Kiitämme yleä sitkeydestä ja kekseliäisyydestä!
Yleltä kaikenkattava katto USA:n presidentinvaalien yllä on päätteessä!
6
194
Vastaukset
- Anonyymi
Vero otetaan kysymättä, mutta palvelu on tällaista. Ei hyvä.
- Anonyymi
Suomi on nyt sitten siis amerikkalainen. Vaikka on oikeasti slaavin mielinen sivistynyt synkistelijä. Ei kumarreta Ruotsiin eikä Venäjällekään, mutta ei tuo rasistinen, melodramaattinen ja yltiökansallismielinen rahakkaiden onnenmaakaan natsaa.
Voi pientä Suomea miten maailmalle myytiin. - Anonyymi
Miten sinäkin olisit ilman amerikkaa turvassa? Kneppailisit vaan esariasi ja odottaisit sosialismin voittoa! Yle ja sosialismi hävisi nämäkin vaalit. Hehkuttakaapas nyt sitten kunnallisvaaleja jos sosialismi vaikka voittaisi ja sankari Putin pelastaisi sinunkaltaisesi!! Voin lahjoittaa sinulle yleisradioosi paristot sinne asti!
- Anonyymi
Mikähän suakin riivaa? Sä kuvittelet Trumpin vastustajista ties mitä paskaa! Taitaa olla sun aivojes tilalla pelkkää paskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän suakin riivaa? Sä kuvittelet Trumpin vastustajista ties mitä paskaa! Taitaa olla sun aivojes tilalla pelkkää paskaa?
Hän luulee olevansa suurvallan oligarkki. Tai itse Trumpin kaveri.
Sosialismia vietiin Amerikkaan suomalaisten voimin, samoin ammattiliitot ja demokratiaa.
Sitäkö nilkki häpeät?
- Anonyymi
Jo aamuteeveessä Washingtonin Juri ulisi Trumpin alkoholistiavustajasta ja sosialistien vangitsemien armahduksista, jotta kullostaapa Yle taas vaalit hävinneen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029