Sanna Marin kävi tyttöjen kanssa iltaa viettämässä ja siitä nousi hirveä kohu. Mutta sitten kun Hakkarainen, Peltokangas, Mäkelä, Immonen tai Vornanen kännää, sitä halutaan hyssytellä.
Miksi persut kännäävät niin paljon?
Miksi persu kännää?
7
101
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- AnonyymiUUSI
Persut ovat alkoholin suurkuluttajia koska kukapa kehtaa selvin päin persuilla.
- AnonyymiUUSI
"Minä duurissa juon, minä mollissa juon, minä alkomahollissa juon........!
https://www.youtube.com/watch?v=mkjtLeITO_s - AnonyymiUUSI
Aivan.
Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää?No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.
Raskas öyhöttäminen vaatii raskaat huvit. Siksi persu ryyppää ja immostelee.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882