Aina siinä tulee se että lesbo yrittää saada heteronaisen suhteeseen kanssaan. Ellei se onnistu niin ainakin hajottamaan heteronaisen liiton.
Lesbo ei voi olla ystävä heteronaisen kanssa
Anonyymi-ap
6
524
Vastaukset
- Anonyymi
Jahas. Mulla on siis mun heteronaiskiintiöni käännyttämättä kun ei ole koskaan käynyt mielessäkään sekaantua ystäviini tai heidän suhteisiinsa. Pitääpä aloittaa heti huomenna.
- Anonyymi
Miehenä mulla on monta ihan hyvää homo ystävää . Sanon kyllä heti aluksi etten ole niitä miehiä ja turpaan tulee heti jos jotain aiot . No problem .
- Anonyymi
Eli lyöt "hyviä ystäviäsi"?
- Anonyymi
Kyl heteron voi lesboiluun käännyttää.
- Anonyymi
LesboiIu on aika aika ihnuks.
- Anonyymi
Niinkö sinun vaimollesi kävi, Pentti?
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956