Moikka.
Etsin luotettavaa +60v miestä salaiseen nautintoon, jos olet ukkomies niin mahtavaa.
Olen itse 46 vuotias bi ukm.
+60v miehet Vaasa
14
1058
Vastaukset
- Anonyymi
kiinnostaa....olen 180 80 60+ bivers....kunnon kundia vailla
- Anonyymi
Moi, miten saisin sinuun yhteyden? T. Ukm bi 46v
- Anonyymi
Hitsi olet kaukana itte olen Hämeenlinnassa. Bi ukm 60
- Anonyymi
Moi, olen Vaasasta ja ukm toki vain 53v mutta jos ei ikä haittaa niin olisi mukava tavata ja katsoa mitä saataisiin aikaiseksi.
- Anonyymi
mistä päin vaasaa löydän sinut
- Anonyymi
asun melaniemessä ja voitaisiin tavata joskus keskustassa vaikka tai miten lauantaina sopisi illalla tavata jossain baarissa. olen hoikka urheilullinen 53v 186/82 voisiko jotenkin muuten pitää yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asun melaniemessä ja voitaisiin tavata joskus keskustassa vaikka tai miten lauantaina sopisi illalla tavata jossain baarissa. olen hoikka urheilullinen 53v 186/82 voisiko jotenkin muuten pitää yhteyttä
olen siis kiinnostunut. 60+
la ei olisi sopinut
kärsivällisiä puolin ja toisin. ??
tälle niuvanniemeen ohjaajalle kaikkea hyvää
(kuiteskin kommentoi)
- Anonyymi
tääll 60 v ukm , kiinnostaas
- Anonyymi
Laita jokin yhteystieto. Terv. Ketjun aloittaja.
- Anonyymi
missä täällä vaasassa (baarissa) voisi tavata hyvän kundin....itse 60 + hoikahko, vers
- Anonyymi
Laittakaa kik tai sähköposti. Terv. 46v ukm
- Anonyymi
Moikka!
Vaasasta ukm 60+ kiinnostus heräsi.- Anonyymi
Moi miten saisin sinuun yhteyden. Terveisin 46v ukm
- Anonyymi
Jolenessa johonkin aikaan......
voitaisiin porukalla sopia.....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632