Ensi vaaleissa ollaan eri puolilla!
Te juuttaan keput ja muut puolue toimistolaiset!
6
233
Vastaukset
- Anonyymi
No se vain soppii!
- Anonyymi
Vaikka olen samaa mieltä niin olen ehdottomasti vastaan. Vastustan jokaista omaa ehdostustani.
- Anonyymi
Olen muuten samaa mieltä kuin Trump ja meidän persut: Sukupuolia on kaksi eli naiset ja homot.
- Anonyymi
senkin råtat-jos jätätte meiät, en suosittele
- Anonyymi
Lukekaapa Ilta-Sanomien pääkirjoitus siinä todettu rehellisesti asia, joka tiedetty;
"Kaikkosen puolue oli edellisessä Marinin hallituksessa RUNNOMASSA SOTE LAIT LÄPI".
Nämä kaikki tulee keskustan/Kaikkosen eteen, kuin luu kaluajan käteen.
Kepulla hirveä hinku hallitukseen.
"Ympyrä sulkeutuu".
Suomi on liian pieni maa, amerikan malli ei sellaisenaan sovi suo, kuokka ja Jussi malliin.- Anonyymi
Niin edellinen hallitus sai parinkymmenen vuoden jälkeen Soten aikaan. Siinä on vikansa kuten liikaa alueita ja muitakin korjattavia asioita.
Mitä tekee nykyinen hallitus ei muuta kuin vien toimintaedellytykset leikkauksilla. Montako ihmistä kuolee Oulaskankaan yöpäivystyksen lopettamisen vuoksi? Mistä puolueesa on valtiovarain- ja soteminsiteri? Aivan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638