Nyt se on kuin epädemokraattiset mediat, jopa hännystelee niitä !?
Jos Yle aloittaisi lähettää puolueettomia uutisia,vois nousta nousukiitoon !?
7
176
Vastaukset
- Anonyymi
- YLE - On - SDP:n Sosialistien ja LaitaVasemmiston ja MyrkynVihreiden -
_________________ PUNIKKI-Kommunistien -
_________________ Yhteinen - ÄÄNI-TORVI - !
_________________ T O S I - O N - !- Anonyymi
ÄLÄ VIITSI ÖYHÖTTÄÄ MOKOMA PERSU!
SDP EI ole mikään kommunistien puolue eikä kommunisteja ole Suomessa kuin kahden käden sormilla laskettavaksi!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ VIITSI ÖYHÖTTÄÄ MOKOMA PERSU!
SDP EI ole mikään kommunistien puolue eikä kommunisteja ole Suomessa kuin kahden käden sormilla laskettavaksi!!Etkä vieläkään osaa kommentoida yhtäkään mielipidettä ilman, "mutta kun persu" kommenttia. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä vieläkään osaa kommentoida yhtäkään mielipidettä ilman, "mutta kun persu" kommenttia. 😂
Ja etkö sinä voisi pysyä poissa täältä kun et osaa itse muuta kommentoida?? KAIKKI tietää miten te persut vihaatte Yleä ja SDP:tä!! Siksi kommentoin tuolla tavalla!
- Anonyymi
Mikä on mielestäsi puolueeton uutinen? Sekö että Venäjä on ansainnut sotia Ukrainaa vastaan ja venäjälle kuuluu kaikki kunnia kaikesta hyvästä??? Salli minun nauraa sinulle, mokoma venäläinen!
- Anonyymi
Miedän Rysien mielestä ?! ainao iokea puolueeEton metia On ?! Venjän ja Putöerin metiat !?
- Anonyymi
YLE: avoimuus, tasapuolisuus, laadukkuus. Tätä pitää vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282681- 1342442
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521327Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049