Mies tunkeutui lauantaina iltapäivällä naisten pukuhuoneeseen Salon uimahallissa. Poliisin mukaan mies oli läpsinyt nuorta tyttöä sekä aikuista naista takapuolelle ...
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010973149.html
Oliko kyseessä "salolaismies" vai joku kantispervoilija?
Salon uimahallissa
4
1422
Vastaukset 4
- Anonyymi
Onko kenties eläimiinsekaantuja siirtynyt uimahalliin kalastelemaan?
- Anonyymi
Onhan noita ollut Salossa ennenkin muutamia. Muistan omasta nuoruudestakin pari aikuista ukkoa, joita piti aina vältellä kaupungilla. Mietinkin, että jos tämä olisi sattunut 90-luvulla, niin mitenköhän tapahtuneesta olisi uutisoitu vai olisiko uutisoitu lainkaan... hyssytelty vaan. Hyvä, että nyt uutisoidaan ja puhutaan!
- Anonyymi
Hörhöt ja ahdistelijat pitää saada kuriin. Kaikille ihmisille pitää antaa oma rauhansa olla. Uimahallin täytyy olla turvallinen paikka kaikille. Hörhöt ja ahdistelijät eivät kuulu sinne.
Linnakundeja ei pitäisi sijoittaa asumaan tavallisten ihmisten joukkoon, Linnakundi on aina arvaamaton, vaikka olisikin viettanyt kunnollista elämää linnasta päästyään, Riski ajautua uudelleen rikoksen tielle on liian suuri. Kukaan ei tykkää rikollisista naapurinaan. - Anonyymi
Linnassa lusitaan monesta syystä. Useimmat ovat ihan tavallista väkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550