Minulla on Peratsin injektio 108 mg. Se oli alussa kahden viikon välein. Nyt se vaihdettiin kolmen viikon välein. On kauheat vieroitusoireet.
Kauheat vieroitusoireet
10
215
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset syö tablettimuodossa ?
- Anonyymi
Olen pakotettu injektioihin.
- Anonyymi
Pienennä annosta.
Vieroitusoireet helpottaa- Anonyymi
Se on vähän vaikeaa, kun annosta vähennetään viikon kerrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän vaikeaa, kun annosta vähennetään viikon kerrallaan.
Siis silloin harvoin, kun sitä vähennetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis silloin harvoin, kun sitä vähennetään.
Pitäisikö sitä vähentää joka viikko, jos siitä tulee kauheat vieroitusoireet?
Eikö se ole ihan loogista että juuri niiden takia sitä vähennetään harvoin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sitä vähentää joka viikko, jos siitä tulee kauheat vieroitusoireet?
Eikö se ole ihan loogista että juuri niiden takia sitä vähennetään harvoin?Lääkärit eivät suostu useisiin vähennyskertoihin. Sitä vähennetään harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit eivät suostu useisiin vähennyskertoihin. Sitä vähennetään harvoin.
Itselläni on peratsin unettomuuteen. Lääkkeiden purku alkanut viime syksyllä. Kyllä se vähentäminen on ihan mahdollista ja sen myötä parempi elämänlaatu ja terveys. Ja lääkkeestä kokonaan irti pääseminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on peratsin unettomuuteen. Lääkkeiden purku alkanut viime syksyllä. Kyllä se vähentäminen on ihan mahdollista ja sen myötä parempi elämänlaatu ja terveys. Ja lääkkeestä kokonaan irti pääseminen.
Lääkärit sentään suostuvat purkamaan lääkityksesi? Mitä sanoit syyksi, kun halusit purkua? Vai teetkö kaiken itse? Minulla lääkärit eivät suostu purkamaan lääkitystä, vaikka sitä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit eivät suostu useisiin vähennyskertoihin. Sitä vähennetään harvoin.
Ja kun sitä vähennetään, täytyy olla sillä annoksella vähintään 9 kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765