Unohdan sut lopullisesti ja ikuisesti
Jos esto ei poistu 24h aikana
29
606
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä lailla
- Anonyymi
Miksi mietit vielä häntä jos on estänyt. Estäminen tarkoittaa ettei olla enää tekemisissä.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi
- Anonyymi
Itse estän vain ihmisiä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä enää koskaan. Eli kynnys estää on suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse estän vain ihmisiä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä enää koskaan. Eli kynnys estää on suuri.
Sama täällä. Sä et käytännössä ole edes olemassa mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri minäkin teen.
- Anonyymi
Voipska, selviänköhän mä tästä..?!
- Anonyymi
Tuskin selviät kuten näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin selviät kuten näkyy
Nojuu näin on nähtävä,,,
- Anonyymi
Harmi, kun sulla tuli itku!!😢😓🤤😪😭😥😭😭😭😭
- Anonyymi
No kun ei ole mitään ESTOA!
- Anonyymi
Antaa olla koko pska, turha kurkkia
- Anonyymi
Missä estetty? Estin jonkun prepaidnumeron wa mille ei tietoja löytynyt. Siinä vihjailtiin ikävästi. Ei myöskään lähettäjän nimeä.
- Anonyymi
Goodbye My love!
- Anonyymi
Mun puhelin estää itsestään numeroita. En edes kuule soittoja. Tänään näköjään estänyt prepaid soiton klo 15:12. En ole sinua estänyt.
- Anonyymi
Ei oo mitää 24 estoja 🥰
- Anonyymi
Se onkin koko loppuelämän. Siinähän kärvistelet
- Anonyymi
en minä oo sitä laittanut. jos en esto niin kiusaajat on sen laittanut :( Ne on hakkeroinut kaikki mun laitteet :(
- Anonyymi
Vaan mitäpä tuolla on väliä jos kuikuilee muita reittejä pitkin sitten
- Anonyymi
Olet estetty ja siellä pysyt
- Anonyymi
Puoli vuotta mennyt. Alkaa jo menemään eteenpäin. On parempiakin miehiä.
- Anonyymi
Kuvittele niin että olen estäny vaikka en ole hullu sinä taidat olla
Ei ole estoja ainakaan ite laitettuja missään.
Ig en ees ite enää pääse et joku on estänyt
mut ittenikin sieltä omastani.
Ps
täälläkin joku estää vastaamasta tiettyihin aloituksiin jatkuvasti.....- Anonyymi
Tämä on ihmeellinen juttu, estäminen. Itse kun estän, niin todellakin estän. En kysele enkä vaklaile kavereiden kautta ketään.
- Anonyymi
Kuulostaa sairaalta
- Anonyymi
P mies turhaa edes olet odottanut.
- Anonyymi
Unohda vaan. Ei haittaa ketään.
- Anonyymi
En ole estänyt hän saattaa olla minut?
- Anonyymi
Estäminen on yleensä kyllä vihje siitä ettei sinu. Kanssasi haluta olla missään tekemisissä.
Ei mitää lleikin vaikesti tavoiteltavas tai muuta typerää traamaa.
Yritä hyväksyä että vainka sinä pidit hän ei pidä.
Niin käy välillä
Osa ihastumisista on yksipuolisia ja niistä pitää vain sitten kulkea uuteen suuntaa ja etsiä joku muu ja uusi kohde ja toivoa että kävisi uudella kertaa parempi tuuri niin et juttu on moleminpuolinen..
Toivon että jossainvaiheessa joku jossain pitää sinusta ja sinä hänestä samaan aikaa.
Rakkautta ei voi pakottas se on tai sitä ei ole.
Ja usein aika sattuma ette mollrmmat tykkää..
Tyypilisempää on se ettö vain toinen tykkää.
... Aina ei mee niiku haluut se on yks luonnon laki vain.. 🎶
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875