Olen ensimmäisestä seksikerrastani n. 25 vuotta sitten lauennut sekunteissa yhdynnän aloittamisesta. Nuorempana tämä ei ollut niin suuri ongelma, koska pystyin jatkamaan samantien uudelle kierrokselle. Nykyään ei enää onnistu. Rakastan seksiä, mutta nopea tuleminen vaivaa ja ahdistaa todella paljon. Ahdistus vaikuttaa nykyää mielialaani yleisestikin ja saa jännittämään ja jopa kaihtamaan seksitilanteita.
Olen kokeillut vaikka mitä: masturboinut ennen seksiä, harjoitellut erilaisilla start anf stop menetelmillä, turruttanut penistä, käyttänyt puudutusainetta, puuduttavaa kondomia tai paksua kondomia. Olen meditoinut, käynyt hypnoosissa, vahvistanut lantionpohjalihaksia, syönyt erilaisia ravintolisiä ja harjoitellut hengitystekniikkaa ja lantiopohjan rentouttamista. toisinaan otan vähän alkoholia. Mikään ei auta. Vain reipas känni tai todella euforinen olo voivat pidentää lauleamisaikaa toisinaan.
Olen pitkässä parisuhteessa. Annan kumppanilleni mielelläni orgasmeja suulla ja käsin. Puolisoni kuitenkin rakastaa eniten yhdyntää ja nauttii siitä muita seksin muotoja enmmän. Sama kokemukseni mukaan, jos nyt ei kaikilla, niin useimmilla naisilla.
Mitä voisin vielä kokeilla? Tai miten tästä piinasta voisi päästä eroon?
t. wannabe seksipeto
Ennenaikainen siemensyöksy
Anonyymi-ap
7