https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/d1309463-d04e-45d8-be36-a969462dc691
"Mekaanikot paljastavat, mitkä autot luultavimmin kestävät jopa 800 000 kilometriä"
"”Toyota”
Videon sisältö on varsin pelkistetty. Se sisältää käytännössä vain vastaukset lyhyeen ja yksinkertaiseen kysymykseen.
– Toyota, toteaa ensimmäisenä vastaava mekaanikko, kun häneltä kysytään, mikä automerkki todennäköisimmin saavuttaisi puolen miljoonan mailin rajapyykin.
– Jos jollakin olisi mahdollisuus, se olisi Toyota, vastaa seuraava.
Kolmannen vastaajan vastaus on jo hieman pidempi, mutta sama automerkki sielläkin nousee esiin.
– Rehellisesti sanottuna, melko monia eri merkkejä ja malleja, mutta useimmin näen Hondan tai Toyotan.
Luotettavan maineessa
Suomessa Toyotan maine luotettavana automerkkinä on varmasti näkynyt sen vuodesta toiseen jatkuvana suosiona.
Iltalehti ja Nettiauto kysyivät suomalaisilta vuonna 2022, mitä automerkkiä kuvaa parhaiten sana luotettava.
Tulokset olivat murskaavia.
Lähes joka kolmas vastasi Toyota. Toiselle sijalle yltänyt Mercedes-Benz sai alle puolet Toyotan äänimäärästä."
Totuus julki taas vaihteeksi, tämäkös dacisteja viiksettää!
12
230
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota on hyvä mutta Dacia vielä parempi. On vakiona Rombat akku ja kiinarenkulit. Vielä kun hankkii karvaiset nopat niin avot
- Anonyymi
Meillä on Duster hyvin toimivalla Rombat akulla. Mitään kiinarenkuleita eikä karvanoppia ei ole, eikä tule. Kolme Toyota merkkistäkin on joskus ollut ruostumassa. Ei huonoja, mutta ei myöskään muita parempia.
- Anonyymi
Karvaiset sanonko mitkä. Keikkuu ja heiluu kuskin tahdissa Daciassa
- Anonyymi
Kummasti dacistit hiljenivät toyotan kehnoudesta kun laitettaan mekaanikkojen mietteitä.
- Anonyymi
Vaikka Dacialla ajankin, en väitä Toyotan olevan kehno. Minulla on paljon kokemusta autoista kymmenien vuosien ajalta.
- Anonyymi
Miksi Trumppppia ei kuljeteta LUOTETTAVALLA Toyotalla?
- Anonyymi
Tojo ei ole rikkaiden auton maineessa. Pressalle pitää olla status auto, meikälle kelpaa ihan perus luotettava tojo. Dacia sen sijaan ei kelpaa kenellekään paitsi hulluille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo ei ole rikkaiden auton maineessa. Pressalle pitää olla status auto, meikälle kelpaa ihan perus luotettava tojo. Dacia sen sijaan ei kelpaa kenellekään paitsi hulluille.
Jos joku tarjoaisi minulle kyytiä Toyotallaan niin en kyllä uskaltaisi nousta kyytiin luettuani täällä toyotistien ajatuksia. Kyllä eivät ole mieleltään terveitä he.
- Anonyymi
Erehdyt kyllä,ei viiksetä vähääkään sinun Toyota intoilusi !!
- Anonyymi
Minäkään en mistään Toyota intoilusta perusta. Vain aageen tuotteita talliin. Toistan vain Gyntherin kasaamia autoja ajoon.
- AnonyymiUUSI
Sen jälkeen kun Justuksen Logani on poistettu liikenteestä niin monen Toyotan korit ovat tuossa 500000km paikkeilla pelkkää multaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t288195Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357331Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053630V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!673430Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6043114- 772918
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382618- 342504
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321983- 331534