Minulla on Peratsin injektio 108 mg. Se oli alussa kahden viikon välein. Nyt se vaihdettiin kolmen viikon välein. On kauheat vieroitusoireet.
Kauheat vieroitusoireet
10
157
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset syö tablettimuodossa ?
- Anonyymi
Olen pakotettu injektioihin.
- Anonyymi
Pienennä annosta.
Vieroitusoireet helpottaa- Anonyymi
Se on vähän vaikeaa, kun annosta vähennetään viikon kerrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän vaikeaa, kun annosta vähennetään viikon kerrallaan.
Siis silloin harvoin, kun sitä vähennetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis silloin harvoin, kun sitä vähennetään.
Pitäisikö sitä vähentää joka viikko, jos siitä tulee kauheat vieroitusoireet?
Eikö se ole ihan loogista että juuri niiden takia sitä vähennetään harvoin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sitä vähentää joka viikko, jos siitä tulee kauheat vieroitusoireet?
Eikö se ole ihan loogista että juuri niiden takia sitä vähennetään harvoin?Lääkärit eivät suostu useisiin vähennyskertoihin. Sitä vähennetään harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit eivät suostu useisiin vähennyskertoihin. Sitä vähennetään harvoin.
Itselläni on peratsin unettomuuteen. Lääkkeiden purku alkanut viime syksyllä. Kyllä se vähentäminen on ihan mahdollista ja sen myötä parempi elämänlaatu ja terveys. Ja lääkkeestä kokonaan irti pääseminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on peratsin unettomuuteen. Lääkkeiden purku alkanut viime syksyllä. Kyllä se vähentäminen on ihan mahdollista ja sen myötä parempi elämänlaatu ja terveys. Ja lääkkeestä kokonaan irti pääseminen.
Lääkärit sentään suostuvat purkamaan lääkityksesi? Mitä sanoit syyksi, kun halusit purkua? Vai teetkö kaiken itse? Minulla lääkärit eivät suostu purkamaan lääkitystä, vaikka sitä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit eivät suostu useisiin vähennyskertoihin. Sitä vähennetään harvoin.
Ja kun sitä vähennetään, täytyy olla sillä annoksella vähintään 9 kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145