Sanna Marin kävi tyttöjen kanssa iltaa viettämässä ja siitä nousi hirveä kohu. Mutta sitten kun Hakkarainen, Peltokangas, Mäkelä, Immonen tai Vornanen kännää, sitä halutaan hyssytellä.
Miksi persut kännäävät niin paljon?
Miksi persu kännää?
25
282
Vastaukset
- Anonyymi
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Persut ovat alkoholin suurkuluttajia koska kukapa kehtaa selvin päin persuilla.
- Anonyymi
"Minä duurissa juon, minä mollissa juon, minä alkomahollissa juon........!
https://www.youtube.com/watch?v=mkjtLeITO_s - Anonyymi
Aivan.
Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää?No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.
Raskas öyhöttäminen vaatii raskaat huvit. Siksi persu ryyppää ja immostelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää?Jaa,a...Varmaan samasta syystä kuin vihreät, vassarit. kokoomuslaiset. demarit, kepulaiset jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.
Vai on se persuna eläminen vaikeaa sanoo tyyppi joka itkee persujen perään elämää hallitsevana pakkomielteenä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus? 😁😁😁
- Anonyymi
Persu kännää, koska romahtanut kannatus vituttaa.
- Anonyymi
Miksi persuja vtuttaisi kannatuslasku minkä tiesivät tulevan alas kun hyppäävät Orpon leikkurihallitukseen? Joka oli ainoa hallitus mihin PS yleensä pääsi ja missä se sai lähes kaikki haluamansa mamupolitiikan kiristykset kirjatuksi hallitusohjelmaan. Joista ensimmäistäkään eivät läpi saisi oppositiossa vaikka kannatus olisi siellä 30%. Se idioottimaisin asia kannatusprosenttibongareissa ettei ymmärrys riitä siihen, ettei sillä tapauskohtaisesti ole vtunkaan merkitystä isossa kuvassa. Esim. kepujen saadessa syvimmässä suossaan mitä kannatukseen tulee suurimman kärkihankkeensa läpi ja mitä Soini aikaiseksi sai jytkyillään? Ei edes hikistä huvikuunariveroaan..
- Anonyymi
Alkoholisti ei voi olla juomatta.
- Anonyymi
Etkä sinä ap kykene olemaan viittä minuuttia ilman että itkisit somessa persujen perään.
- Anonyymi
Kyllä voi,mutta jos maistaa edes vähän alkoholia niin se on menoa sitten
- Anonyymi
Tai oikeastaan, miksi persuissa on niin paljon kännääjiä?
- Anonyymi
Soinin peruja joka haali kaikenmaailman sisulaiset ja ojan pohjalle sammuneet Hakkaraiset puolueeseensa ääniä itselleen tuomaan. Joille käänsi selkänsä sillä samalla sekunnilla kun näillä "kansan äänillä" salkun sai lopun ollessa historiaa..
- Anonyymi
Avaatko hiukan lantaloordi ap ovatko herrat Hakkarainen, Peltokangas, Mäkelä, Immonen tai Vornanen kännäilleet pääministerin asemassa Marinin tavalla?
- Anonyymi
Ei noista mainitsemistasi öyhöttäjistä yksikään ole ollut pääministerin asemassa, eikä tule koskaan olemaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noista mainitsemistasi öyhöttäjistä yksikään ole ollut pääministerin asemassa, eikä tule koskaan olemaankaan.
Miksi ns. rivikansanedustajien kännäämisestä sitten pitäisi nousta samanlainen kohu kuin huomattavasti korkeammassa poliittisessa asemassa olevan pääministerin kännäämisestä?
Osaatko kertoa lantaloordi joka taas "unohdit" nikkisi jonnekkin?😏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ns. rivikansanedustajien kännäämisestä sitten pitäisi nousta samanlainen kohu kuin huomattavasti korkeammassa poliittisessa asemassa olevan pääministerin kännäämisestä?
Osaatko kertoa lantaloordi joka taas "unohdit" nikkisi jonnekkin?😏Saitko jauhot suuhusi lantaloordi kun noin hiljenit saadessasi vastauksen esittämääsi kysymykseen ;DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko jauhot suuhusi lantaloordi kun noin hiljenit saadessasi vastauksen esittämääsi kysymykseen ;DDD
Samalla tavalla kuin persuhomo on persujen silmissä pyhä homo - kaiken arvostelun yläpuolella, on myös persujuoppo persu-uskovaisten keskuudessa pyhimys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla kuin persuhomo on persujen silmissä pyhä homo - kaiken arvostelun yläpuolella, on myös persujuoppo persu-uskovaisten keskuudessa pyhimys.
Kyllä se pyhä homo olet sinä ap joka mieltymystäsi miehiin esille tuot 24/7?
- Anonyymi
Sanna imuroi jauhoja nenäänsä myöskin niin siitä se kohu tuli
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Persu kännää, eli tekee sitä mitä parhaiten osaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076