Jos Stone tietäisi millainen reptiliaanien ja harmaiden järjestämä hullunmylly on pyörinyt maapallolla ihmiskunnan katseilta piilossa, ei hänkään olisi niin rauhallinen. Hän on levollinen, koska ei tiedä kaikkea.
Clifford Stone fanittaa reptiliaaneja
Anonyymi-ap
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
vp tissari
karvisen jani meinasitko kaikki vessapaperit käyttää
pitää tulla paskalle
sitten lähen skeittaamaan laudalla missä ei oo tailia eikä päätä
ja pyörät yhtä isot kun polkupyörässä - Anonyymi
Mitä nämä harmaat ovat?
- Anonyymi
Onko tämä Clifford disinformaatio-agentti? Jotenkin kalskahtaa korvaan nuo miehen puheet Disclosure Protectissa 58 tunnistetusta alien rodusta ja varsinikn hänen juttunsa Jumalasta ja muusta sielunvaelluksesta. Tuntuu, että ufo-aiheen piirissä jotkin tahot tykkäävät sekoittaa pakkaa kaikenmaailman huuhaalla, yhdistäen ufot näihin ns. uskon asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876