Miksi persu kännää?

Sanna Marin kävi tyttöjen kanssa iltaa viettämässä ja siitä nousi hirveä kohu. Mutta sitten kun Hakkarainen, Peltokangas, Mäkelä, Immonen tai Vornanen kännää, sitä halutaan hyssytellä.

Miksi persut kännäävät niin paljon?

25

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

      • Anonyymi

        Persut ovat alkoholin suurkuluttajia koska kukapa kehtaa selvin päin persuilla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aivan.

        Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan.

        Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää?

        No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.

        Raskas öyhöttäminen vaatii raskaat huvit. Siksi persu ryyppää ja immostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan.

        Mutta miten sitten itse aloituksen kysymys, miksi persu kännää?

        Jaa,a...Varmaan samasta syystä kuin vihreät, vassarit. kokoomuslaiset. demarit, kepulaiset jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi kun persuna eläminen on niin vaikeaa, eikä kukaan ymmärrä sitä miten vaikeaa se oikeasti onkaan.

        Vai on se persuna eläminen vaikeaa sanoo tyyppi joka itkee persujen perään elämää hallitsevana pakkomielteenä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus? 😁😁😁


    • Anonyymi

      Persu kännää, koska romahtanut kannatus vituttaa.

      • Anonyymi

        Miksi persuja vtuttaisi kannatuslasku minkä tiesivät tulevan alas kun hyppäävät Orpon leikkurihallitukseen? Joka oli ainoa hallitus mihin PS yleensä pääsi ja missä se sai lähes kaikki haluamansa mamupolitiikan kiristykset kirjatuksi hallitusohjelmaan. Joista ensimmäistäkään eivät läpi saisi oppositiossa vaikka kannatus olisi siellä 30%. Se idioottimaisin asia kannatusprosenttibongareissa ettei ymmärrys riitä siihen, ettei sillä tapauskohtaisesti ole vtunkaan merkitystä isossa kuvassa. Esim. kepujen saadessa syvimmässä suossaan mitä kannatukseen tulee suurimman kärkihankkeensa läpi ja mitä Soini aikaiseksi sai jytkyillään? Ei edes hikistä huvikuunariveroaan..


    • Anonyymi

      Alkoholisti ei voi olla juomatta.

      • Anonyymi

        Etkä sinä ap kykene olemaan viittä minuuttia ilman että itkisit somessa persujen perään.


      • Anonyymi

        Kyllä voi,mutta jos maistaa edes vähän alkoholia niin se on menoa sitten


    • Anonyymi

      Tai oikeastaan, miksi persuissa on niin paljon kännääjiä?

      • Anonyymi

        Soinin peruja joka haali kaikenmaailman sisulaiset ja ojan pohjalle sammuneet Hakkaraiset puolueeseensa ääniä itselleen tuomaan. Joille käänsi selkänsä sillä samalla sekunnilla kun näillä "kansan äänillä" salkun sai lopun ollessa historiaa..


    • Anonyymi

      Avaatko hiukan lantaloordi ap ovatko herrat Hakkarainen, Peltokangas, Mäkelä, Immonen tai Vornanen kännäilleet pääministerin asemassa Marinin tavalla?

      • Anonyymi

        Ei noista mainitsemistasi öyhöttäjistä yksikään ole ollut pääministerin asemassa, eikä tule koskaan olemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noista mainitsemistasi öyhöttäjistä yksikään ole ollut pääministerin asemassa, eikä tule koskaan olemaankaan.

        Miksi ns. rivikansanedustajien kännäämisestä sitten pitäisi nousta samanlainen kohu kuin huomattavasti korkeammassa poliittisessa asemassa olevan pääministerin kännäämisestä?

        Osaatko kertoa lantaloordi joka taas "unohdit" nikkisi jonnekkin?😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ns. rivikansanedustajien kännäämisestä sitten pitäisi nousta samanlainen kohu kuin huomattavasti korkeammassa poliittisessa asemassa olevan pääministerin kännäämisestä?

        Osaatko kertoa lantaloordi joka taas "unohdit" nikkisi jonnekkin?😏

        Saitko jauhot suuhusi lantaloordi kun noin hiljenit saadessasi vastauksen esittämääsi kysymykseen ;DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko jauhot suuhusi lantaloordi kun noin hiljenit saadessasi vastauksen esittämääsi kysymykseen ;DDD

        Samalla tavalla kuin persuhomo on persujen silmissä pyhä homo - kaiken arvostelun yläpuolella, on myös persujuoppo persu-uskovaisten keskuudessa pyhimys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla kuin persuhomo on persujen silmissä pyhä homo - kaiken arvostelun yläpuolella, on myös persujuoppo persu-uskovaisten keskuudessa pyhimys.

        Kyllä se pyhä homo olet sinä ap joka mieltymystäsi miehiin esille tuot 24/7?


    • Anonyymi

      Sanna imuroi jauhoja nenäänsä myöskin niin siitä se kohu tuli

      • Anonyymi

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Persu kännää, eli tekee sitä mitä parhaiten osaa.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe