Kiitämme yleä sitkeydestä ja kekseliäisyydestä!
Yleltä kaikenkattava katto USA:n presidentinvaalien yllä on päätteessä!
6
212
Vastaukset
- Anonyymi
Vero otetaan kysymättä, mutta palvelu on tällaista. Ei hyvä.
- Anonyymi
Suomi on nyt sitten siis amerikkalainen. Vaikka on oikeasti slaavin mielinen sivistynyt synkistelijä. Ei kumarreta Ruotsiin eikä Venäjällekään, mutta ei tuo rasistinen, melodramaattinen ja yltiökansallismielinen rahakkaiden onnenmaakaan natsaa.
Voi pientä Suomea miten maailmalle myytiin. - Anonyymi
Miten sinäkin olisit ilman amerikkaa turvassa? Kneppailisit vaan esariasi ja odottaisit sosialismin voittoa! Yle ja sosialismi hävisi nämäkin vaalit. Hehkuttakaapas nyt sitten kunnallisvaaleja jos sosialismi vaikka voittaisi ja sankari Putin pelastaisi sinunkaltaisesi!! Voin lahjoittaa sinulle yleisradioosi paristot sinne asti!
- Anonyymi
Mikähän suakin riivaa? Sä kuvittelet Trumpin vastustajista ties mitä paskaa! Taitaa olla sun aivojes tilalla pelkkää paskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän suakin riivaa? Sä kuvittelet Trumpin vastustajista ties mitä paskaa! Taitaa olla sun aivojes tilalla pelkkää paskaa?
Hän luulee olevansa suurvallan oligarkki. Tai itse Trumpin kaveri.
Sosialismia vietiin Amerikkaan suomalaisten voimin, samoin ammattiliitot ja demokratiaa.
Sitäkö nilkki häpeät?
- Anonyymi
Jo aamuteeveessä Washingtonin Juri ulisi Trumpin alkoholistiavustajasta ja sosialistien vangitsemien armahduksista, jotta kullostaapa Yle taas vaalit hävinneen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161