Että kun pohdit ja epäröit asioita niin olen saanut sen kuvan että toisaalta myös pelkäät minua onko niin? Mikä on syy onko eleissäni katseissani tai luonteessani jotain häiritsevää vai mikä se on?
Minua nainen kiinnostaisi tietää
57
1045
Vastaukset
- Anonyymi
En minä ole koskaan häntä pelännyt, mutta jollain tavalla saatan olla varuillani. Ajattelen että hän on hyvä ihminen.
- Anonyymi
Sinussa ei ole mitään muuta vikaa, paitsi se mitä tapahtui vuonna 2017 ja siitä eteenpäin. En halua työpaikkaromansseja… Muistutit minua eräästä vanhasta jutusta…. Ja samalla koin/en, että ollaan liian erilaisia tai jotain. Mutta tämä palsta, ja kulunut aika… en tiedä enää mitä uskoa.
- Anonyymi
Pelkään omia vahvoja tunteitani vain tätä miestä kohtaan.
- Anonyymi
Miten voi pelätä omia tunteita, etkö hallitse ittees aikuisen ,pitäis siihen kyetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi pelätä omia tunteita, etkö hallitse ittees aikuisen ,pitäis siihen kyetä
Hallitsen hyvinkin, mutta minulla on vahvat syyni olla tekemättä mitään idioottimaista.
- Anonyymi
Todella kummallista mutta alkuun pelkäsin sinua, enää en niinkään.
- Anonyymi
En pelkää sinua. Omia tunteitani kyllä ja sitä, jos et haluakaan minua. Kaikkea sellasta, mitä on matkan varrella tullut koettua. En valinnut ihastua, se vain tapahtui.
- Anonyymi
Ei sitä voikaan valita kehen ihastuu. Se siinä onkin vaikeaa. Ihastuminen on inhimillinen juttu.
- Anonyymi
Odota tarpeeks kauan niin ei hän enää haluakaan
- Anonyymi
Monenlaisia tunteita on, ei se haittaa
- Anonyymi
Kemia on niin voimakas että voisin vain heittäytyä syliisi ja viedä sinut tutkimusmatkalle minuun..
Toisinaan se on näet kiusallista. - Anonyymi
Aloitus ei minulta, mutta voisi olla. Samaa voisin kysyä A-naiselta vuosien takaa.
- Anonyymi
Kuka ja ketä?
- Anonyymi
Voihan se olla vain omien aikaisempien kokemusten myötä tulluttu varovaisuutta. Ettei usko että joku hänen kaltainen voisi tuntea samoin.
- Anonyymi
tuntuu niin isolta ettei voi olla totta.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Tästä en ole valmis keskustelemaan palstalla. Hieman pelkään, mutta tunne kyllä aina väistyy kohdatessa. Silloin tunnen läheisyyttä ja turvallisuutta, kun hän on vuorovaikutuksessa kanssani.
- Anonyymi
Taidan vähän pelätä koska sinä olet niin iso
- Anonyymi
Kyllä, aina kun otan sinuun yhteyttä työasioissa, mietin silti, lähdetkö valittamaan minusta. Siksi yritän nyt välttää sinua.
- Anonyymi
🪱🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪱🖕🖕🖕🖕🖕
??? Se on totta.
- Anonyymi
Ei minulta, kuin hänelle, hakkerit on meidän koneilla ja laitteilla, ne mietityttää, ihan työasioita stalkkaavat siellä. Mut nyt, koittaa taas hetki kohta, pistäkää stalkit laitteet päälle. Viikon kadehdittavin hetki.
- Anonyymi
Narrasin kerran että en pelkää mutta totuus on että ehkä vähän pelkään koska olen niin ihastunut ja haluaisin sinut ihan kiinni minuun ja olla kanssasi aina 🥰😊😘
- Anonyymi
En muista käyttäytyneeni noin vuosia sitten. Paitsi mitä tulee siihen...
En kyllä siltikään usko että olisit joku jonka tunnen..
A nainen.- AnonyymiUUSI
Ehkä se ei ollu sulle.
Minulla oliki syytä pelätä.
Vaistot oli sen miehen kohdalla oikeas ..
Hen ei kertotunuttarpeeksi itsetään
Siitä miten kamalasti on nasia kohdellut
Koko elämänsä
Enää ei menis mitkään selitykset läpi tai höpinät
Et muka rakasti mua..
Teot kertoo enenpi..
T alkavalle miehelle.
Joku muu A alkava nainen
- Anonyymi
pelottavinta sinussa ja pirukoissasi on varastaminen ja muille naisille vieminen ja heidän elämän tukeminen minulla. ja minun elämän hakkaaminen, tosin teit sitä vain vapaalla ja osa yritykseen kun ei tykännyt lauseesta, toki maksaa siitä ja ottavat itse huonoa takaisin.
- Anonyymi
paljastatko jo nimen kuka osti ja tilasi, paljonko sait ja kelle eniten hakkasitte?
- Anonyymi
Varovaisuus miesten kanssa ennen kaikkea.
Luonnetta en tunne, mutta luotan siihen että hän on mukava ihminen.
Hieman erilainen kuin muut, mikä on hyvä sillä normi tyyppi ei jaksa kiinnostaa.
Lopusta saan toivottavasti selvän vielä tämän elämän aikana..
Nainenpa nainen 😉☀️ - Anonyymi
Intensiiviisyytesi on ehkä tavallaan vähän pelottavaa joskus. Tai olisiko hermostuttava oikeampi sana. Muuten en koskaan ole sinua pelännyt.
- Anonyymi
sama jokaiselle kysymys paljonko maksatte vai koetteko saman? minähän en oo mitään tehnyt, nämä kirjoitukset tulevat jo teille takaisin. sitten on ne teot ja vaikutukset. joten kysytään paljonko maksat jotta vältyt itse teoilta. syyttömälle teitte ja ilman mitään syytä. Eräs porukka ilmoitti jo maksavansa, odotellaan K hoitaa yleensä hyvin nopeasti ja kivasti, siinä on kai sen Jennin jutut mukana. sitten on niitä muita työhakkaajia.
- Anonyymi
sama kotihakkaajille ja niistä rahan estoista ja muusta. Miten on?
- Anonyymi
Kyllä Jumala antaa teille rikollisille anteeksi kun tulette synnin tuntoon ja kadutte tekemäänne pahaa.
- Anonyymi
En pelkää, kun en tiedä edelleenkään kuka oot.
Enkä oo nähnytkään koskaan. - Anonyymi
kerro suoraan tunteesi niin ei tarvi toisen epäröid!
- Anonyymi
Monesti yllättävästä tilanteesta voi johtua se. että hämmästyy. En ole oikeastaan pelästynyt, vaan ihmettelen. Mitä enemmän tuntisi jotakuta, sitä vähemmän kaikenlaista ihmettelyä,, luulisin.
- Anonyymi
Pelkään, että olen ymmärtänyt ja tulkinnut sinut väärin. Minulla on syvät tunteet sinua kohtaan, mutta en usko sinun tuntevan minua kohtaan mitään sen enempää. Pidät minua ehkä vain rivityöntekijänä, jonka kanssa on ihan kiva joskus hengailla, jos ne sun kaverinaiset ei ole näköpiirissä.
Olen ajatellut viime aikoina, että minussa on varmasti jokin vika, kun en kelpaa sinulle kaveriksi. Sitä minä toivon kaikkein eniten, että oltaisiin kaverit. Ystävät jopa. Siitäkin huolimatta, että olen sinuun niin ihastunut. Esteitä on, eikä niitä ole helppo ylittää, ehkei ole tarkoitettukaan.
Niin. Epäilen sinua, myönnän, vaikka pidän sinua hyvänä ihmisenä. Epäilen, ettet oikeastaan edes pidä minusta. Epäilen, että seurani kelpaa paremman puutteessa. Tunnen näistä mietteistä syyllisyyttä, se on epäreilua sinua kohtaan. Tämä vika minussa on. Yritän korjata itsessäni tämän, vanha haava vuotaa edelleen.
En kykene uskomaan, että voisit tuntea minua kohtaan jotain romanttista, ja sen hyväksyn. Ei aina käy niin, kuin toivotaan. Voi kunpa tuntisit minua kohtaan edes aitoa toveruutta, se merkitsisi minulle paljon. - Anonyymi
Et ole hän, mutta vastaan. Minä pelkään häntä, pelkään miten hänellä on valtaa satuttaa. On liian suuret tunteet häntä kohtaan, eli olen haavoittuvassa asemassa suhteessa häneen. Hän on kohdellut ikävästi ja sanonut asioita, joista sydän on särkynyt. En ole tullut kuulluksi, nähdyksi enkä rakastetuksi omana itsenäni. Tunnelma samanlainen, kuin lapsuudessa kun toivoin äidiltä rakkautta ja sain kylmää kyytiä.
En halua nähdä häntä, minua ei kohdella enää huonosti. Sanoi että haluaa suojella minua, mutta minun on suojeltava itseäni häneltä. Hänellä ei ole minkäänlaista suodatinta miten moittii minua asioista, mille en mitään mahda. Siltikin olen kiinni hänessä ja ikävöin. Traumakemiasuhde. Kunpa tästä pääsisi vain yli, jotta saisin elämäni takaisin. - Anonyymi
Minä kysyn takaisin, että pitäisikö sinua sitten pelätä?
- Anonyymi
En pelkää mutta luulen ettet osaisi olla uskollinen minullekaan. Olet sellainen panomies joka panee kaikkia vastaan tulevia.
- Anonyymi
En pane. En ole ikinä harrastanut irtosuhteita. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun on niin vaikea uskoa tuota? Vaistosin tietyt asiat jo heti samana kuuna kun tapasimme ensimmäisen kerran ja ne näyt mitä silmiini tuli...kun et ymmärrä että kun yhteys on syvä minä näen ja koen telepaattisesti kaiken sen mitä sinäkin...ja niitä naikkosia oli useampi...hotellissa Valk. Kylpytakki päällä, joku transua muistuttava beigessä asussa, reisisukissa, se joku meren rannalla, toinen punaisessa mökissä, metsässä, toisella rannalla...jopa sun mökkimaisemissa...niitä oli niin paljon eikä jäänyt niihin.
Miten voisin tulla luoksesi jos aina olisi ajatus siitä että joutuisin sinut jakamaan muiden kanssa? Se vaatii täyttä sitoutumista eikä yksin liikuta missään, yöt vietetään yhdessä...harrastukset...kaikki jotta tämä voisi onnistua ja sinä et ole siihen valmis koska tarvitset huomiota ämmiltä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ha ha ha ha ha ha
- Anonyymi
Et koskaan mulle viestiä lähettänyt.
- Anonyymi
Epäröiden eteenpäin. Henkinen ja fyysinen väkivaltaisuutesi. Tavaroiden käsittely. Pettäminen. Taudit. Kävin lukemassa edellisesi terapiakertomuksia.
Olet kertonut asioista toisin - Anonyymi
Kuvittelet itsestäsi turhan dramaattisia puolia, että pelko olisi millään lailla todellisuutta.
Taidat itse olla pelkääjän housuissa. - Anonyymi
Kirjoitin pitkän analyysin. Kuitenkin poistin sen ja mietin, miksi tuntemukseni kuuluu tänne. Tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että en pelkää. Ja jos pelkään, se johtuu siitä, että sinä pelkäät. Jännittäminen voisi olla parempi sana.
- Anonyymi
Vastaan imperfektissä koska asiat lienee pois päiväjärjestyksestä kaikkialla muualla kuin omasta päästä. Minua ei koskenut missään kohdassa lainkaan samoja sääntöjä kuin sinua. Valta-asetelma. Se pakottaa varomaan.
- Anonyymi
Minä ainakin pelkään miehiä ketkä vaikuttaa epävakailta. Tunnistan sellaisia aiempien huonojen kokemusten kautta ja pelkään heitä.
- AnonyymiUUSI
Samoin ajattelen minäkin! En pysty hyväksymään sitä että minulle huudettaisiin ja oltaisiin mustasukkaisia ja liika vähäpuheisuus noiden lisäksi!
- Anonyymi
Kirjoitukset ovat olleet joskus sellaisia että pelkään mitä olet sen kuoren takana mitä parhaimmillasi olet
- Anonyymi
Huonot jo puolittain unohtuneet muistot ja nämä kirjoitukset täällä eivät ole olleet eduksesi. Enhän saa mieleeni enää kasvojasikaan.
Joistain asioista on jäänyt jäljelle pelkät traumamuistot. Ne ovat häiritsevän teräviä ja peittävät muut muistikuvat alleen.- AnonyymiUUSI
Samoin ajattelen minäkin!
- Anonyymi
Trollaileva, valehteleva mies on pelottava kenen tahansa mielestä. Ei se kerro mitään hyvää miehestä jos suoltaa suomi24:lle vihaviestejä.
- Anonyymi
En pelkää häntä. Suhtaudun kuin kännioksennukseen aamuisella kadulla. Viestit ovat kertoneet kaiken tarpeellisen alhaisesta persoonasta.
- Anonyymi
En. Haluaisin seurata häntä kuin varjo. Olla koko ajan lähellä ja haistella ja kuunnella a katsella ja miksei myös maistella ja tunnustella. Missä välissä minusta tuli näin kehollinen? Ennen vain pälätin ja järkeilin.
- AnonyymiUUSI
Minä en ajattele kenestäkään noin!
- AnonyymiUUSI
En pelkää sinua, mutta en pidä sinusta siksi ettet osannut avata suutasi jo monia vuosia sitten. En vain voi sietää lähes mykkiä ihmisiä yhä uudelleen, sellaisessa tilanteessa jossa olisi ollut tärkeää osata sanoa vain pari sanaa!
- AnonyymiUUSI
Ja onhan sitä häirintää todellakin ollut aivan liian monen vuoden ajan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869