En hae tällä ratkaisua. olisi mukava kuulla muiden ajatuksia. Itse olen reilusti vaimoa vanhempi. Vaimolla tosin enemmän somaatttisia vaivoja. Vaimo on vaihdevuosi-ikäinen ja tämä kaikki on muuttanut meidän seksuaalielämään aika ison muutoksen. Olemme olleet aiemmin hyvin intohimoinen pari. Aina kuulee, että kun ikää tulee seksiä on harvemmin, mutta "ei se määrä mitään, mutta se laatu". Entäs kun molemmissa, sekä määrässä, että laadussa on tullut romahdus. Tuntuu, että vaimolle seksi on enää velvollisuus jota hän avioliiton hengen ylläpitämiseksi silloin tällöin jonkinlaisesta velvollisuudentunnosta tekee. Mm. suuseksi on hänen puolelta loppunut kokonaan. Saan jos pyydän, mutta kun se ei ole sama. :(
Hiipuva seksi
6
601
Vastaukset
- Anonyymi
Just pari päivää sitten juttelin pikaisesti yhden plus 50v naisen kanssa vähän seksistä ja hän sanoi että iän myötä seksuaalisuus on olemassa. Itseasiassa tiedän yhden vähän vanhemman naisen jossa varmaan on energiaa jos vain hän kohtaa oikean miehen.
- Anonyymi
Eikö se ny naisella kun naisella ole energiaa ja haluja kun kohtaa oikean miehen
- Anonyymi
Kyllä se vaan on paskaa tämä vanheneminen. Kaikki hiipuu ja heikkenee hitaasti mutta varmasti. Eri ihmisillä ne vaan tulee eri järjestyksessä. Yhdeltä heikkenee ensin näkö, toiselta seksihalut, kolmannelta muisti jne jne.
Luin jostain että se loiva alamäki alkaa jo siitä kun täyttää 30 v. Muutokset vaan on sen verran hitaita yleensä että kestää kauan ennen Kuin ne alkaa tuntua ja vaikuttaa isommin. Mutta äkkiä tosiaan on huipulla käyty ja siitä se taantuma jo alkaa. Erilaiset tropit ja hoidot ym voivat kyllä olla avuksi, mutta kaikkihan riippuu siitä haluaako kokeilla ja miltä itsestä tuntuu. Puhukaa asiasta avoimesti, voin kyllä kuvitella miltä tuntuu kuin entinen hehku on enää käden lämpöinen ja himo muuttunut pakkopullaksi. Muitakin tapoja osoittaa hellyyttä ja välittämistä kannattaa ainakin kokeilla. - Anonyymi
Eikö se ny si o sama kun vedät käteen avioliiton ylläpitämiseksi jos vaimo velvollisuudentunnosta sulle pillua antaa mu ei ol ite halukas edes
- Anonyymi
Itse fantasoin usein eri ihmisistä vaimoni kanssa rakastellessamme, välillä jopa että itse olen joku vieras joka nussii vaimoani, välillä kuvittelen että vaimoni on anoppini jota haluaisinkin nussia.
- Anonyymi
Olemme 55v. pari ja meilläkin oli ihan hyvää seksiä tosin hieman sellaista lauantaina saunan jälkeen. Minä tein aloitteen ja vaimo lämpeni ja sitten hommiin. Hän ei tykkää minua kädellä tai suulla tyydyttää. No sitten tuli hänelle sellainen sairaus, että seksi loppui kokonaan ja minä kyllä ymmärrän häntä ja tätä tilannetta täysin, mutta kun ne omat halut ei vaan häviä mihinkään. Se olisikin, kun saisi myös omat halut loppumaan mutta ei.
Olen ratkaissut asian niin, kuin aikanaan teinipoikana, että oma käsi on paras kaveri.
Se hyvä puoli tässä on, että saa aina kun haluaa, eikä tule pakkeja.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432287Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2402072- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151227
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381124Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741009
- 65973
- 70960