Kun joku ja yleensä yksi ainoa pahoitta mielensä, vaikka Afrikan tähti pelistä, Lappisanan käytöstä, Suvivirren laulamisesta, Jeesuksen mainitsemisesta jne. tämä yksi yleensä vasuri kieltää perinteiden vaalimisen 5 miljoonalta. Ei kai näin nyt voi olla. Hänen joka ei siedä suomalaisten kutsua Lappia Lapiksi ja lappalaisia lappalaisiksi, tai edes tehdä Lapin aiheisia taideteoksia, pitäisi itse kieltäytyä puhumasta ja omimasta suomenkieltä ja käyttää sitä. Hän voi tästä edes kirjoitella saameksi. Sen joka ei siedä kuulla sanaa ”jeesus”, voi ihan hyvin sulkea korvansa ja huutaa vaikka allahia tai itse perkelettä, mutta ei hän voi kristillisessä valtiossa kieltää suvivirttä tai rukouksia. Se typerys, joka näkee Afrikan tähti pelissä rasismia, näkee sitä joka paikassa paitsi itsessään. Hänen vihansa vuoksiko suomalaisten jopa kansallispeliksi noussut harmiton peli pitäisi muka kieltää. Ei pidä.
Näiden omien ongelmiensa painivien mikrofasistien vaatimuksilla on pyyhittävä pölyt ja todettava, että sellaista se elämä on kuplan ulkopuolella. Tule sinne ja elä, alä vikise kuin vasurisosialisti.
Mikrodiktaturismi ei kuulu demokratiaan.
Hallitus hei: Suomen valtaapitävät ja median hysteriainut mikrodiktaturismi on kitkettävä.
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen todella traumatisoitunut Lenin museosta Tampereella. Se pitää lakkauttaa välittömästi. Se on diktatuurin, alistamisen, terrorismin ja sorron monumentti. Siitä ei kuulu puhua sen enempää kuin natsismista. Jos hakaristi ja sen esittäminen on rikos, miksi vähemmistökansojen orjuuttaminen, tappaminen ja eliminointi ei ole kielletty?
Nyt on aika hävittää kommunismin ja NL vasurien monumentit maan tasalle. On suorastaan häpeä, että tuolista täysin diktatuurista muistoa vaalitaan.
Lenin ansaitsee kunnian Suomen itsenäisyyden puolustajana, mutta ei aatteittensa vuoksi niin kuin Lenin museossa esitetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748