Miten on, hoitaako taloyhtiö antennijärjestelmät niin, että vanhat tv:t toimii. Mulle riittäs ihan hyvin vanha systeemi.
Pitääkö kerrostaloissa (yhteisantennijärjestelmä) uusia tv-vastaanotin
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Viittaatko SD-lähetysten päättymiseen tänä vuonna? Jos TV:si on niin vanha, että sillä onnistuu vain SD-lähetysten katsominen, niin muutos tarkoittaa että sinun on hommattava uudempi HD-kelpoinen TV tai digiboksi.
- Anonyymi
Eli taloyhtiön antennijärjestelmä ei siis muuta lähetystä vanhalle tv:lle sopivaksi , näin ymmärsin.
Entäs sitten niin, että jos laittaa väliin modernin digiboksin niin näkyykö kuva sitten tuosta vanhasta (sd ) telkkarista ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli taloyhtiön antennijärjestelmä ei siis muuta lähetystä vanhalle tv:lle sopivaksi , näin ymmärsin.
Entäs sitten niin, että jos laittaa väliin modernin digiboksin niin näkyykö kuva sitten tuosta vanhasta (sd ) telkkarista ?Niinhän tuossa sanottiin.
- Anonyymi
Kaapelitalouksissa on jo aikoja sitten siirrytty HD-lähetyksiin. Jos on yhteisantennijärjestelmä, telkkari varmaan pitää päivittää.
- Anonyymi
Antennit vaan välittää sen signaalin, ei ne piittaa siitä onko tv-kanavan lähetys HD:ta vaiko ei. Joten sun pitää uusia joko telkkari tai digiboksi HD-kauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112383- 1691557
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721169Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81146- 661095
- 35956