoa että meneekö maanantaina työtoimintaan? 😂

• Anonyymi

Vai oliko nyt Mielikin vuoro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oliko nyt Mielikin vuoro?

Saattoi olla... mutta tuskinpa sinnekään jaksaa...

• Anonyymi

Tarja mummo vois tehä monipuolisempia videoita. Nykyään vaan makkaa päivästä toiseen sekasessa sängyssä hiuksia haroen ja haukotellen.

• Anonyymi

Oli monta kohtaa ettei ollut mitään sanomista joo-o tota tota..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli monta kohtaa ettei ollut mitään sanomista joo-o tota tota..

Sitten se laittaa videot tauolle ja sanoo että palataan kun jotain sanottavaa..
        Okei.. no lapset oli saunassa ja söi...

• Anonyymi

Saunomista ja pelaamista ja hei rex on täällä myös.. mitä erikoista tossa koirassa on?? ??

• Anonyymi

Viime video taas samaa, niinkuin olisi katsottu jo useamman kerran.

• Anonyymi

No niin ollaan nähty nuo samat tarinat jo vuoden...miksi tekee uusia videoita kun voisi laittaa vanhoja aina uudestaan..samat jutut jokaisessa videossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin ollaan nähty nuo samat tarinat jo vuoden...miksi tekee uusia videoita kun voisi laittaa vanhoja aina uudestaan..samat jutut jokaisessa videossa.

Onkos mummu ollut työtoiminnassa tänään?

• Anonyymi

Mummun toinen ketju on sitten kivasti suljettu..mummun video oli niin minä minä minä olen nuori ja hyväkuntoinen...Juu niin on.

• Anonyymi

Jos näin on niin töihin vaan.

• Anonyymi

Alkoi ärsyttää koko video.Pissa noussu TM päähän tubetuksesta.Minä bannaan kaikki kanavalta jos on vähänkin epämiellyttävä kommentti.TM kun nekin on kanavantilaajia.Sukset on menny ristiin ystävän kanssa,onko kenties A?En tulis päivääkään toimeen noin hankalan luonteen takia.?Tuntuu että,pitäisi vaan mielistellä mummelia sit on hyvä ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin on niin töihin vaan.

Sanos muuta ..jos on niin mahtava upea niin mitä siellä sängyssä päivät pitkät makailee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoi ärsyttää koko video.Pissa noussu TM päähän tubetuksesta.Minä bannaan kaikki kanavalta jos on vähänkin epämiellyttävä kommentti.TM kun nekin on kanavantilaajia.Sukset on menny ristiin ystävän kanssa,onko kenties A?En tulis päivääkään toimeen noin hankalan luonteen takia.?Tuntuu että,pitäisi vaan mielistellä mummelia sit on hyvä ystävä.

A on kyllä kadonnut kanavalta ja pakettia ei oo tullut ..
        Joten ..plus plus .
        Ylileuhkasti puhuu mummu videolla ja viikonloppukin menney vain ohjelmia katsoessa.en ole vanha vaan vasta 56 v.Nuori olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A on kyllä kadonnut kanavalta ja pakettia ei oo tullut ..
        Joten ..plus plus .
        Ylileuhkasti puhuu mummu videolla ja viikonloppukin menney vain ohjelmia katsoessa.en ole vanha vaan vasta 56 v.Nuori olen.

Ei 56 vuotias enää nuori ole 😅 se on jo liki 60v niin miten se nuori ole enää.missä mielikuvissa se elää oikein!

• Anonyymi

Mummu puhuu siihen malliin että kävisi mielipisteessä ja työtoiminnassa vaikka todellisuus on toinen. Onko käynyt vielä kertaakaan kummassakaan. Sanoo kanavan olevan positiivinen mutta aika paljon negatiivista juttua tulee. Ja muistakaa, kaikki negatiiviset kommentoijat blokataan. Mummu ei siedä mitään muuta kuin kehuja.

• Anonyymi

Oli kyllä taas niin ......pask esitys mummulta.
      Voi että kulkaa minä oon niin ihana ja minun hiukset.
      .Luulee olevansa suuren suuri tubettaja joka elelee kelan rahoilla ja ilmoittaa että jos minua väsyttää minä en mene minnekään..en mene ..tää mun elämä on niin ihanaa..

• Anonyymi

Mummu oli kuin olikin käynyt työtoiminnassa vaikka kovin oli väsyttänyt lähteä unettoman yön jälkeen. Ja ystävyyssuhteitaan pui videolla, jonkun ystävän kanssa laittanut välit poikki.

• Anonyymi

Miettikää mummulla on ....no 2 ystävää ..ja kumpi ei pidä enää yhteyttä?? Hänen paras ystävä ..tai no nyt se on jo vaihtunut siihen toiseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettikää mummulla on ....no 2 ystävää ..ja kumpi ei pidä enää yhteyttä?? Hänen paras ystävä ..tai no nyt se on jo vaihtunut siihen toiseen..

Ei mummelinkaa voi kauaa olla ystävä,kun niin vaikea luonne.Ei kaikki lapsetkaan pidä TM yhteyttä.Tuli taas ohjeita vaikka ja mitä jos ite noudattaisi niitä edes.

• Anonyymi

Mummu puhuu ihan selvästi A:sta tolla videolla..
      Ei vastaa hänen viesteihin ym ym ..Mummu on jo pitkän aikaa selittänyt että A on kiireinen ym ym..
      Nyt hän haluaa laittaa A estoon mutta jospa vielä annan mahdollisuuden pakettiin..on tää Mummu.

• Anonyymi

Tämä kyllä voi olla totta, senverran hiljaista on A kohdalla ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kyllä voi olla totta, senverran hiljaista on A kohdalla ollut.

Jep! Puhui jo edellisellä videolla Helsingin tapaamisesta että tarvisi jonkun joka tietäisi paikkoja ja auttaisi järjestelyissä, eikä maininnut sanallakaan A:ta!!! Kyllä nyt on tullut ryppy rakkauteen.

• Anonyymi

Megasuperhyper pakettien takia kannattaa pysyä väleissä ja "ystävänä", jos ei muuten. Voi olla vaikeeta löytää uutta yhtä avokätistä lahjoittajaa, jos siis on kyse sielunsiskosta/kummitädistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Megasuperhyper pakettien takia kannattaa pysyä väleissä ja "ystävänä", jos ei muuten. Voi olla vaikeeta löytää uutta yhtä avokätistä lahjoittajaa, jos siis on kyse sielunsiskosta/kummitädistä.

Jos tai kun tämä kariutunut ystävyys on A, niin miten ihmeessä TM voi väittää että hän itse on antanut ystävyydelle paljon mutta toinen ei ole antanut tarpeeksi?!? A on antanut satasilla tai tuhansilla tavaraa ja ruokaa mummulle, miten kiittämätön TM onkaan!!! TM on varmasti tosi huomionkipeä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tai kun tämä kariutunut ystävyys on A, niin miten ihmeessä TM voi väittää että hän itse on antanut ystävyydelle paljon mutta toinen ei ole antanut tarpeeksi?!? A on antanut satasilla tai tuhansilla tavaraa ja ruokaa mummulle, miten kiittämätön TM onkaan!!! TM on varmasti tosi huomionkipeä ihminen.

Edellisellä videolla TM sanoi että suunnittelee keväällä reissua laavulle ystävän kanssa nii eiköhän se sillä tarkoita T ystävää joka asuu lähellä. Ja ei ole koskaan puhunut muista ystävistä kuin T ja A. Tällä logiikalla sukset on nyt menny ristiin nimenomaan A kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa itse myös mietin..ja kaikkien näiden tavaroiden ja ruokien ostelun lisäksi A käsittääkseni soitteli mummolle ja laittoi ihania kommetteja ja antoi vinkkejä miten kehittää kanavaa jne...ymmärrän mummon loukkaantumisen jos A on yhtäkkiä katkaissut välit ja mykistynyt mutta minusta oli väärin sanoa ettei A olisi antanut tarpeeksi ystävyydelle! Jos A väsyi mummoon ja haluaa nyt etäisyyttä.,kuunteliko A:sta sitten liikaa mummon murheita? Jospa ei kehtaa suoraan sanoa mummolle että kaipaa nyt omaa rauhaa ,ei kaikki osaa sanoittaa vaikeita tunteita ja A voinut ajatella että helpompi ghostata mummo.

Mutta kyllä rivien välistä jotenkin tuli käsitys että A;sta puhui tänään.

T kaverihan vasta kutsui mummon synttäreille että en jaksa uskoa että puhui hänestä. Mutta onhan se selvää että jokin on tullut A:n ja mummon välille...heidän piti nähdä kasvotustenkin mutta siihenkin tuli joku este..ja onko A:lla itsellään jotain mt-juttuja? Nämä on nyt vain spekulointeja mutta näiden 2 kaveruus loppui kun seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa itse myös mietin..ja kaikkien näiden tavaroiden ja ruokien ostelun lisäksi A käsittääkseni soitteli mummolle ja laittoi ihania kommetteja ja antoi vinkkejä miten kehittää kanavaa jne...ymmärrän mummon loukkaantumisen jos A on yhtäkkiä katkaissut välit ja mykistynyt mutta minusta oli väärin sanoa ettei A olisi antanut tarpeeksi ystävyydelle! Jos A väsyi mummoon ja haluaa nyt etäisyyttä.,kuunteliko A:sta sitten liikaa mummon murheita? Jospa ei kehtaa suoraan sanoa mummolle että kaipaa nyt omaa rauhaa ,ei kaikki osaa sanoittaa vaikeita tunteita ja A voinut ajatella että helpompi ghostata mummo.

Mutta kyllä rivien välistä jotenkin tuli käsitys että A;sta puhui tänään.

T kaverihan vasta kutsui mummon synttäreille että en jaksa uskoa että puhui hänestä. Mutta onhan se selvää että jokin on tullut A:n ja mummon välille...heidän piti nähdä kasvotustenkin mutta siihenkin tuli joku este..ja onko A:lla itsellään jotain mt-juttuja? Nämä on nyt vain spekulointeja mutta näiden 2 kaveruus loppui kun seinään.

TM taitaa olla niin kulmikas persoona että en ihmettele yhtään että ihmissuhteet alkaa ja loppuu yllättäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM taitaa olla niin kulmikas persoona että en ihmettele yhtään että ihmissuhteet alkaa ja loppuu yllättäen.

Luonteenpiirteitä riittää ja niitä ei pysty peittämään videoilla. Välillä näkyy totuus ettei kaikki ole niin lempeää ja ihanaa kun näyttelee.

• Anonyymi

A oli niiiin kanavan kummitäti ,kivoilla lahjoilla ...
      Paketti tuli joka viikkoa ja lahjakorttia ravintolaan...paras ystävä vielä tilasi ruokaa koti ovelle..jospa nämä ei riittänyt mummulle vaan vaati lisää jotain.??!!

• Anonyymi

Paketit olivat aivan järjettömiä, tuntui jotenkin oudolta miten yhtäkkiä tuntemattomalle ihmiselle sellaisia laitettiin. Satojen eurojen arvosta kaikenlaista tavaraa ja vaatteita per paketti ja niitähän tuli monta. Nyt yleensäkin seuraajien pakettilähetykset loppuneet. Mummu yrittää jäsenyyttä kaupata ja pyytää tilaamaan kanavaa sekä peukuttamaan.

• Anonyymi

Mä en seuraa enää tota yhtään .joo A oli liijan kiltti ja hyvä hänelle ja sinisilmäinen että liikaa osteli ja lahjoitti .ton takia en ikää tolle mitään laittanut kun tuo vaan minä keskeinen ihminen otti kaiken vastaan silmät loistaen.

• Anonyymi

TM ihana ja rehellinen ja mitä teille kuuluu hänen ystävänsä asiat tänne !!??

• Anonyymi

Kuuluu kun itse videolla kertoi!

• Anonyymi

Niin kuuluu 🙂 kun kertoo ite

• Anonyymi

Mulla oli ystävä joka hyödynsi mua ostin sille kaikkea ja se ei ikää minulle tarjonut kun joku pieni kukka kerran .otti mutta ite ei mitään antanut ikinä
      Se ystävyys jäi siihen en kyllä myös kaipaa häntä.

• Anonyymi

Mummeli voisi pitää jotkut asiat omanatietonaan eikä julkaissa tubeen mistä ne näkyy vuosia.Jos kyseessä on A niin pitäisi suun kiinni.Mikä on sitte aiheuttanut välirikon ,niin mummeli voisi katsoa peiliin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummeli voisi pitää jotkut asiat omanatietonaan eikä julkaissa tubeen mistä ne näkyy vuosia.Jos kyseessä on A niin pitäisi suun kiinni.Mikä on sitte aiheuttanut välirikon ,niin mummeli voisi katsoa peiliin!

A kommentteja odotellen että mikä meni niin täydellisessä ystävyydessä pilalle...Toinen on jo kertonut oman versionsa koko maailmalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan sai A vaikka mitä ja kuinka paljon..nyt vähän kuin Vitt..videoilla kuinka ystävä kadonnut ym..ei vastaa vaikka hän yrittää ym ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan sai A vaikka mitä ja kuinka paljon..nyt vähän kuin Vitt..videoilla kuinka ystävä kadonnut ym..ei vastaa vaikka hän yrittää ym ..

Asioissahan on aina kaksi puolta... en usko hetkeäkään että TM olisi täysin yytön siihen että ystävyys päättyi.... tekeytyy vaan uhriksi, vaikka varmasti olisi syytä katsoa peiliinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletko varma että on A eikös sillä ole se Tuula ystävä myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletko varma että on A eikös sillä ole se Tuula ystävä myös

Jatkan TM ihana ja on kuka vaan niin mitä se tänne kuuluu .

• Anonyymi

Mummun uusin paasausvideo jossa lisää ystävyyden katkeamisesta, ei mitään uutta tullut. Lapset tulee, samaa evästä kaupasta kuin aina ennenkin. Ja että mummu ostaa lapsille mitä mummu haluaa ja muut mummut tekevät kuten haluavat. Ruoan terveellisyydestä piupaut kunhan rasvaa ja sokeria riittää. Lasten äiti oli ostanut irtokarkkeja vain alle kilon, sitä mummu ihmetteli. Mutta olihan mummulla karkkipusseja lisäksi vaikka kuin monta. Jääkaappiin kiireesti energiajuomia sulloi useita tölkkejä. Kyllähän mummu käy lukemassa täällä kommentteja koskapa suoraan niihin myös vastailee.

• Anonyymi

Tää ruuat on kyllä niin hyviä
        .lapset syö koko viikonlopun rasvaa,sokeria ja mahat varmaan niin täynnä tota sekoitusta että ..huh huh siihen päälle vielä täysi sisällä olo...

• Anonyymi

Ihan sopiva määrä karkkia oli! Taitaa mummo itsekin napsia lasten karkkeja kun valitteli karkkien vähyyttä.. Mummo oli jotenkin kireä eilisellä videolla, kireällä äänellä selitti juttujaan ja naama oli Tarja Terhikillä kuin sitruuna 😂 mummon kannattaisi nyt alkaa hieromaan sopua entiseen bestikseen A kummitätiin niin taas tulisi paketteja ja ruokaa mummo raukalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sopiva määrä karkkia oli! Taitaa mummo itsekin napsia lasten karkkeja kun valitteli karkkien vähyyttä.. Mummo oli jotenkin kireä eilisellä videolla, kireällä äänellä selitti juttujaan ja naama oli Tarja Terhikillä kuin sitruuna 😂 mummon kannattaisi nyt alkaa hieromaan sopua entiseen bestikseen A kummitätiin niin taas tulisi paketteja ja ruokaa mummo raukalle.

No kyllähän se naaman vetää sitruunalle kun pakettia ei tule eikä lahjakortteja ravintolaan..alkaa nälkä mummulle tulemaan..sitä voi sitten videolla kertoa kuinka ystävä on .....kadonnut.

• Anonyymi

Jos jokainen seuraaja lahjoittais mummolle euron, niin mummo sais ostettua auton (1 500€). Tulis sisältöä videoihin, kun mummo huristelis kaupoille, kirpuille jne.

• Anonyymi

Hyvä idea😆

• Anonyymi

Ei kai se nyt autoa ostais vaan koko rahalla karkkia ja e-juomia 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarroja sais kans paljon auton hinnalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta🙈

• Anonyymi

Elämä on niin ihanaa...jaaaaaaa

• Anonyymi

TM ei todellakaan ole laihtunut .vatsan seutuu on valitettavasti tullut lisää tavaraa..eilisellä videolla huomaa selvästi että liika on liikaa..
      Jalat sillä sitten varmaan laihtuu jos omasta mielestään on laihtunut.

• Anonyymi

Miten tuolla karkkien,sipsien ja roskaruuan mussuttamisella edes laihtuisi? Mummokin voisi kotiin hommata kuntoilupyörän osamaksulla ja käydä kävelylenkeillä..Mummo sanoo tee niin kuin tykkäät mutta sossuhan tuonkin sairauskulut pääosin kuittaa! Hampaat pilaa syömällä kovia ja kirpeitä karkkeja ja juomalla e juomia, maksaisi edes itse lääkärikulunsa niin sitten voisi elää niin tykkää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuolla karkkien,sipsien ja roskaruuan mussuttamisella edes laihtuisi? Mummokin voisi kotiin hommata kuntoilupyörän osamaksulla ja käydä kävelylenkeillä..Mummo sanoo tee niin kuin tykkäät mutta sossuhan tuonkin sairauskulut pääosin kuittaa! Hampaat pilaa syömällä kovia ja kirpeitä karkkeja ja juomalla e juomia, maksaisi edes itse lääkärikulunsa niin sitten voisi elää niin tykkää!

Mummeli lukenut täällä kommentit kun mainitsi edellisellä videolla, peiliin katsomisen😉Tämänpäivän video ei mitään uutta.Samaa hiusten haromista,ja tyttö taas kipeenä.VOI taas ensiviikolla valittaa kun ahdistaa ja en jaksanu herätä työtoimintaan😠Oliko ystävän nimi Tanja?

• Anonyymi

TM arki muuttuu kovasti kun ei tule enää jättipaketteja eikä ravintolalahjakortteja! Vähemmästäkin alkaa ahdistamaan vaikka kuinka hokee että elämä on ihanaa😃 Luulen että TM ehti tottua liian hyvälle A:n kanssa. Nyt pudotus on karu kun joutuukin ostamaan itse kaiken ja rupeaa taas raha-asiat stressaamaan enemmän, katsotaanpa vaan niin siinä käy. Hänen pitäisi nyt keksiä jotain uutta sisältöä kanavalle kun ei enää tule pakettien avauksiakaan. Luulen että katsojamäärät rupeaa laskemaan jos mitään muutosta ei tapahdu.

• Anonyymi

Mitäpä luulet ..mitä muutoksia mummu kanavalleeen tekee?? Ei tota tota samaa tota tota juttua jaksa jatkuvasti katsella..Mummu ihan pakonomaisesti tekee videoo vaikka mitään asiaa ei ole ..katsojat tietää jo etukäteen mitä tulossa on..elokuvien katselua,syömistä ja viisaita neuvoja
        .

• Anonyymi

On jotenkin tosi outoa että mummun tai siis hän ei ole mummu omien sanojen mukaan..katsoo kaikki päivät elokuvia ..juo ja syö herkkuja siinä välillä. Lähtisi vaikka salille .

• Anonyymi

Lasten viikonloppuvierailuja pitää kuvata, ei malta olla lasten kanssa silloin kun ovat paikalla. Kun lähtevät alkaa ahdistus, nauttisi täysillä ilman tubetusta lasten seurasta. Varsinkin kun ne videot ovat entisen kertausta, saunaa ja syömistä.

• Anonyymi

Minulla pää sekoaisi jos elämä olisi yhtä elokuvan katsomista,syömistä ja makaamista,voi sitä vähävarainenkin tehdä muutakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten viikonloppuvierailuja pitää kuvata, ei malta olla lasten kanssa silloin kun ovat paikalla. Kun lähtevät alkaa ahdistus, nauttisi täysillä ilman tubetusta lasten seurasta. Varsinkin kun ne videot ovat entisen kertausta, saunaa ja syömistä.

Mummo kuvaa taas lapsia vaikka yhdessä vaiheessa siitä luopui! No parin euron takia lastenlasten ykstyisyys on se ja sama näköjään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla pää sekoaisi jos elämä olisi yhtä elokuvan katsomista,syömistä ja makaamista,voi sitä vähävarainenkin tehdä muutakin!

Alkaa pikkuhiljaa elämään itsekin siinä elokuva maailmassa jos liikaa katsoo ..7 tuntia putkeen kuten mummu.
        Sen jälkeen nauhoitus päälle ja fiksut neuvot katsojille..että on noloa..

• Anonyymi

TM sentään pitää huoli ulkonäöstä ja minusta on ihan ok .kun vertaa kaksi matamia sieltä Savosta päin joka syö koko ajan ja leipoo eikä yhtään liiku kun auton kanssa.TM menee kävelee ja pyörällä ajelee minusta .!

• Anonyymi

TM on minusta tyyliä ja liikkuu myös !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM on minusta tyyliä ja liikkuu myös !

Päiväkausia videolla yöpaidassaan tukka sekaisin, tyyliäkö ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kello on silloin 16 kun mummu heräilee..kun koko yön valvonut mutta aamulla klo 8 saa unta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö eikä ole kyllä se aamulla jo tubettaa !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö eikä ole kyllä se aamulla jo tubettaa !!

Höpön höpö itsellesi.

• Anonyymi

Joo, S-linnassa asuu myös Tarja- mummo, mutta sekaannuksen välttämiseksi on ottanut nimekseen Turamummi.😁Toinen matami on Pirjo Hannele, joka esiityy ja osittain asuu Metsä manin naapurissa Tuusniemellä. Hänen elämäänsä ja tubevdeoitaan ruoditaan Tuusniemen keskustelupalstoilla, vaikka asuu Heinävedellä. Molemmat ovat kovia laittamaan ruokaa, leipomaan ja varsinkin syömään!🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, S-linnassa asuu myös Tarja- mummo, mutta sekaannuksen välttämiseksi on ottanut nimekseen Turamummi.😁Toinen matami on Pirjo Hannele, joka esiityy ja osittain asuu Metsä manin naapurissa Tuusniemellä. Hänen elämäänsä ja tubevdeoitaan ruoditaan Tuusniemen keskustelupalstoilla, vaikka asuu Heinävedellä. Molemmat ovat kovia laittamaan ruokaa, leipomaan ja varsinkin syömään!🤣

Tämä on tarja mummun kanava. Tura ym. jutut ei kuulu tänne, ne saa pysyä siellä Savonlinnan puolella eivät kuulu Sastamalaan mitenkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turamummolla myös mt. ongelmia. Ei pidä ottaa todesta sen juttuja!

• Anonyymi

Eikä kermaa säästele kumpikaan matami ruuissaan tai leipomuksissaan.🥩🥓🍰🍩

• Anonyymi

TM on käynyt pihalla ja pesulla...ok.
      Onko jotenkin erikoista vai ???

• Anonyymi

Missä A on nykyään ?

• Anonyymi

A kanssa taisi ystävyys loppua...

• Anonyymi

Auttoi kyllä paljon meni ihan mieletön määrä rahaa TM ja eikä mitään halpoja ostanut meikkiä ja koruja ja astiaa muumi ja keittiö tavaraa ja vaatteita ja ruokaa tilasi.joku syy voi olla miksi loppui ?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttoi kyllä paljon meni ihan mieletön määrä rahaa TM ja eikä mitään halpoja ostanut meikkiä ja koruja ja astiaa muumi ja keittiö tavaraa ja vaatteita ja ruokaa tilasi.joku syy voi olla miksi loppui ?!

Kävikö ystävyys yksipuoliseksi. Ei voi olla niin että toinen on aina vaan ottamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävikö ystävyys yksipuoliseksi. Ei voi olla niin että toinen on aina vaan ottamassa.

Ei onnistunut edes tapaaminen vaikka A kovasti yritti..Mummu oli väsynyt ym ..oli jopa bussi varattu museoon ja mietittiin ruokaa..
        Jos ei mikään ikinä käy eikä onnistu vaikka toinen tekee kaikkensa niin kuka jaksaa tollasen ystävä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistunut edes tapaaminen vaikka A kovasti yritti..Mummu oli väsynyt ym ..oli jopa bussi varattu museoon ja mietittiin ruokaa..
        Jos ei mikään ikinä käy eikä onnistu vaikka toinen tekee kaikkensa niin kuka jaksaa tollasen ystävä olla.

No A tiesi kyllä että TM ei jaksa kun oli leikkaus ja monta mutkaa ! Miksi se A ite ei ajanut sinne autolla tapaamaan sekin odotti että TM piti mennä sen pillin mukaan kyllä syytä kummassakin oli .A minusta halusi TM kautta kun osti sille niin sitten että se nostetaan siinä A että kaikki hehkuttaa ja muut jää varjoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta TM on se mielialan vaihtelut ja sairauksien kanssa on niin A minusta oli se että ei ymmärrä sitä ja koko ajan lykki sille sokeria ja epäterveellistä ruokaa mikä ei ole TM hyvä taas .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta TM on se mielialan vaihtelut ja sairauksien kanssa on niin A minusta oli se että ei ymmärrä sitä ja koko ajan lykki sille sokeria ja epäterveellistä ruokaa mikä ei ole TM hyvä taas .

Mutta mummu itse päättää mitä syö. Kukaan ei pakota syömään sokeria tai rasvaa. Ja näkyy syövän niitä nytkin, ilman A paketteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No A tiesi kyllä että TM ei jaksa kun oli leikkaus ja monta mutkaa ! Miksi se A ite ei ajanut sinne autolla tapaamaan sekin odotti että TM piti mennä sen pillin mukaan kyllä syytä kummassakin oli .A minusta halusi TM kautta kun osti sille niin sitten että se nostetaan siinä A että kaikki hehkuttaa ja muut jää varjoon

Itse mummu hommasi tapaamista ja perui sen itse. Kyllä olisi onnistunut jos mummu olisi halunnut. Samanlaista jappasua oli tapaamisjuttu kuin yleensäkin mummun menojen perumiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse mummu hommasi tapaamista ja perui sen itse. Kyllä olisi onnistunut jos mummu olisi halunnut. Samanlaista jappasua oli tapaamisjuttu kuin yleensäkin mummun menojen perumiset.

Kuten muutto..tavarat laatikkoon puoli vuotta aikaisemmin ja hups asuntoa ei löytynyt /saanut tavarat pois laatikoista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM on vähän erillainen elämän kun A on .se ite A olisi voinut ajaa sille kylään .eihän se mennyt .muistan se ite oli menossa ja TM odotti sitä .ei kun A sanoi nyt en pääse olen kipeä ja höpö höpö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka ei ottaisi jos joku sulle ottaa ja antaa ?! Kyllä mä ottaisin ! Eihän TM isoja rahoja ole ostaa .ite osti niin tottakait sitä ottaa myös ! Eikös se ole Antaja ja ostaja

• Anonyymi

Jos mulla olisi mahdollisuus mennä TM katsoo ja tuntisin sen hyvin ja sovitaan niin sitä sit lupaus pitää olla A koko ajan ite muutti ja perutti.!! TM on oikeus olla pettynyt !

• Anonyymi

Kyllä se oli mummu joka peruutti tapaamisen, itse kertoi sen videolla!

• Anonyymi

A ite osti sille tavaraa ja lahjoitti ei TM ole pakottanut ostaa .oma vika kun osteli !!

• Anonyymi

Ei tarvitse ottaa vastaan eikä hakea kotiinsa jos ei mitään halua..mummulla oli onnen päivät kun paketteja tuli ovista ja ikkunoista..nyt ei tuu mistään luukusta mitään.
        Ruokakin tuli kotiin kun hyvä ystävä tilasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse ottaa vastaan eikä hakea kotiinsa jos ei mitään halua..mummulla oli onnen päivät kun paketteja tuli ovista ja ikkunoista..nyt ei tuu mistään luukusta mitään.
        Ruokakin tuli kotiin kun hyvä ystävä tilasi.

Joo kovasti mummo parka vihjailee miten postista ei tullut mitään erikoista ja milloin on mikäkin voide lopussa ja Heseä ja Pancho Villaakin mummolla tekee mieli jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kovasti mummo parka vihjailee miten postista ei tullut mitään erikoista ja milloin on mikäkin voide lopussa ja Heseä ja Pancho Villaakin mummolla tekee mieli jne...

Niin, lahjakortitkin loppuneet eikä ovelle ole ruokia tuotu.

• Anonyymi

Se A minusta hyödynsi omaa etua ja eikös tuo ole TM kanava lahjomalla se tuli sinne ja ystävystyi noilla tavaroilla mitä se hälle osti !mutta harmi kumminkin että meni näin .toki aina toivoo että ystävyys säilyisi !?

• Anonyymi

Olisihan mummukin voinut vaikka sanoa ettei tarvitse kaikkea tavaraa. Mutta silmät säihkyen availi paketteja ja vihjaili muillekin seuraajille että pienemmätkin paketit ovat tervetulleita. Nyt pakettitulva tyystin loppunut, enpä ihmettele. Seuraajatkin viisastuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan mummukin voinut vaikka sanoa ettei tarvitse kaikkea tavaraa. Mutta silmät säihkyen availi paketteja ja vihjaili muillekin seuraajille että pienemmätkin paketit ovat tervetulleita. Nyt pakettitulva tyystin loppunut, enpä ihmettele. Seuraajatkin viisastuneet.

No jos ei ystävänpäivänä A. lähetä jättipakettia ,niin sit on ystävyys loppu.Joka päivä videolla sanoo ei ollu mitään postia toivossa on hyvä elää😉Mummeli tottu A lahjoihin muiden laittamat ei ollu mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ei ystävänpäivänä A. lähetä jättipakettia ,niin sit on ystävyys loppu.Joka päivä videolla sanoo ei ollu mitään postia toivossa on hyvä elää😉Mummeli tottu A lahjoihin muiden laittamat ei ollu mitään.

Ei joululahjaakaan saanut niin kyllä A taitaa olla unohtanut mummun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei joululahjaakaan saanut niin kyllä A taitaa olla unohtanut mummun.

No ei kait se ikuinen elättäjä ole A TM !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kait se ikuinen elättäjä ole A TM !!

Eikös A ole läheisiä myös jotka tarvii apua ja tukea .TM oli ihan randomi liki .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös A ole läheisiä myös jotka tarvii apua ja tukea .TM oli ihan randomi liki .

Mutta hyviä ystäviä ovat silti 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hyviä ystäviä ovat silti 👍

Mitenkähän sekin määritellään jos eivät toisiaan olleet edes nähneet🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkähän sekin määritellään jos eivät toisiaan olleet edes nähneet🤔

Niin en kuule tiedä ehkä ne tietää paremmin kun me täällä .mutta Tanja on kyllä TM hyvä ystävä edelleen 👍👍

• Anonyymi

TM video oli taas ..ei mitään uutta ,yöpaita päällä ja takana sutimista.
      Lisäksi opetukset /neuvot katsojille..

• Anonyymi

Eikä ollut koko päivää yöpaita päällä oli se kaupassa käynyt ja ulkoili koiran kanssa.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ollut koko päivää yöpaita päällä oli se kaupassa käynyt ja ulkoili koiran kanssa.!

Oli kuvattu kahtena päivänä ja ensimmäisen oli yöpaidassaan päivän.

• Anonyymi

Mummun video oli taas pitkitettyä haukottelua ja useaan kertaan mainittu että on tällaista rauhallista täällä vaan. Oikeasti ei mitään sisältöä ole videoissa enää. Lällällää ostinpa energiajuomaa vaikka ette siitä tykkääkään, oli kuin pikkutyttö lällättäessään. Voisi hiljaisuudessa purkaa juomat kassistaan kaappiin. Ilmeisesti alkuviikon työtoiminta jäi jälleen väliin kun kertoi ettei maanantaina käynyt edes postilaatikolla. Vaikka sunnuntaina kertoi että kaikki laitettu maanantaiaamua varten valmiiksi lähtöä varten. Eikö enää kehdannut sanoa ettei mennyt..

• Anonyymi

On se ..kauanko jaksaa tubettaa vai onko jäänyt kiinni että pakko saada naama tubeen..
        Mitään uutta ei oo eikä tuu edes paketteja enää ..mutta jos ei elämään kuulu kuin yöpaita päällä ohjelmia katsoen ja välillä käydään katsomassa posti niin miten siitä nyt sitten videoo saa kasaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ..kauanko jaksaa tubettaa vai onko jäänyt kiinni että pakko saada naama tubeen..
        Mitään uutta ei oo eikä tuu edes paketteja enää ..mutta jos ei elämään kuulu kuin yöpaita päällä ohjelmia katsoen ja välillä käydään katsomassa posti niin miten siitä nyt sitten videoo saa kasaan.

Pakko tubettaa kun on jäseniä jotka maksaa kuukausimaksua. Hälläväliä kunhan jotain haukottelua vaan tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko tubettaa kun on jäseniä jotka maksaa kuukausimaksua. Hälläväliä kunhan jotain haukottelua vaan tulee.

Juu! 4 jäsentä niin sehän tekee melkein 8€/kk 😃 Ja pakko tehdä pitkiä videoita että mahtuu paljon mainoksia niin saa enemmän tuloja youtubelta. Siksihän se vaan kuvaa haukottelua ja lässyttää samoja elämänohjeita. Rahan takii! 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu! 4 jäsentä niin sehän tekee melkein 8€/kk 😃 Ja pakko tehdä pitkiä videoita että mahtuu paljon mainoksia niin saa enemmän tuloja youtubelta. Siksihän se vaan kuvaa haukottelua ja lässyttää samoja elämänohjeita. Rahan takii! 😆

Rahan takia sitä kannatta alkaa koko maailman pelleksi...siis jo nyt alle 100 euroa ehkä tienaa kuukaudessa kun ei saisi sitäkään tienata kelan ohjeiden mukaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahan takia sitä kannatta alkaa koko maailman pelleksi...siis jo nyt alle 100 euroa ehkä tienaa kuukaudessa kun ei saisi sitäkään tienata kelan ohjeiden mukaan..

Mummuhan kovasti hoputtaa tilaamaan kanavan, ei maksa mitään🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummuhan kovasti hoputtaa tilaamaan kanavan, ei maksa mitään🤣

Mummeli taas niin hehkeenä aloitti videon.Makaava ,haukotteleva tubettaja.En kyllä tiedä toista noin laiskaa.Yhtä ja samaa lässytystä joka video.Ootteko huomannut mummelin hiuksissa ei väri kauaa pysy,olisi ihan harmaa.Joku kiva malli hiuksiin näyttäisi paksummilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummeli taas niin hehkeenä aloitti videon.Makaava ,haukotteleva tubettaja.En kyllä tiedä toista noin laiskaa.Yhtä ja samaa lässytystä joka video.Ootteko huomannut mummelin hiuksissa ei väri kauaa pysy,olisi ihan harmaa.Joku kiva malli hiuksiin näyttäisi paksummilta.

Ja esim rikottu polkka/ kerrostettu antaisi vaikutelman paksummasta tukasta ja pitäähän kuolleita latvoja leikata välillä pois muutenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja esim rikottu polkka/ kerrostettu antaisi vaikutelman paksummasta tukasta ja pitäähän kuolleita latvoja leikata välillä pois muutenkin

Samaa mieltä. TM ajoi joskus 3 vuotta sitten kaljuksi ja sen jälkeen vaan on kasvattanu tukkaa niin eihän siinä mitään muotoa eikä mallia ole. Minusta se ei ole koskaan kertonut että olisi käynyt kampaajalla tai että kukaan olisi hänen hiuksiaan leikannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. TM ajoi joskus 3 vuotta sitten kaljuksi ja sen jälkeen vaan on kasvattanu tukkaa niin eihän siinä mitään muotoa eikä mallia ole. Minusta se ei ole koskaan kertonut että olisi käynyt kampaajalla tai että kukaan olisi hänen hiuksiaan leikannut.

Kampaajat on kalliita nykyään eikä monilla ole edes varaa mennä ei edes työssä käyvillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo väri ei ole hyvä minusta hänelle ?! Minusta tuo väri sopii harvalle ja jos on tummat hiukset jo pohjana ja ruskeat silmät ne sopii ja nuori yleensä.TM kävisi vaaleanruskeat tai ruskeat ja lyhyt malli ja vaikka kerrosta . pitkät hiukset vanhentaa aika moni ja kun ei ole yleensä kun harvalla ne vahvat hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo väri ei ole hyvä minusta hänelle ?! Minusta tuo väri sopii harvalle ja jos on tummat hiukset jo pohjana ja ruskeat silmät ne sopii ja nuori yleensä.TM kävisi vaaleanruskeat tai ruskeat ja lyhyt malli ja vaikka kerrosta . pitkät hiukset vanhentaa aika moni ja kun ei ole yleensä kun harvalla ne vahvat hiukset.

Ikä ihmisillä pitkät hiukset vanhentaa mutta lyhyt polkkatukka nuorentaa ja hänelle sopisi housupuku tai pusero tai farkut tai pusero tai hame vee mallinen .mun tädille suosittiin tuo malli kun on myös TM mallinen.kun vaihtoi tyyliä niin kyllä tuli upea 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kampaajat on kalliita nykyään eikä monilla ole edes varaa mennä ei edes työssä käyvillä

Niin no, miten kukakin haluaa tahansa käyttää, mutta jos TM ois viikon ilman e-juomia ja karkkia niin säästäisi helposti hiustenleikkuun verran rahaa!!

• Anonyymi

Hohhoijaa....tämmöstä täällä jälleen....joo-o tota tota🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 sauna ja puuro. Siinäpä tämänpäivän ylipitkän videon sanoma.

• Anonyymi

Pitkä oli video...saunaa ja syömistä...tota tota tota tota ja huomenna mummua masentaa ,väsyttää ....

• Anonyymi

Mummua taas ahdistaa. Mahtaa jäädä maanantain työtoiminta jälleen kerran käymättä...

• Anonyymi

Niin teki....on se noloa että viikonloppu lasten kanssa ollaan onnellisuuden huipulla ja jo sunnuntai iltana itketään..
        Pyykit on jatkuvasti pesukoneessa ,haen ne huomenna tai joskus ..tollanen ei monessa kerrostalossa menisi kauan läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin teki....on se noloa että viikonloppu lasten kanssa ollaan onnellisuuden huipulla ja jo sunnuntai iltana itketään..
        Pyykit on jatkuvasti pesukoneessa ,haen ne huomenna tai joskus ..tollanen ei monessa kerrostalossa menisi kauan läpi.

Mun mielestä kerjäs huomiota.Taas mentiin postilaatikolle voi voi ,ei kukaan oo mummelia muistanut😉Oli taas venytetty melkein tunnin mittanen video että eurot kilahtaa tilille.Eihän se missään omakotitalossa asu pitää ottaa muutkin asukkaat huomioon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä kerjäs huomiota.Taas mentiin postilaatikolle voi voi ,ei kukaan oo mummelia muistanut😉Oli taas venytetty melkein tunnin mittanen video että eurot kilahtaa tilille.Eihän se missään omakotitalossa asu pitää ottaa muutkin asukkaat huomioon .

Jotenkin tuntuu että mummo oikein korostaa tuota postilaatikolla käyntiä nykyisin 😂 yhdelläkin videolla sanoi puolimasentuneena siitä miten ei tullut erityistä postissa...voi voi kun kummitäti A löi pakettihanat kiinni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä talossa asuu vähän vuokralaisia se on vanha pankin talo minusta .no jos se sopii niiden Kaa sauna ja pyykkivuorot tai muilla on omat koneet .mä ihmettelen miksi tolla TM ole omaa pyykinpesukone ja tiskikone harvalla ei ole näin .kyllä nyt pitäisi olla .kun emme nyt elä enää tuolla 70 luvulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että mummo oikein korostaa tuota postilaatikolla käyntiä nykyisin 😂 yhdelläkin videolla sanoi puolimasentuneena siitä miten ei tullut erityistä postissa...voi voi kun kummitäti A löi pakettihanat kiinni...

A taitaa olla jo menneen talven lumia 😉 mutta olisi hyvä tietää mikä niiden väliin 🤔 tuli .olivat parhaat ystävät .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A taitaa olla jo menneen talven lumia 😉 mutta olisi hyvä tietää mikä niiden väliin 🤔 tuli .olivat parhaat ystävät .

Paitsi että muutama video sitten mummu sanoi ettei se mitään oikeaa ystävyyttä etes ollut, kaveruutta vaan. Just tyypillistä että mieli muuttuu kun kaikki ei mene mummun pillin mukaan 😆

• Anonyymi

Tuo jatkuva saunanlämmitys on outoa mutta siihenkin taitaa olla mummulla oma lupa.

• Anonyymi

Eikös se hoida nuo talon asiat kun omistaja lomailee ulkomailla niin TM saa ottaa ohjat käsiin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se hoida nuo talon asiat kun omistaja lomailee ulkomailla niin TM saa ottaa ohjat käsiin .

Se missään ulkomailla oo ...

• Anonyymi

Ja kohta vuokrat nousee kun taloyhtiön kulut nousee kun sauna lämpiää jatkuvasti. Sitten taas mummua harmittaa, vaikka itse juuri aiheuttaa ison osan kuluista 😂😂😂

• Anonyymi

Postilaatikkoon ei oo tullut mitään...ei ei ei.
      Eikä edes oven taakse ruokaa..

• Anonyymi

Ennustan että kohta iskee isompi masennuskausi TM:lle....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennustan että kohta iskee isompi masennuskausi TM:lle....

Mummulla ei luultavasti oo niin kivaa nykyään..kun ei videoo tule joka päivä eikä edes livee -enää.
        Ei oo paljon aiheita mistä julkaista videoo koska ei tee yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummulla ei luultavasti oo niin kivaa nykyään..kun ei videoo tule joka päivä eikä edes livee -enää.
        Ei oo paljon aiheita mistä julkaista videoo koska ei tee yhtään mitään.

Ylipitkiä videoita mutta ei mitään sanottavaa, tota tota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipitkiä videoita mutta ei mitään sanottavaa, tota tota.

Eiköhän me huomenna taas saada video siitä miten su-ma yö oli huono ja ei jaksanut lähtä työtoimintaan, mutta iltapäivällä pääsi kauppaan jonkun kyydillä ja sai juomaa ja karkkia niin rupeaa vähän piristymään. Tiistaina on ottanut vaan rennosti ja antanut itselleen armoa että ei tarvi tehdä mitään jos ei jaksa. Näinhän se mummun arki pyörii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän me huomenna taas saada video siitä miten su-ma yö oli huono ja ei jaksanut lähtä työtoimintaan, mutta iltapäivällä pääsi kauppaan jonkun kyydillä ja sai juomaa ja karkkia niin rupeaa vähän piristymään. Tiistaina on ottanut vaan rennosti ja antanut itselleen armoa että ei tarvi tehdä mitään jos ei jaksa. Näinhän se mummun arki pyörii.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂Perjantaihin asti voi ottaa rennosti yöpaita päällä ja ehkä piristyn jos lapset tulee ja saadaan kasa sokeria,rasvaa .muuten otan rennosti jos lapset tulee mennään saunaan ,syödään ja vien koiran ulos jos se koira sattuu pyytämään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja välillä käy postilaatikolla tarkistamassa että josko joku seuraaja olisi muistanut mummoa paketilla..

• Anonyymi

Nyt kun uusi hallitus tuli alkaa olemaan moni pian asunnoton ja tuet pienenee ....

• Anonyymi

Mutta ei mummulla, hänellä on omat lait ja vapaudet.

• Anonyymi

Arton mahtikäskyllä Tarjan kanssa aloitetaan välittömästi monialaisen työllistymissuunnitelman laadinta.

• Anonyymi

Siellä se mummu nyt miettii omaa jaksamistaan..näyttää olevan tosi rankkaa mummun elämä..yöpaita päällä lähes koko viikon ja katselee ohjelmia..todella rankkaa.

• Anonyymi

Mutta TM selvisi sentään työtoimintaan maanantaina ja työkkäriin tiistaina, hyvä hyvä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta TM selvisi sentään työtoimintaan maanantaina ja työkkäriin tiistaina, hyvä hyvä!!!

Ei voinut jättää työtoimintaa nyt väliin kun seuraavana päivänä oli työkkäri. Sillä olisi voinut olla seuraamuksia..

• Anonyymi

Työkkärin jälkeen se vasta alkaa itkettämään..voi voi

• Anonyymi

TM haki taas sääliä ja paketteja kertomalla jotai että hänen äiti ja isä ja heidän vanhemmat on pikkuserkkuja ym ja siksi hän o luultavasti tollanen...
      Ou nou..että ei sitten muuta tarinaa keksinyt tähän hätään...tää oli ihan yleistä joskus 60-70 sitten että maalla kaikki oli jotenki sukulaisia.

• Anonyymi

Niin taisi olla Ruovedellä sen suku millon se ton kertoi ?! No ei kait niille voi mitään.mutta kyllä TM ihan normi ihminen on ja pärjää 🙂 pienet kylät oli näin että jokainen on sukua toisilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taisi olla Ruovedellä sen suku millon se ton kertoi ?! No ei kait niille voi mitään.mutta kyllä TM ihan normi ihminen on ja pärjää 🙂 pienet kylät oli näin että jokainen on sukua toisilleen.

Myös toivon että saa asiat kuntoon ja sen työkyvyttömyys eläke TM kyllä sen ansaitsee 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään videolla kertoi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös toivon että saa asiat kuntoon ja sen työkyvyttömyys eläke TM kyllä sen ansaitsee 🙂

Ei saa mitään eläkettä ..hän on ihan ok kuule kun paljon huonokuntoisia ihmisiä odottaa eläkettä tai jotain mutta joutuu olemaan te toimiston listoilla.
        TM jaksaa meikata ym tubettaa esim..niin ei hän ole missään eläkekunnossa ei ainakaan MT ongelmien suhteen.. ai niin.polvikin särkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa mitään eläkettä ..hän on ihan ok kuule kun paljon huonokuntoisia ihmisiä odottaa eläkettä tai jotain mutta joutuu olemaan te toimiston listoilla.
        TM jaksaa meikata ym tubettaa esim..niin ei hän ole missään eläkekunnossa ei ainakaan MT ongelmien suhteen.. ai niin.polvikin särkee

Yhtä ja samaa valitusta joka videossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Tänään just videolla kehui miten terve oikeastaan on 😅 Puhuu itsensä sujuvasti pussiin! Mä luulen että jos TM sais työkyvyttömyyseläkkeen niin koko mummu kokis jonkun ihmeparantumisen ja kaikki vaivat ja valitukset unohtuis. Sillä on vaan pakkomielle päästä eroon kaikista velvollisuuksista ja maksattaa elämänsä muilla. Ihan hyvin kykenis jotain edes osa-aikaista työtä tekemään, mutta ei vaan kiinnosta... ei ole minkäänlaista intoa elättää itse itseään.

• Anonyymi

Työkunnossa on, kävelee ja pyöräilee pitkiä matkoja. Aina kun jotain työhön liittyvää tutkitaan niin alkaa valitus videoilla.

• Anonyymi

Pitkä tie, jos meinaa eläkkeelle päästä nykyään. Kaikki mahdolliset tutkimukset, kuntoutukset, uuden ammatin työkokeilut ym. on käytävä läpi, ennen kun edes kannattaa hakea eläkettä. Pitkittyneen masennuksenkin juurisyy pitää selvittää ja hoitaa terapialla ja erilaisilla lääkekokeiluilla, mahdollisesti myös sairaalan osastohoidolla, ennen kun siitäkään kannattaa laittaa eläkehakemusta vireille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä tie, jos meinaa eläkkeelle päästä nykyään. Kaikki mahdolliset tutkimukset, kuntoutukset, uuden ammatin työkokeilut ym. on käytävä läpi, ennen kun edes kannattaa hakea eläkettä. Pitkittyneen masennuksenkin juurisyy pitää selvittää ja hoitaa terapialla ja erilaisilla lääkekokeiluilla, mahdollisesti myös sairaalan osastohoidolla, ennen kun siitäkään kannattaa laittaa eläkehakemusta vireille.

Mummelille tiedoksi! Samasta sairaudesta pitää olla vuodensairaslomalla ja sinä aikana hakea työkyvyttömyyseläkettä.Mistä lekuri sitte sen kirjoittaa,selviää tutkimalla. Tiedän kun omalla kohdalla kävi näin. Kuntoutukset ja laajat tutkimukset terveydentilasta.Ei ole helppoa päästä eläkkeelle tänäpäivänä. Pelkkä masennusdiaknoosi ei riitä.Pitkä on prosessi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummelille tiedoksi! Samasta sairaudesta pitää olla vuodensairaslomalla ja sinä aikana hakea työkyvyttömyyseläkettä.Mistä lekuri sitte sen kirjoittaa,selviää tutkimalla. Tiedän kun omalla kohdalla kävi näin. Kuntoutukset ja laajat tutkimukset terveydentilasta.Ei ole helppoa päästä eläkkeelle tänäpäivänä. Pelkkä masennusdiaknoosi ei riitä.Pitkä on prosessi.

Mummu oli pitkään saikulla ...polvesta vai oliko masennus en muista.. no kuitenkin polvesta ei saanut lisää saikkua vaikka yritti kovasti ja masennus ..ei se niin paha ole kunhan yrittää videoilla esittää että uni ei tuu ..
        Sitten yhtäkkiä valo syttyy ja mummulla virta vaikka mihin ..nyt näyttää vähän huonolta kun ei oo paketteja tullut.

• Anonyymi

Mä sanon nyt oman mielipiteeni mä suon tarjalle eläkkeen ja toivon sitä helpottaisi myös kaikki narkit ja juopot saa heti liki eläkkeen kun mielenterveys myös tulee ihan niiden omaa syytä kun ajautuu tohon ei toki aina voi olla lapsuus myös taustalla että hakee noihin piireihin .mutta tarkalla on terveydellisiä syitä ja eikä ole oma syy .ite toivon että saisi sen .minun ajatukset

• Anonyymi

Olet oikeassa, harva valitsee sairastua eikä kaikkia sairauksia voi ennaltaehkäistä. Mutta on kuitenkin oma valinta kuinka sairauksiaan hoitaa. Minusta TM:n sairaudet oikein hoidettuna eivät ole mikään peruste sairaseläkkeelle. TM itse valitsee itse kaikki huonot tapansa: mässäilee diabeetikkona karkilla ja epäterveellisellä ruoalla, ravinnosta saa tuskin mitään vitamiineja tai hyödyllisiä ravintoaineita, liian vähäinen liikunta, epäsäännöllinen vuorokausirytmi... en väitä että masennus paranee millään hokkuspokkustempulla, mutta ihminen on kokonaisuus ja omaan hyvinvointiin satsaamalla elämänlaatu ja jaksaminen paranee paljon ja silloin työkin voisi olla osa miekästä arkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, harva valitsee sairastua eikä kaikkia sairauksia voi ennaltaehkäistä. Mutta on kuitenkin oma valinta kuinka sairauksiaan hoitaa. Minusta TM:n sairaudet oikein hoidettuna eivät ole mikään peruste sairaseläkkeelle. TM itse valitsee itse kaikki huonot tapansa: mässäilee diabeetikkona karkilla ja epäterveellisellä ruoalla, ravinnosta saa tuskin mitään vitamiineja tai hyödyllisiä ravintoaineita, liian vähäinen liikunta, epäsäännöllinen vuorokausirytmi... en väitä että masennus paranee millään hokkuspokkustempulla, mutta ihminen on kokonaisuus ja omaan hyvinvointiin satsaamalla elämänlaatu ja jaksaminen paranee paljon ja silloin työkin voisi olla osa miekästä arkea.

Mummu ei todellakaan yritä terveyttään hoitaa millään tavalla. Kauppakassissa oli jälleen niitä e juomia, pitsaa ja karkkipusseja. Ei yksi tomaattipussi ja raejuusto korvaa ruokaa. Hänellä olisi aikaa laittaa oikeaa terveellistä ruokaa joka on diabeetikolle tärkeää sekä jättää sen jatkuvan netissä roilaamisen ja elokuvien katselun makoilemalla. Reippailisi ulkona nekin ajat niin unikin maistuisi yöllä ja mieliala kohentuisi. Mutta ei, kotitöitäkin pitää huokailla kun ei jaksa tiskata. Ottaisi itseään niskasta kiinni ja aloittaisi uuden elämän, samoin lopettaisi lasten syöttämisen sillä jatkuvalla roskaruoallansa.

• Anonyymi

Tarjalla siis

• Anonyymi

Kaikki narkit/alkoholistit ei saa eläkettä..Olen te toimistossa nähnyt useasti kyseisiä henkilöitä olut tölkit kädessä ym...ja huutelevat siinä aulassa että perk..luulevat että me töihin...
      Ne kuten useat ei nark..alkolisti on siellä pakosti listoilla kun ei muuta saa..esim: saikkua.

• Anonyymi

Juoppoja motivoidaan monialaisen työllistymissuunnitelman laadintaan karenssin uhalla. Eli kyllä sitä hulluimmallekin hevoselle löytyy kengittäjä!

T: Sastamalan kaupungin työllisyyspalvelut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoppoja motivoidaan monialaisen työllistymissuunnitelman laadintaan karenssin uhalla. Eli kyllä sitä hulluimmallekin hevoselle löytyy kengittäjä!

T: Sastamalan kaupungin työllisyyspalvelut

Ja mites TM siellä teillä..Saa olla saikulla siis omalla saikulla eikä saa karenssia kuten muut.

• Anonyymi

Mummu kertoi taas videolla kuinka tässä maailmassa kuuluu elää..tota tota tota ja sitten tota.

• Anonyymi

Tekee tahallaan hiusten haromista ym. Saa sillä julkisuutta. Kunhan puhutaan hyvässä tai pahassa. Jos oltais viisaita, annettais haroa rauhassa eikä reagoitas mihinkään. Ois hänelle kova kolaus.

• Anonyymi

Olet oikeassa! Tietyt ihmiset hakee huomiota ja mehän tässä nytkin annetaan hänelle sitä julkisuutta jota hän niin kovin janoaa. Julkisuutta saa tehokkaasti kun on jollain tavalla ärsyttävä, se herättää mielipiteitä ja keskustelua. Tätähän mummu just parhaiten tekee 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa! Tietyt ihmiset hakee huomiota ja mehän tässä nytkin annetaan hänelle sitä julkisuutta jota hän niin kovin janoaa. Julkisuutta saa tehokkaasti kun on jollain tavalla ärsyttävä, se herättää mielipiteitä ja keskustelua. Tätähän mummu just parhaiten tekee 😂

Joo mummeli osaa ärsyttää,mutta missä ystävänpäivä lahjat.Tuleeko kenties seuraavassa videossa?Mitä on TM tapahtunut kun katsoin vuoden vanhoja videoita? On niissä jopa miellyttävä.Nyt on joka videossa pientä vi ttui ja kommentteja juon E juomaa ei kuulu kellee.Onko tubetus noussu hattuun ja on nyt mahtava tubettaja kun minä määrään säännöt.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mummeli osaa ärsyttää,mutta missä ystävänpäivä lahjat.Tuleeko kenties seuraavassa videossa?Mitä on TM tapahtunut kun katsoin vuoden vanhoja videoita? On niissä jopa miellyttävä.Nyt on joka videossa pientä vi ttui ja kommentteja juon E juomaa ei kuulu kellee.Onko tubetus noussu hattuun ja on nyt mahtava tubettaja kun minä määrään säännöt.😉

On noussut. Ennen muutkin kuin A lähettivät mummulle paketteja, nyt ei mitään enää. Yrittää kovasti tehdä ylipitkiä videoita joissa ei mitään sisältöä muutakuin haukottelua, paasausta ja tota tota näin täällä meillä. Aikoi kauan sitten uudistaa kanavaansa, mitään ei ole tapahtunut. Mutta mistäpä niitä aiheita uusia löytyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On noussut. Ennen muutkin kuin A lähettivät mummulle paketteja, nyt ei mitään enää. Yrittää kovasti tehdä ylipitkiä videoita joissa ei mitään sisältöä muutakuin haukottelua, paasausta ja tota tota näin täällä meillä. Aikoi kauan sitten uudistaa kanavaansa, mitään ei ole tapahtunut. Mutta mistäpä niitä aiheita uusia löytyisi.

Mitäs A on tapahtunut kun ei ole ollut pitkään aikaa missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs A on tapahtunut kun ei ole ollut pitkään aikaa missään

Mummu kertoi lopettaneensa ystävyyden kun ollut yksipuolista. Ei suoraan maininnut että kyseessä on A mutta vahva epäilys koskapa ei paketteja ole tullut kuukausiin eikä häntä ole enää mainittu. Alussa puhui että A sairasti, sitten että on kiireinen, nyt ei enää mitään. Jospa A huomasi myös että oli liian antelias ventovieraalle ihmiselle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu kertoi lopettaneensa ystävyyden kun ollut yksipuolista. Ei suoraan maininnut että kyseessä on A mutta vahva epäilys koskapa ei paketteja ole tullut kuukausiin eikä häntä ole enää mainittu. Alussa puhui että A sairasti, sitten että on kiireinen, nyt ei enää mitään. Jospa A huomasi myös että oli liian antelias ventovieraalle ihmiselle...

Oli antelijas ja ei ole ollut halpoja ostoksia mutta itse lahjoitti ja osti minusta se on oma vika jos ostaa eihän TM ole ketään pakottanut ostaa .no kun aina A minusta perui tapaamiset ja aina oli joku syy..olikohan edes missään työssä ja lensi Ouluun asti työneuvottelut ym.sitä emme saa tietää .arvoitus oli .värittikö se asioita TM .TM minusta rehellinen taas .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä se uudistus...miten sen huomaa TM videoissa.?? Vuosi sitten mummu oli sentään reipas eikä koko päivää valittanut ja ottanut rennosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1000 tilaajan kohdalla mummulle tapahtui jotain ja videot muuttui...silloin se nousi hattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli antelijas ja ei ole ollut halpoja ostoksia mutta itse lahjoitti ja osti minusta se on oma vika jos ostaa eihän TM ole ketään pakottanut ostaa .no kun aina A minusta perui tapaamiset ja aina oli joku syy..olikohan edes missään työssä ja lensi Ouluun asti työneuvottelut ym.sitä emme saa tietää .arvoitus oli .värittikö se asioita TM .TM minusta rehellinen taas .

Kyllähän se mummu itse perui tapaamiset, itse kertoi videoilla. Eipä ihme jos A kyllästyi lahjomaan jos ei vaivaudu mummu edes paikalle kun sovitaan. Aina joku tekosyy miksi piti perua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua jotenkin huvittaa tuo yksipuolisuus. A osti mummulle vaatekaapin uusiksi ja elätti pitkän aikaa, mitä muuta mummu olisi vielä ollut vailla?!?!? 😂 Aiemmin mummu on sanonut että hänellä ei ole energiaa uusille ihmisille elämässään ja on kieltäytynyt tapaamasta seuraajiaan. Sitten ilmaantui enkeli joka hukutti mummun lahjoihin, mutta se ei riittänyt mummulle vaan nyt olisi pitänytkin saada molemminpuolista ystävävyyttä, aikaa ja muuta huomiota 😃 Koita mummu päättää mitä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua jotenkin huvittaa tuo yksipuolisuus. A osti mummulle vaatekaapin uusiksi ja elätti pitkän aikaa, mitä muuta mummu olisi vielä ollut vailla?!?!? 😂 Aiemmin mummu on sanonut että hänellä ei ole energiaa uusille ihmisille elämässään ja on kieltäytynyt tapaamasta seuraajiaan. Sitten ilmaantui enkeli joka hukutti mummun lahjoihin, mutta se ei riittänyt mummulle vaan nyt olisi pitänytkin saada molemminpuolista ystävävyyttä, aikaa ja muuta huomiota 😃 Koita mummu päättää mitä haluat.

A oli sielunsisko ja kanavankummitäti.Sitähän TM mainosti.Ystävyys loppui kuin seinään.Tai noh ystävähän pitää tuntea eikä pelkän videoitten perusteella.Katsotaan ensiviikolla mitä mummeli taas valittaa😉

• Anonyymi

juu, annetaaan mummun haroo hiuksia eikä kommentoida mitään 😂

• Anonyymi

Mummu on niin ylpeä 3 kanavan jäsenestä jotka ei kuitenkaan lähetä big big paketteja joka päivä eikä edes lahjakorttia heseen.. tuo mummu on kyllä niin ........minä minä minä olen suuri tubettaja tähti teen luxus tubea ei minun tarvitse kuin luetella ohjeita katsojille ja hups tilaajat lisääntyy.

• Anonyymi

Onpas teillä ihme TM arvostella asenne
      .mä luulen että hän kyllä tietää mitä tahtoo
      Ettehän te tiedä mikä A ja TM suhde on .mä ite olen TM puolella ja näen että syy löytyy muualta .

• Anonyymi

Se on huomattu kyllä.

• Anonyymi

Tunnetko TM tai A? Jos et, niin mielipiteesi perustuu ihan samanlailla arvailuihin kuin meidän muidenkin, eikä ole sen enempää oikein. Minun mielipiteeni on että TM on persoona, jonka maailmassa syy löytyy aina muualta.... 🙄

• Anonyymi

Aina on helppo olla tarinankertojan puolella jos ei kuule toisen osapuolen näkemystä....

• Anonyymi

Hups tm oli kävelyllä ja mitä sieltä postilaatikosta oli löytynyt?? En katsonut videoo luin vaan otsikon...

• Anonyymi

Sai tarroja, kortin ja korvikset , mummo tottui A:n hulppeisiin jättipaketteihin niin ei mene samalla tavalla sekaisin näistä pikku lähetyksistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai tarroja, kortin ja korvikset , mummo tottui A:n hulppeisiin jättipaketteihin niin ei mene samalla tavalla sekaisin näistä pikku lähetyksistä

Mummeli pettyi ihan selvästi,sanoi kirjeet tulee perille nopeammin kuin paketit.Eli pakettia odotti!Tuli taas ohjeita kuinka lasten kanssa vietetään 15min. Ei noudata sitä itsekään tubetus tärkeämpää .Odottaa kevättä ja kesää että pääsee koulunpihalle lasten hämähäkkikeinuun makaamaan 4 h niinkuin viimekesänä.Aika outoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummeli pettyi ihan selvästi,sanoi kirjeet tulee perille nopeammin kuin paketit.Eli pakettia odotti!Tuli taas ohjeita kuinka lasten kanssa vietetään 15min. Ei noudata sitä itsekään tubetus tärkeämpää .Odottaa kevättä ja kesää että pääsee koulunpihalle lasten hämähäkkikeinuun makaamaan 4 h niinkuin viimekesänä.Aika outoa?

Oli kyllä outoa, varasi lapsilta keinun tuntikausiksi itselleen. Muilla ei ollut sinne mitään asiaa.

• Anonyymi

Siis ei ollut mitään uutta sanottavaa mummulla ...ohjeita miten olla lasten kanssa niin miten hän itse on neuvojaan noudattanut esim: lastensa kanssa..??? Ai nii mutta hän on muuttunut nainen ...ennen oli ennen ja nyt o nyt vai miten se mummun ajatus menee..
      Huom fanit..paketit tulee nopeammin..!!!!!

• Anonyymi

Joo oli kyllä taas niin naurettavaa pakettien kerjuuta mummolta! Kyllähän kirjeet tulee halvemmiksi kun paketti tyhjänäkin painaa enemmän kun kirje! Mikä kiire mummolla on? Eikö ole pääasia että joskus tulee ja että ylipäätään joku lähettää jotakin! Ja kuka noin pieniä lahjoja laittaa edes pakettiin? Mummolle ei taida olla tuttua ekologinen pakkaaminen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oli kyllä taas niin naurettavaa pakettien kerjuuta mummolta! Kyllähän kirjeet tulee halvemmiksi kun paketti tyhjänäkin painaa enemmän kun kirje! Mikä kiire mummolla on? Eikö ole pääasia että joskus tulee ja että ylipäätään joku lähettää jotakin! Ja kuka noin pieniä lahjoja laittaa edes pakettiin? Mummolle ei taida olla tuttua ekologinen pakkaaminen...

Ei ollut enää sitä alkuaikojen riemua kun availi A:n paketteja, silloin näytti että lähtee lentoon. Tietenkin pakettikin oli huomattavasti vaatimattomampi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut enää sitä alkuaikojen riemua kun availi A:n paketteja, silloin näytti että lähtee lentoon. Tietenkin pakettikin oli huomattavasti vaatimattomampi..

A suunnitteli monta reissua Helsinkiä myöten ym..mutta TM ymmärrän kun oli leikkaus ja ym..niin olisiko siinä se joku muu niille tullut ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A suunnitteli monta reissua Helsinkiä myöten ym..mutta TM ymmärrän kun oli leikkaus ja ym..niin olisiko siinä se joku muu niille tullut ...

Mummu itse suunnitteli valtavia fanitapaamisia vaikka minne mutta kummasti ne kutistuivat lopulta ihan eri paikkaan ja pari fania vaan oli paikalla. Polvileikkaus oli ennalta tiedossa, se ei mihinkään vaikuttanut. Mummu on lopettanut asiantuntijalive lähetyksetkin kokonaan, huomasi ettei niistäkään mitään hyötynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu itse suunnitteli valtavia fanitapaamisia vaikka minne mutta kummasti ne kutistuivat lopulta ihan eri paikkaan ja pari fania vaan oli paikalla. Polvileikkaus oli ennalta tiedossa, se ei mihinkään vaikuttanut. Mummu on lopettanut asiantuntijalive lähetyksetkin kokonaan, huomasi ettei niistäkään mitään hyötynyt.

Hih hih Juu nää asiantuntija livet oli kyllä niin mukavia..tuli oikein esiin kuinka mummu on kaikki tietävä..😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Kyllä se oikeesti nyt on nii ettei kela anna mummun tubettaa enää joka päivä ...eikä tehdä livee kun kaikki tulot vähennetään työmarkkinatuesta.
      Onhan se vähän outoa että yks mummeli saisi tubettaa ja tienata rahaa jos kukaan muu ei saa joka nostaa samat tuet Kelasta..
      Mummun tarvii nyt saada niin paljo katsojia /tilaajia hiusten näpöäämisellä että alkaisi sillä elämään..

• Anonyymi

Tarvitsee täydellisen kanavauudistuksen jos meinaa saada uusia seuraajia. Nykyiset on aivan entisen toisintoa ja kertausta, tota tota tämmöistä täällä meillä, joopa joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsee täydellisen kanavauudistuksen jos meinaa saada uusia seuraajia. Nykyiset on aivan entisen toisintoa ja kertausta, tota tota tämmöistä täällä meillä, joopa joo.

Ja palataan viä....

• Anonyymi

Lasten kanssa mennään saunaan ja sitten syödään sokeria ja rasvaa.....

• Anonyymi

Onkohan mummo saanut Kelalta ukaasin? kun nyt on suhteellisen säännöllisesti käynyt keskusteluryhmässä vai mikä se nyt olikaan se toiminta...mummo sai kismetin ja tarroja postissa mutta ei ollut kovin innoissaan kun varmaan odotti parempaa lähetystä

• Anonyymi

Hänhän kävi työkkärissä ja odottelee aikaa sinne työttömien terveystarkastukseen. Varmaan annettu ymmärtää että työtoimintaan ym on mentävä, muuten ei menisi.

• Anonyymi

TM pitää kyllä niitä kauniita A ostamia vaatteita ❤️ Mutta missä A on ?! A minusta oli paras lahjojen antaja 👍

• Anonyymi

Meni välit poikki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni välit poikki!

Yllätys yllätys...
        Eikö mummu tyytyväinen yhteistyöhön.
        ..nykyään tulee vaan yksi kismet postissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni välit poikki!

Oho 😳 ne oli hyviä ystäviä

• Anonyymi

Eipä juuri mitään sanottavaa mummulla

Pitkiä hetkiä kun miettii että sanooko tota tota vai nyäkkäileekö päätä...

• Anonyymi

Kovin oli taas hakusassa mitä sanoisi. Haukottelua ja tukan haromista suurin osa ajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin oli taas hakusassa mitä sanoisi. Haukottelua ja tukan haromista suurin osa ajasta.

Kattois videon ennkuin julkasee,typerän näköstä hiuksien harominen.Mut onhan se tärkee tubettaja 😉Lapsukaiset tulee taas mummelille syömään roskaruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattois videon ennkuin julkasee,typerän näköstä hiuksien harominen.Mut onhan se tärkee tubettaja 😉Lapsukaiset tulee taas mummelille syömään roskaruokaa.

TM tosiaan on tärkeä tubettaja ainakin omasta mielestään..
        Onneksi lapset tulee niin saa tärkeetä materiaalia videolle..lapset syö ,menee saunaan ja pelaavat.
        Ja mummu vähän väsyttää varsinkin jos myös koira tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM tosiaan on tärkeä tubettaja ainakin omasta mielestään..
        Onneksi lapset tulee niin saa tärkeetä materiaalia videolle..lapset syö ,menee saunaan ja pelaavat.
        Ja mummu vähän väsyttää varsinkin jos myös koira tulee.

Kyllä me taas kaikki tiedetään mitä on tulossa kun talvilomalaisia on mummulla melkein kokon viikon.. eka on tytön lapset alkuviikkoon asti ja sitten puolen viikon maissa tulee kaikki lastenlapset. Kyllä on mummu rikki taas viikon päästä. Miksi ihmeessä pitää ottaa 9 lasta ja koira kerralla jos omat voimat ei riitä eikä päänuppi kestä?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me taas kaikki tiedetään mitä on tulossa kun talvilomalaisia on mummulla melkein kokon viikon.. eka on tytön lapset alkuviikkoon asti ja sitten puolen viikon maissa tulee kaikki lastenlapset. Kyllä on mummu rikki taas viikon päästä. Miksi ihmeessä pitää ottaa 9 lasta ja koira kerralla jos omat voimat ei riitä eikä päänuppi kestä?!?

Samaa olen ihmetellyt kun videot on yhtä hohhoijaa ja haukottelua kun niin väsyttää kun on lasten kanssa. Pitäisi edes tubetuksen tauolla ja keskittyisi lapsiin kun ovat käymässä. Ketä enää kiinnostaa ne jatkuvat mannapuurot ja saunareissut kun ne on katsottu jo sata kertaa.

• Anonyymi

Siis mitähän ajattelee mummun tytär kun vie lapsensa mummulle joka sen jälkeen valittaa/itkee monta päivää kun ollut niin raskasta ja ahdistaa..eihän tuo oo normaalia.
      On se toki kiva että mummeli näkee lapsia mutta entä jos ei jaksa???!!niin ja ensi viikolla tulee kaikki lastenlapset kerralla..on siinä taas sen jälkeen itkuvirsi pitkä.

• Anonyymi

Eikös hän saa rahaa, koska on ns. sijaisvanhempi tyttärensä lapsille - näin on jossakin videolla kertonut.
        Eli, siksi - saa ostettua hyvälaatuista, ravitsevaa ravintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös hän saa rahaa, koska on ns. sijaisvanhempi tyttärensä lapsille - näin on jossakin videolla kertonut.

Näin on kertonut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin just just ravitsevaa...😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Siis aivan ihania nämä Tavja- mummelin tupetukset, toivottavasti hän jaksaa vielä seuraavat 40 vuotta!
      Edith. Espoosta.

• Anonyymi
        UUSI

Jep..odotan aina innolla uutta videoo...ei koskaan tiedä mitä uutta mummu on siihen kasannut..
        Varmaan huomenna tulee jos lapset ovat saapuneet..
        Näemme iloisen mummun joka lasten kanssa puuhailee reippaasti ulkona...vaikka hiihtäen koululla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep..odotan aina innolla uutta videoo...ei koskaan tiedä mitä uutta mummu on siihen kasannut..
        Varmaan huomenna tulee jos lapset ovat saapuneet..
        Näemme iloisen mummun joka lasten kanssa puuhailee reippaasti ulkona...vaikka hiihtäen koululla.

Kyllä 😂 Ulkoilevat reippaasti joka päivä. Ruoaksi mummo keittää potut ja kaikki syö yhtäaikaa pöydän ääressä. Jälkiruoaksi vaikka marjarahkaa. Karkkia voi syödä maltilla talviloman kunniaksi. Ruutu-aikaa on rajoitettu kaikilla, myös mummulla. Nukkumaanmenoaika on kymppiuutisten jälkeen ja aamulla noustaan hyvin levänneenä ihmisten aikaan ylös. 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 😂 Ulkoilevat reippaasti joka päivä. Ruoaksi mummo keittää potut ja kaikki syö yhtäaikaa pöydän ääressä. Jälkiruoaksi vaikka marjarahkaa. Karkkia voi syödä maltilla talviloman kunniaksi. Ruutu-aikaa on rajoitettu kaikilla, myös mummulla. Nukkumaanmenoaika on kymppiuutisten jälkeen ja aamulla noustaan hyvin levänneenä ihmisten aikaan ylös. 😂😂😂

👍👍👍👍👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

TM saa nauttia elämästä ja omasta hemmottelusta 🙂hän hoitaa isoa pesuetta ja pitää huoli kaikki mummot ja papat tykkää.hän on lämmin isoäiti ja tykkää ottaa lapsia .menkää te jokainen vaikka tukkijoelle rehkii ei ne työt lopu koskaan .stressi vaan voi tappaa liikaa työnarkomaaneja.hän saa elää ja miten itse tykkää 🤗❤

• Anonyymi
        UUSI

Niiiin ottaa kaikki mallia miten otetaan rennosti joka päivä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niiiin ottaa kaikki mallia miten otetaan rennosti joka päivä.

Etenkin rennosti jokapäivä.Ei huolenhäivää kun sossumaksaa elättämisen😉Ensiviikolla taas podetaan masista kun lapset lähtee.On se herttanen mummeli😌

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      306
      2700
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      51
      2565
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      121
      1700
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1390
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1245
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1211
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1070
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70