Paljonko kiristyy 13000 euroa vuodessa eläketuloa saavan rankakasa ukon saama 1500 euron vuotuisen pellon vuokratulon verotus kun tänä vuonna 2025 pellonvuokratulot muuttuvat maatilatalouden tulojen sijaan puhtaaksi pääomatuloksi?
Paljonko kiristyy?
9
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siitä puolestatoista tonnista verottaja 30% nuopasoo, eli 450 euroo.
- Anonyymi
Ensin ajettiin 90-luvun puhdistuksissa pelloilta ja metsistä aputyövoimaksi kylmille holveille ja nyt vielä perään vittuillaan.
- Anonyymi
Maaseutua ja maaseudun ihmisiä olen aina puolustanut ja ruokaa tuotin niin pitkään kuin metsä ja rahat riittivät.
Tykin takana harjoittelin maata puolustamaan, tarkasti tulenjohdon osoittamaan maaliin ampumaan ja salaman nopeasti asemia vaihtamaan.
Mutta mitä nyt, kuhan päivä toiseksi vaihtuu ja laskut saa maksettua.
Mihinkään ei ole varaa vaan kaikki ympärillä ränsistyy ja arvottomaksi riesaksi muuttuu. - Anonyymi
Olisit käynyt töissä, etkä vötkyillyt rankakasalla.
- Anonyymi
"Veromuutos kurittaa erityisesti pienituloisia maan vuokraajia
Pelloista ja metsämaasta saatavat vuokratulot ovat nyt pääomatuloa. Muutos koskettaa esimerkiksi eläkeläisiä. Hyötyjinä ovat suurituloiset, jotka ovat vuokranneet maansa pois"
-Maaseudun tulevaisuuslehti- - Anonyymi
"Olisit käynyt töissä, etkä vötkyillyt rankakasalla."
Niin kävinkin 16 viimeistä työelämäni vuotta kötkyilemässä kötkyjen joukossa rakennustyömailla.
Elämäni helpointa aikaa, illat kuluivat tietokoneen ääressä Olvia ja Tapiota nautiskellen.- Anonyymi
Voi kauheeta! Ihan 16 vuotta olet tehnyt paskatöitä! Ja ilkeät uikuttaa eläkkeen pienuutta. Idiootti!
- Anonyymi
Kaiken lisäksi yhteiskunta palkitsi kötkyistä kötkyimmät ansiosidonnaisella päivärahalla.
Kötkyistä kötkyimmät pääsivät nauttimaan anssista jo syksyn kynnyksellä, vähemmin kötkyt joulun seutuun.
Mutta minua palkittiin anssilla harvoin, talvi kului kylmillä holveilla kevääseen asti.- Anonyymi
Et ansaitsisi minkäänlaista eläkettä. Et ole rankakasa, vaan paskakasa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730