Jokainen kokee yksinäisyyden, jossain elämänsä vaiheessa. Sitä voivat aiheuttaa esimerkiksi elämänmuutokset, kuten muutto, muutokset työssä tai opiskelussa, ero tai läheisen menettäminen. Yksinolo puolestaan tarkoittaa itse valittua ajankäyttöä. Yksin eläminen ei automaattisesti tarkoita yksinäisyyttä.
Yksinäisyys ei aina ole huono asia
Anonyymi-ap
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
prismassa
- Anonyymi
sukat nuuh nuuh
- Anonyymi
Ei todellakaan tarkoita. Minulle oli ihan selvää jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen etten halua uutta parisuhdetta, enkä asua kenenkään muiden kuin lähisukulaisteni kanssa yhdessä! Tykkään liikkua yksin ja olla yksin!
- Anonyymi
Olen ollut lähes 16vuotta sinkku avioeron jälkeen. Työ ,ystävät,suku täyttää vapaa ajan. Harrastuksia löytyy niin,että saa jo miettiä pitäisikö karsia. Elämä on mukavaa. En koe olevani yksinäinen.
- Anonyymi
soininen kuorma autoja aj kaaivinkoneita
- Anonyymi
vp
- Anonyymi
sukat nuuh nuuh
- Anonyymi
vp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089