Meillä oli lokakuussa vaimoni
27-vuotis syntymäpäivät Hyvinkään Martissa.
Pantiin kimpassa ja vuorotellen vaimoa ja viihdyttiin niin hyvin että olitte 3 yötä meillä ja vaimoni hoiti meidän seksitarpeet.
Haluttaisiin ottaa uusiksi nyt on seksikeinu katossa pultattuna niin saamme pyöräyttää vaimon kohdalle ja panna.
On hyvä toimiva keinu.
Olen hukannut teidän numeron mutta ottakaa yhteyttä tai tulkaa käymään niin nautitaan.
Onko veljekset kuulolla
Anonyymi-ap
6
2297
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, en ole etsimänne henkilö mutta olisi kiinnostusta tulla nauttimaan
- Anonyymi
Oletko mistä?
- Anonyymi
Olisiko Hyvinkäällä tai lähistöllä halukasta paria tai miestä rouvalle nautinnoksi.
Haluamme parinvaihtoa tai kolmen kimppaa hetero tyyliin.
Olen 29v ja vaimo 27v.- Anonyymi
Täällä ois pari. Olisko sähköpostia tai kik jotta saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Täällähän ois vanhempi mies , hämeestä, josko haku on vielä ja kiinnostaa vastailkaa KIK ripa987654
- Anonyymi
Tää ilmoitus on huijausta alusta loppuun. Kerää vain kommentteja ..
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070