Mieleni jakaantuu kahteen osaan

Anonyymi-ap

Mieleni on alkanut sirpaloituu. Oloni jakautunu kahteen suuntaan ja välillä tuntuu, että se orpuu useampaankin. Oloni keikkuu kahen varrella, johon ees seuroissa käynti ei tehoa. Oon hakenu lohtua ja mielen huojennusta: loppu tulema, kaikki tiet vie ojoon. Siis sivu raiteen. Ahdistus riipii minua kaistaleeksi. Sovintoevankeliumikaan ei ahdistustani poista. Kärsin unettomuudesta. Lääkkeet on unen saamiseen ja sairauteeni, mutta ne ei tehoa. Korkeintaan saa olon pöpperöiseksi. Elän sekoontuneessa tilassa palttiarallaa puolet kuukaudesta.

En tiedä mitä tehdä. Uskokin koetuksella kun lisälle panee ne vainot yms jota joudun kokee. Olen tukkinu pakotiet, laittanut tarvittavat eteeriset öljyt ja suitsukkeet puhdistamaan ja parantamaan tilojen virtauksia. Ei auta. Pelko jäytää. Olenko varmasti oikeassa joukossa? Entä jos tämä joukko onkin väärässä ja toinen suunta oikeassa? Mistä saa selville pelastusvarmuuden, ku maailmantilanne ahdistaa ja ollaan monien suurten kysymysten äärellä? Tiedän, puheeni saattaa kuulostaa hämmentävältä ja oudolta, ku lähipiiriki sulkenut korvansa siltä, mitä mulle kuuluu.. Nää on vain asioita, joista pitää pystyä puhuu. Muuten en saa mielenrauhaa, jos sittenkään….

22

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi

Kyllä muakin ahdistaa, olen vl-uskossa.

• Anonyymi

Unettomuuteen ei kuole olin lähes neljä kuukautta nukkumatta

• Anonyymi

kuhan putin tulee suomalaiset ei nuku koskaan

• Anonyymi

Kyllä lääketiede löytää sellaiset pillerit että elämä alkaa luistaa.

Pitää vain uskoa lääketieteeseen eikä ollenkaan epäillä sitä että eivät lääkärit ymmärrä mitään siitä hengestä mikä on ihmiseen puhallettu luomisessa, vaan ovat aivan yhtä pihalla elämästä kuin potilaatkin.

• Anonyymi

älä lääketiede tappa pitää ihmiset sairaina ja on osa väestön hallintaa

• Anonyymi

Itseasiassa raittiin ilman puute valvottava myös on huono olo. Kunnon ulkoilu auttaa ja jättää kofeiinin pois. Samoin illalla ei sokeria. Kaikilla kristityillä maan päällä on kahtiajakautunut fiilis. Se on se oli liha vastaan henki ja Jeesus vastaan maailma vaikka maailmassa on silti syntisessä lihassa ei asu hyvää muuta kuin Jeesuksen todistus. Sydämessä on Jeesuksen ruumiissa on muut maalliset himot ja toiminnot ja ahneus ilkeys .

• Anonyymi

Itekki repaleisena täällä. Kavereistani osa alkanut lääkitsee itseä omatoimisesti, joka on surullista. Päihdeongelma tuntuu olevan täällä päin varsin paha. Maailmakaan ei ole enää entisensä. Ennen uskovaisten perheet pysyivät kasassa, ei ollut eripuraa, avioeroja näin paljoa jne.
      Itse tämän kaiken sekamelskan keskellä en ole alkanut kuitenkaan itseään lääkitsemään omatoimisesti kemiallisilla aineilla. Olen yrittänyt saada itselleni terapiaa, mutta sen saaminen ei ole mikään läpihuutojuttu. Ahdistus välillä sairaan kova, mutta onneksi olen löytänyt siihen suht haitattoman lääkkeen. Nimittäin musiikin. Musiikki joka auttaa tämän kaaoksen keskellä ei ole sitä, mitä kristillisyydessämme suositellaan. Koska sisällä pauhaa ja mieli heittää volttia, siihen auttaa silloin samanlainen "kaaottinen" musiikki, joka lopulta on aika terapeuttista ja auttaa pitämään pään jotensakin kasassa.

• Anonyymi

Otetaan on vanha rauhoittava katolisen kirkon hymni AVE Maria YouTube . Kuuntele rauhassa. Se on tehty. Et voi lisätä mitään et ottaa pois.

• Anonyymi

Lisää lestatiolaisuutta korvien väliin niin homma hoituu.

• Anonyymi

Mieleni repaloituu ja olen alkanut vä'äntäytyneessä tilassa luovii luovaa soittoa vaskien ja viuluin kanssa. Mieleni soittimilla näitä soitan. En oikioilla.
      Olen huomannut että tietynlaisessa transsin tilassa pääsen ohjelmoimaan sisäisiä nuotteja joilla voin synnyttää pään sisäisiä sinfonioita. Saan toteutettua tosi loistavia sinfonioita mutta pitäisi keksiä keinot millä saada ne nuoteiksi paperille jälkipolvienkin ihastukseksi. En osaa nuotteja. Jos osaisin, kirjottaisin ne sinfoniikko-orkestereille. Kaikille soittimille on osionsa näissä päänsisäisissä sävellyksissä. Toistaiseksi tyydyn kuuntelee itse tätä oman pääni sisällä tuottamaa kaunista musiikkia ja se auttaa mielen sopukoiden pysymässä hyrräämässä.

Eilen seuroissa mieli asettui viereisen tuolin kautta aina kattolamppuja pitkin puhujan korokkeelle ja sitä kautta takana olevan mikrofonin pistorasian sisälle sanojen ytimeen. Kyllä. Puhujan sanat menevät mikrofonin kautta tänne johtoon, joka johtaa seinärasiaan johon johto kiinnitetään. Tätä kautta virtaa puhe niin seurasalin kovaäänisiin kuin nettiradioon. Tätä kautta voi ammentaa sanoman sisältöä omalle mielelle lohdutukseksi. Usko tulee kuulosta niin ku tavataan sanoa.

Jotta sävellykset pään sisällä saataisiin mikrofonin kautta kaikille kuultaviksi ni tarvis varmaan istuttaa mun päähän pistoke. Ja sitä kautta sitten ääni voitaisiin siirtää samalla tavoin nauhoittimiin ja kovaäänisiin. Nauhoittimet voisi nauhoittaa äänen talteen ni silloin ei tarvitse osata nuotteja ja nuotinnusta. Ne jotka sitten hallitsee nuotit ja niiden kulun siinä nuottiviivastolla ni ne voi sitten piirtää kuulemansa nuoteiksi jota kanttorit vois sitten käyttää soittamisen avuksi tuottamaan muille sitä samaa sävelmää jota nyt oman pääni sisällä tuotan. Saisi tämän mun luovan hulluuden tilan johdettua myös muiden hyödyksi hyvän musiikin muodossa.

• Anonyymi

Voisko syynä olla ahdistava usko.

• Anonyymi

Moni syyttää uskoa, eikä huomaa hakevansa syytä väärästä paikasta. Uskohan tuo lohtua ja tuo rauhan sydämeen. Jos on ahdistusta, se johtuu aina joko synnistä, tai jostain muusta asiasta, joka vaatii korjaamista. Jos edellä mainittuja syitä ei ole, puhutaan ahdistushäiriöstä.

• Anonyymi

Aloittaja on tavanomainen lestatiolainen. Kaikkivaltiaan välikätenä hänen olisi tarkoitus tuottaa meille maanmatosille hengeä salpaavaa musiikkia. Pistokkeen voisi kokeilla runnoa prupareikään ja antaa musiikin soljua sitäkin kautta.

• Anonyymi

Sinä olet hengessä pimeä jos tollasia kirjoittet. Katso peiliin ja asenna mieleesi mittarit niin tajuat millä asteikolla sinun mielesi heiluu tällä elämän asteikolla. Ei kovin korkeella. Puhut epäkunnioittavaan sävyyn toiselle. Jos voisin asennuttaa itseeni mielen pistokkeen niin tekisin sen. Mutta kun nykytiedon valossa se ei liene vielä mahdollista niin musiikki jäänee mun pään sisäiseksi asiaksi. Sinänsä harmi koska tää on niin kaunista musiikkia. Haluaisin muidenkin saada tästä nauttia. Ite pystyn nauttii tästä ilman kuulokkeita ku musiikki ikään kuin tuottuu oman pääni sisällä minulle nautittavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet hengessä pimeä jos tollasia kirjoittet. Katso peiliin ja asenna mieleesi mittarit niin tajuat millä asteikolla sinun mielesi heiluu tällä elämän asteikolla. Ei kovin korkeella. Puhut epäkunnioittavaan sävyyn toiselle. Jos voisin asennuttaa itseeni mielen pistokkeen niin tekisin sen. Mutta kun nykytiedon valossa se ei liene vielä mahdollista niin musiikki jäänee mun pään sisäiseksi asiaksi. Sinänsä harmi koska tää on niin kaunista musiikkia. Haluaisin muidenkin saada tästä nauttia. Ite pystyn nauttii tästä ilman kuulokkeita ku musiikki ikään kuin tuottuu oman pääni sisällä minulle nautittavaksi.

Hellareissa on joka hetki joku uusi ylistys musiikki YouTube awesome god.

• Anonyymi

Tuuksa saarnaa mulle synnit anteeksi

• Anonyymi

Olet saamassa tai saanut voimallisen herätyksen. Kaikki tuo saamasi on Pyhän hengen tuotetta.

• Anonyymi

Joku syyttää kuin saatana joka on syyttäjä itse. Käänny vaan puolustajan puoleen ja oo iloinen. Jeesus on hoitanut homman ja siitä viis mitä kuolevat on ihmiset höpisee. Se on tehty jo . Lestat on vain pieni harhaeriseura lahko. Onnellisia kristittyjä on miljoonia. Joka lahkoissa uhotaan itsekeskeisesti omiaan. Onni on että Jeesusta ei voi enää uudestaan tappaa.

• Anonyymi

hengessä ja nimessä oot kyllä siunatussa tilassa. Hengen mieli, miekka ja sen hedelmät lupaa kirkkauden sävelmiä ja rauhaa tunnolle! Tuosta on hyvä jatkaa!

• Anonyymi

Jakomielitauti on kurja jutska.

• Anonyymi

Viljalla on jako mieli tauti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe