Riittäkö asiakkaita, ainakin ravintolat ja kauoat valittelee lamaa
Miten se on noin yleensä
Onko raha liikkeellä
Miten bisnes sujuu
14
396
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti pyöriin piha tyhjä asukkaista
Anselmi käsityöläinen - Anonyymi
Hyvin sujuu pisniksit. Eilen kävi aamupäivällä yksi asiakas. Tosin iltapäivällä oli hieman hiljaisempaa.
- Anonyymi
Hyvin rullaa. T. sähköyhtiö
- Anonyymi
Hyvin eulaa saatiin yritystukee ikmaseksi 20 miljoonaa tänäkin buonna
UPM - Anonyymi
Ennen kävin baarissa ja pubeissa ja syömässä lounaita viikolla
Nyt ei enää varaa kun urponen nosti kaikki maksut - Anonyymi
Eräs myyrmökelöinen ravintoloitaijakin itkee joka päivä kun ei kannata pitää tavintolaa ja kuiten hällä kalja makaaa8e 0,4 l. Aikas dyyritä,en enää mee
- Anonyymi
Kallista kpyhöllä eikkaalle halpaa
- Anonyymi
Saattohoitakaa firmanne ja rahat jää kaikki teille, velat menee saattohoitajalle.
Googlaa yrityksen saattohoito - Anonyymi
Valtio antaa kymmeniä miljoonia viljelijöille, jotka eivät tuota ruokaa – ”Eihän se ihan reilua ole”, sanoo yrittäjä
Ruokaa tuottavilla viljelijöillä voi olla pulaa pelloista, samaan aikaan ruokaa tuottamattomat tilat saavat maataloustukea pelloilleen. - Anonyymi
>>Saattohoitakaa firmanne ja rahat jää kaikki teille, velat menee saattohoitajalle.
Kyllä ne firman velat jäävät edelleen velan takaajana toimineen tahon kontolle.
Perinteisimmässä ja surkeimmassa tilanteessa henkilötakaajana on yrittäjä itse, oma asunto panttina + läheisimpiä sukulaisia. - Anonyymi
Asiakkailta rahat loppu
- Anonyymi
Hiljaista on jokapuolella. Kaikki tutut yrittäjät alaan katsomatta valittelee että kassa on kuiva ja asiakkaita ei missään. Velattomat vielä sitkuttelee. Juuri eilen päätin oman toiminnan lopettelusta toistaiseksi.
- Anonyymi
Kokoomus ja urpo ja satonen purra ja perseet keränneet kansan rahat pois
Ei eiitä mun rahat enää torimummoille eikö nappikauppiaalle ei pob iin ei lounalle ei wi ei minnekkään kuin sähkölaskuun ja veeoihin joille ei katetta - Anonyymi
📍📍📍📍📍📍📍📍📍📍
Älkää täällä valittako kaikesta
Nauttikaa kokoomuspolitiikasta
Kun ootte heitä äänestäneet
Ja kiittäkää mtv 3 n pissiksiä kun ovat teitä auttaneet äänestämään urpoja
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558