Meillä oli lokakuussa vaimoni
27-vuotis syntymäpäivät Hyvinkään Martissa.
Pantiin kimpassa ja vuorotellen vaimoa ja viihdyttiin niin hyvin että olitte 3 yötä meillä ja vaimoni hoiti meidän seksitarpeet.
Haluttaisiin ottaa uusiksi nyt on seksikeinu katossa pultattuna niin saamme pyöräyttää vaimon kohdalle ja panna.
On hyvä toimiva keinu.
Olen hukannut teidän numeron mutta ottakaa yhteyttä tai tulkaa käymään niin nautitaan.
Onko veljekset kuulolla
Anonyymi-ap
6
2281
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, en ole etsimänne henkilö mutta olisi kiinnostusta tulla nauttimaan
- Anonyymi
Oletko mistä?
- Anonyymi
Olisiko Hyvinkäällä tai lähistöllä halukasta paria tai miestä rouvalle nautinnoksi.
Haluamme parinvaihtoa tai kolmen kimppaa hetero tyyliin.
Olen 29v ja vaimo 27v.- Anonyymi
Täällä ois pari. Olisko sähköpostia tai kik jotta saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Täällähän ois vanhempi mies , hämeestä, josko haku on vielä ja kiinnostaa vastailkaa KIK ripa987654
- Anonyymi
Tää ilmoitus on huijausta alusta loppuun. Kerää vain kommentteja ..
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932