Hei, ostin auton ja moottori oli hiljainen. Tyhjäkäynnin ääntä ei kuulunut sisälle. Huoltokirja puutteellinen niin sovittiin myyjäliikkeen piikkiin öljynvaihto.
Öljynvaihdon jälkeen moottorin ääni voimistui huomattavasti. Kuuluu selvästi sisälle. Ei suoranaisesti kuulosta vialliselta, mutta mikä voimisti ääntä? huolto sanoo käyttäneensä oikeaa öljyä (mobil joku)
i40 1.6gdi 1.6
5
348
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä oli joskus kyseinen auto ja ainakin hyundain omassa huollossa käytettiin castrolin öljyä. Olikohan 5w30 ja piti olla suorasuihkutuksen takia jotain vähätuhkaista. Ihan samaa öljyä en silloin löytänyt kaupasta mutta ostin varoiksi litran purkin takakonttiin joka oli castrolin start/stop öljyä. Tästä nyt muutama vuosi niin tarkasti en enää muista öljyn tarkkaa nimeä/tyyppiä.
- Anonyymi
Kiitos, oon viemässä merkkihuolto on tsekattavaksi. Auto alkoi myös täristää, aiemmin parkkikiekko oli rauhassa ovilokerossa, huollon jälkeen semmonen pikku tärinä saa sen räpättään laitaa vasten.
- Anonyymi
Motti sökö
- Anonyymi
Gdi ja yleensä tsi ja muut on siis suorasuihkutuksella; ja yleensä menevät tukkoon helposti ja puhdistetaan pähkinäpuhaltimella voi kyllä heittää tankkiin suutimien puhdistus ainetta auttaa vähän puhdistamman palotilaa i,,,,,,,,,,,,ex asentaja
- Anonyymi
GDI koneet ovat kyllä huono keksintö. Harmi sikäli koska osa noista Kia ja Hyundai mailleista joihin noita on tuupattu ovat muuten ihan OK autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683