Paljonko kiristyy?

Anonyymi-ap

Paljonko kiristyy 13000 euroa vuodessa eläketuloa saavan rankakasa ukon saama 1500 euron vuotuisen pellon vuokratulon verotus kun tänä vuonna 2025 pellonvuokratulot muuttuvat maatilatalouden tulojen sijaan puhtaaksi pääomatuloksi?

9

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä siitä puolestatoista tonnista verottaja 30% nuopasoo, eli 450 euroo.

• Anonyymi

Ensin ajettiin 90-luvun puhdistuksissa pelloilta ja metsistä aputyövoimaksi kylmille holveille ja nyt vielä perään vittuillaan.

• Anonyymi

Maaseutua ja maaseudun ihmisiä olen aina puolustanut ja ruokaa tuotin niin pitkään kuin metsä ja rahat riittivät.
      Tykin takana harjoittelin maata puolustamaan, tarkasti tulenjohdon osoittamaan maaliin ampumaan ja salaman nopeasti asemia vaihtamaan.

Mutta mitä nyt, kuhan päivä toiseksi vaihtuu ja laskut saa maksettua.
      Mihinkään ei ole varaa vaan kaikki ympärillä ränsistyy ja arvottomaksi riesaksi muuttuu.

• Anonyymi

Olisit käynyt töissä, etkä vötkyillyt rankakasalla.

• Anonyymi

"Veromuutos kurittaa erityisesti pienituloisia maan vuokraajia
      Pelloista ja metsämaasta saatavat vuokratulot ovat nyt pääomatuloa. Muutos koskettaa esimerkiksi eläkeläisiä. Hyötyjinä ovat suurituloiset, jotka ovat vuokranneet maansa pois"

-Maaseudun tulevaisuuslehti-

• Anonyymi

"Olisit käynyt töissä, etkä vötkyillyt rankakasalla."

Niin kävinkin 16 viimeistä työelämäni vuotta kötkyilemässä kötkyjen joukossa rakennustyömailla.
      Elämäni helpointa aikaa, illat kuluivat tietokoneen ääressä Olvia ja Tapiota nautiskellen.

• Anonyymi

Voi kauheeta! Ihan 16 vuotta olet tehnyt paskatöitä! Ja ilkeät uikuttaa eläkkeen pienuutta. Idiootti!

• Anonyymi

Kaiken lisäksi yhteiskunta palkitsi kötkyistä kötkyimmät ansiosidonnaisella päivärahalla.
      Kötkyistä kötkyimmät pääsivät nauttimaan anssista jo syksyn kynnyksellä, vähemmin kötkyt joulun seutuun.
      Mutta minua palkittiin anssilla harvoin, talvi kului kylmillä holveilla kevääseen asti.

• Anonyymi

Et ansaitsisi minkäänlaista eläkettä. Et ole rankakasa, vaan paskakasa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30