En voinut vielä lähteä ylös kun on niin paha olla tästä kaikesta. Haluan pyytää anteeksi maailman tärkeimmältä ihmiseltä joka kirjoittelee palstalle. Meillä on ollut mukavia hetkiä täällä mutta hän ei halunnut enempää. Samaan aikaan tapahtumia oli reaalissa ja tunteet ristiriitaisia kun kaipasin molempia. Kävin palstalla lopuksi enää siksi että olisin halunnut tietää mitä kaivattuni täällä tuntee mua kohtaan ja kirjoitinkin jossain että voisin jopa jättää IRL:ssä olevan miehen. Mutta en saanut enää vastausta palstalta joten käsitin että tunne oli yksipuolinen 😔
Pyydän anteeksi jos olen loukannut
39
891
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan pyytää anteeksi jos jollain lailla olen loukannut
Tunteet on edelleen mitä on, niitä ei voi kieltää. Joskus kirjoitin palstalle oikeen elämän kaivatusta että jos häntä en saa niin voin kai salaa ja hiljaa rakastaa. Nyt kysyn saman pohjoisen mieheltä että saan kai sua salaa ja hiljaa rakastaa ilman että kukaan muu sitä tietää❤️Itken täällä
Sun Verkku
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Pyyhi kyyneleesi. Rakkaus on ilo jota ihminen voi tuntea. Voi rakastaa kaikesta huolimatta mitä tuntee rakastavansa. Saako sille vastakaikua on tavallaan yhtentekevää. On vain sinä ja tunteesi. Mielikuvituksesi ja oma olosi. Sillä jaksaa vaikka mitä! Ole vaan sisäisesti rakastava. Se on hieno piirre ja ei siinä ole itkulle sijaa paitsi onnellisen itkua.
Jumala on rakkaus ja elämän lähde. Hän pitää meistä huolta vaikeinakin aikoina. Luota Jumalaan ja rakkauteen. Rakkauden käsky on suurin. Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhi kyyneleesi. Rakkaus on ilo jota ihminen voi tuntea. Voi rakastaa kaikesta huolimatta mitä tuntee rakastavansa. Saako sille vastakaikua on tavallaan yhtentekevää. On vain sinä ja tunteesi. Mielikuvituksesi ja oma olosi. Sillä jaksaa vaikka mitä! Ole vaan sisäisesti rakastava. Se on hieno piirre ja ei siinä ole itkulle sijaa paitsi onnellisen itkua.
Jumala on rakkaus ja elämän lähde. Hän pitää meistä huolta vaikeinakin aikoina. Luota Jumalaan ja rakkauteen. Rakkauden käsky on suurin. Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi.Tiedän. Äiti pojasta pappi toivoi…
Mun pojasta tulee oikeasti pappi. Opiskelee Helsingissä
Siksi olen rehellinen, rehellinen toisille, itselle
Ja rehellisyys koitui täälläkin mun turmioksi 😔Halusin vaan rakastaa❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on rakkaus ja elämän lähde. Hän pitää meistä huolta vaikeinakin aikoina. Luota Jumalaan ja rakkauteen. Rakkauden käsky on suurin. Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi.Mun kyyneleet ei kuivu ikinä tämän takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Äiti pojasta pappi toivoi…
Mun pojasta tulee oikeasti pappi. Opiskelee Helsingissä
Siksi olen rehellinen, rehellinen toisille, itselle
Ja rehellisyys koitui täälläkin mun turmioksi 😔Halusin vaan rakastaa❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Nice story bro!
- Anonyymi
Haters gonna hate. Tiesin että pohjoisen mies vihaat mua ja oot aina vihannut. Olisit vain heti sen sanonut. Nyt häippäsen o/
The end
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Pohjoisen mies ei tiedä mitä miettii koska hän on elämässä vaan juoksulenkillä. Ole onnellinen omassa elämässäsi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoisen mies ei tiedä mitä miettii koska hän on elämässä vaan juoksulenkillä. Ole onnellinen omassa elämässäsi!!!
En ole ikinä enää onnellinen
Voi olla että Niko ei tuo sitä onnea mitä kaipaan.
Ei voi tietää. Mustasukkaisuus ja alkoholi. Onko hyvä yhdistelmä? - Anonyymi
Ja montako ruumista on Suomessa tullut tuon takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä enää onnellinen
Voi olla että Niko ei tuo sitä onnea mitä kaipaan.
Ei voi tietää. Mustasukkaisuus ja alkoholi. Onko hyvä yhdistelmä?Ei se ole hyvä yhdistelmä ollenkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja montako ruumista on Suomessa tullut tuon takia?
Joudun selittelemään syitä miksi en halua olla kokoajan viekussa kun varoituskellot soi koko ajan. Nyt kun täälläkin tällainen huoli ja onnettomuus niin laitoin viestin että olen omas himas tänään. Saa miettimisaikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin jakaa elämäni sun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin jakaa elämäni sun kanssa.
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kuinka määritellään muka maailman tärkein ihminen jollekin voi olla tärkeä mutta ei se siltikään tee kenestäkään maailman tärkeintä kuin korkeintaan sille jolle on tärkeä kukaan meistä ei ole korvaamaton paitsi vanhempi lapselleen ja lapsi vanhemmalleen vsikka lapsia olisi kuinka monta tahansa on jokainen heistä vanhemmalleen erityinen siitä yksinkertaisesta syystä että jokainen heistä on yksilö
- Anonyymi
Maailman tärkein on se joka merkitsee eniten❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman tärkein on se joka merkitsee eniten❤️
Sä merkitset mulle eniten maailmassa. Oot rakas!😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä merkitset mulle eniten maailmassa. Oot rakas!😍
Niin sinäkin mulle ❤️🤗en koskaan ole tuntenut näin mitä nyt olen jonkun aikaa tuntenut ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin mulle ❤️🤗en koskaan ole tuntenut näin mitä nyt olen jonkun aikaa tuntenut ❤️
Hyvää yötä rakkaani ❤️
🚬👩🏻🦳näen unta susta ja meistä
Kauneinta maailmassa on rakkaus
Täydellisessä maailmassa joka ilta alkaisi hyvää yötä halailemalla kanssasi ja jokainen päivä alkaisi teiltä hyvää huomenta suudelmalla ❤️
- Anonyymi
Pohjoisen miehellä ei vain ollut tunteita mua kohtaan. En tiennyt aina missä hän kirjoittelee ja laitoin ja vastailin varmaan väärille täällä. Eikä hän halunnut kertoa itsestään mitään niin eiköhän se kerro jo paljon kuinka vähän välitti
- Anonyymi
Hyvää yötä kaikille ja voikaa hyvin ❤️oli ihana kirjoitella tänne ja vaihtaa ajatuksia
Kaikkea hyvää elämässänne 🤗❤️
🚬👩🏻🦳 toivottaa röökimuija Veronika, Verkku
Ja nämä kaks hassua 🥸🤓- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Miten voit edes olla sen miehen kanssa jos sulla on tunteita toista kohtaan :(
- Anonyymi
Pystyyhän miehetkin olemaan esim.vaimonsa kanssa,vaikka niillä on tunteita toista naista kohtaan/sivusta
- Anonyymi
Itsensä täytyy laittaa ykköseksi. Muuten olet heikoilla ja tämä on yksinkertaisesti totuus. Jos et rakasta itseäsi ensin, ei sinulla riitä voimat kovin pitkään.
- Anonyymi
Tämä on totta. Ja se koskee sekä miehiä että naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Ja se koskee sekä miehiä että naisia.
Tottakai molempia sukupuolia. Jos jokainen rakastaisi ensin itseään, ei maailmassa olisi konflikteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai molempia sukupuolia. Jos jokainen rakastaisi ensin itseään, ei maailmassa olisi konflikteja.
rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi .
Tämä pitää sisällään tärkeän järjestyksen. Jos tämä toimisi oikeasti irl niin maailman diktaattoritkin ymmärtäisivät enempi kuin nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi .
Tämä pitää sisällään tärkeän järjestyksen. Jos tämä toimisi oikeasti irl niin maailman diktaattoritkin ymmärtäisivät enempi kuin nyt.Jokainen voi omalta kohdaltaan lähteä toteuttamaan sitä. Sillä on suuri merkitys, miten ihan yksilötasolla kohtelemme lähimmäisiämme. Rakkauden energia on voimakkain energia.
- Anonyymi
Ei ole mitään anteeksi annattavaa.
- Anonyymi
Muistoksi otin tämän ❤️
- Anonyymi
Niin otit se on sinulla ikuisesti mies❤️.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin otit se on sinulla ikuisesti mies❤️.
Naiselta.Mä siis Verkku laitoin tämän tänne. 😂
- Anonyymi
Nostan tänän siksi ylös kun tähän tiivistyy kaikki❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️🫂🫂🫂
- Anonyymi
Ei ole mitään anteeksipyydettävää❤️❤️❤️
- Anonyymi
Onko ollut ikävä? ❤️
- Anonyymi
Tietäisitpä vaan❤️😔yrittäny hukuttaa ikävää johonkin tekemiseen. Flunssan takia ei pääse edes lenkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisitpä vaan❤️😔yrittäny hukuttaa ikävää johonkin tekemiseen. Flunssan takia ei pääse edes lenkille.
Pikaista paranemista ❤️
🫂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859