Hei, tein Fb sivuilla kehon ikä testin.
Vastaus tuli seuraavana päivänä. Useita linkkejä erilaisista terveysjutuista, kirjoista. Ruokavalioista sekä lasku. Omin ymmälläni en nähnyt testiä tehdessäni missään tietoa maksuista. Laitoin sivulle viestiä, etten ymmärtänyt testin olevan maksullinen.
Olemme vastaanottaneet tilauksesi osoitteessa terveyselama.com, mikä vahvistaa, että kyseessä on maksullinen palvelu. Tilauksen tekemällä olet hyväksynyt ehdot, joissa kerrotaan hinta, palvelun yksityiskohdat ja peruutusmenettelyt.
Ehtojemme mukaisesti ja ottaen huomioon, että palvelu on jo toimitettu, tilaustasi ei voi peruuttaa, ja se on maksettava ilmoitettuun eräpäivään mennessä.
Ystävällisin terveisin,
terveyselama.com
Mitä nyt teen? En halua maksaa laskua, koska en ole mitään tilannut
Terveisin,
Nainen 66
Kehon ikä testi huijaus.
28
927
Vastaukset
- Anonyymi
Kuluttaja suojaan yhteys. Ja sit poliisille. Säilytä kaikki viestit mitä ne laittaa.
- Anonyymi
Minäkin tein ja saman vastauksen. Siinä testissä oli varmaan se ruksin paikka, että olen yli 16 vuotias. Siitäkö se tulee että olen ymmärtänyt testin olevan maksullinen. En minä ainakaan huomannut sellaista.
Laitoin myös sähköpostia, he laittavat heti perintään jos ei maksa?
Lähettiväthän he sen testin vastaukset ja e-kirjan hyvinvoinnista.. Mitä tässä olis viisainta tehdä?- Anonyymi
Hei, oletko avannut niita linkkejä. Mitä sähköpostissa tuli? Minä en ole uskaltanut edes katsoa.
Täytyy tehdä ilmoitus kuluttajan suojaan ja poliisille. - Anonyymi
Mihin e-mail osoitteeseen laitoit viestiä? Noissa heidän laittamissaan viesteissä on edessä tuo no.reply.
- Anonyymi
Samoin kävi minulle ja laittanut viestiä että perun. Huijari hommaa on tää näköjään. Näytti ettei ole maksullinen se ilmoitus.
- Anonyymi
Tein kuluttaneuvontaan ilmoituksen ja sieltä tuli hyvät ohjeet miten toimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ohjeisti, käskikö maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ohjeisti, käskikö maksaa?
Euroopan kuluttajakeskus on julkaissut toimintaohjeet vastaavaa tapausta koskien, joiden mukaan voitte toimia: https://www.ecc.fi/ajankohtaista/tiedotteet/verkossa-taytettava-2-minuutin-terveystarkastelu-johtaa-yllatyslaskuun/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,mikä on numero kuluttajaneuvontaan ?
- Anonyymi
Minä sorruin samaan. enkä aio maksaa. otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen.
- Anonyymi
Mulla ihan sama. Ekaks laitoin ruksin kohtaan hyväksy, jonka jälkeen oli pienellä ehdot ja hinta.
Yhteydenottohin vastaa automaatti.
Huijausta. - Anonyymi
Mulle kävi samoin, onneksi täältä sai linkin euroopan kuluttaja palveluun.
- Anonyymi
Huijarit eivät varmasti vie asiaa oikeuteen, joten vähimmällä vaivalla pääsee, jos ei tee mitään ja unohtaa koko asian.
- Anonyymi
sama täällä,
- Anonyymi
Hei!
Sama täällä.
Tein testin ja nyt karhutaan. 20/86 euroa.
Koska epäilen, että kyseessä on huijaua ja tilini tyhjentäminen, en aio maksaa laskua! - Anonyymi
Samoin täällä, analyysi ja lasku tuli. Peruin tilaukseni heti, mutta vastaus tuli, ettei muka voi perua, kun analyysi oli jo tehty. Ja alennusta, jos heti maksaa. Kuka muu laskuttaja antaa silti alennusta - ei kukaan. Hah. Lisäksi en ole ikinä saanut laskua, jossa ei näy tilitietoa ja maksun saajaa. Täyttä huiputusta, en myöskään maksa.
- Anonyymi
Mulle kävi sanoin.. eihän tuossa oo edes lakun saajan osoitetta..en maksa poliisille on nyt ilmoitettu
- Anonyymi
Teitkö tästä ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle?
- Anonyymi
Tein
- Anonyymi
samaten tein testin ja lasku tuli. Ilmoitin, etten tilannut mitään ja sitäpaitsi kuluttajalla on kahden viikon peruutusmahdollisuus.
- Anonyymi
Hei,tein saman mokan,en aio maksaa tätä koska on huijaus.Tästä on iso juttu netissä unkarissa tyyppi joka on jutun takana.Tähän on monet ihmiset menneet.Googleta bellard-wep kft sieltä löytyy.Kuluttajasuojavirastoon ilmoitus jos vaativat maksua.
- Anonyymi
Hei, minäkin erehdyin ja uhkailevat ulosotolla. En aio maksaa koska ei ole visaa tms. Miten muilla on käynyt kun ette ole maksaneet?
- Anonyymi
Hei mihin osoitteeseen olette tehneet peuutusilmoituksen? Vortexoin kft sivulla pitäisi olla osoite, mut huonolla kielipäällä ei homma etene.
- Anonyymi
Minä tein peruutuksen laskussa olleen linkin kautta. Oli vaan heidän mukaansa myöhäistä, koska tilaus oli jo lähetetty. Aikaisemmin tulleesa Tilausvahvistuksessa tätä linkkiä ei ollut.
- Anonyymi
Ootteko saaneet jo ilmoituksen, että menee perintään . Minulle tuli viesti että menee lasku nyt perintään. ?
- Anonyymi
Minullekin tuli viesti, että menee perintään! En aio maksaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekin tuli viesti, että menee perintään! En aio maksaa!
Olen ollut yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen. Sieltä neuvottiin ottamaan yhteyttä uudestaan, jos ulkopuoliselta perintätoimistolta tulee yhteyden otto.
- Anonyymi
Joo erehdyin kanssa täyttämään kyselyn,peruin kolmenpäivän päästä,ei kuulemma onnistu kun olivat jo lähettäneet jotain tietoja,,,, aattelin että maksan pois,,,pankki kuitenkin ilmoitti että ei välit'ä maksua kun on liian riskialtis ,,nyt ilmoitti että menee ulosottoon,,,,, no en kyllä kans aio maksaa latiakaan tonne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886