Meillä oli lokakuussa vaimoni
27-vuotis syntymäpäivät Hyvinkään Martissa.
Pantiin kimpassa ja vuorotellen vaimoa ja viihdyttiin niin hyvin että olitte 3 yötä meillä ja vaimoni hoiti meidän seksitarpeet.
Haluttaisiin ottaa uusiksi nyt on seksikeinu katossa pultattuna niin saamme pyöräyttää vaimon kohdalle ja panna.
On hyvä toimiva keinu.
Olen hukannut teidän numeron mutta ottakaa yhteyttä tai tulkaa käymään niin nautitaan.
Onko veljekset kuulolla
Anonyymi-ap
5
1660
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, en ole etsimänne henkilö mutta olisi kiinnostusta tulla nauttimaan
- Anonyymi
Oletko mistä?
- Anonyymi
Olisiko Hyvinkäällä tai lähistöllä halukasta paria tai miestä rouvalle nautinnoksi.
Haluamme parinvaihtoa tai kolmen kimppaa hetero tyyliin.
Olen 29v ja vaimo 27v.- Anonyymi
Täällä ois pari. Olisko sähköpostia tai kik jotta saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Täällähän ois vanhempi mies , hämeestä, josko haku on vielä ja kiinnostaa vastailkaa KIK ripa987654
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432287Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2402072- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151227
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381124Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741009
- 65973
- 70960